zo is dat!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef trui het volgende:
mikoxx geloof het in elk geval wel, mefke!
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
mijsje, jij mag altijd op mijn lijsje!
Wie had er ook al weer een lijst met woonplaatsen? Ga ik even afstrepen.
Dat was p_iglet.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
mijsje, jij mag altijd op mijn lijsje!
Wie had er ook al weer een lijst met woonplaatsen? Ga ik even afstrepen.
Lieve Davinia,quote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat was p_iglet.
Uhm, santa-ishah, die x'jes in je sig zijn vast niet een hint, of wel? Karin?
Enneh, ik weet het goed gemaakt. Jij doet mij een hint, ik maak mijnlijstje makkelijker. Eerlijk oversteken.
Woon jij in het noorden joh?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef mijsje het volgende:
en ik! en ik! en ik!
ik zit ook in het noorden, mag ik ook op je lijstje Mefke?
Neuh, stamt uit de tijd dat Kimi Räikkönen bij McLaren reedquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef trui het volgende:
[..]
McLaura - veel naar de Mac geweest?
Dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef leonieke het volgende:
Of misschien is het gewoon omdat de kerstman ook uit het noorden komt
'Ho, Ho, Ho,quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat het ook een hint is als je niks hoort van je santa...
Ja ik wil best een hint! Spannend!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
Ik heb helemaal geen hint gegeven hoor, dat heeft iemand jou dan in je oor gefluisterd. Want ik, ik niet.
Maar, wil je een hint?
Zo zo SecretSacky je hebt het estafette topic goed door kunnen lichten,quote:Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef SecretSacky27 het volgende:
Nou, daar gaan we weer!
Opnieuw een mooi gedichtje van je SS, vrouw of misschien toch een meneer?
Oh, wat was ik blij met je Estafette-verhaal. Mooie verhalen keer op keer.
Rijkelijk geluk in je jeugd, en nu met je kind
Tsja, je hoeft niet lang te denken wat je SS daarvan vindt
Jouw verhaal gaf me nieuwe inzichten
En toen was het weer klaar met het dichten
Beste xxxkarinxxx,quote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Damn ik kan echt niks met de hint van XXSantaXX, je bent iemand die hier niet zo veel komt dus?
Deze santa wil graag gaan shoppenquote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Kerst_troel het volgende:
[..]
![]()
Wacht ik rustig af op je antwoord
quote:Ik ben SecretSacky27, mijn echte username houd ik nog even voor me. Ik ben geboren op 3 november 2010, op de Noortpool. Eigenlijk had ik een andere naam. Ik zou namelijk SecretSanty27 heten, maar mijn maker had het verkeerde e-mailadres opgegeven bij het aanmaken van de naam. Zo zie je maar, DommeSanta / Secretanta is niet de enige die moeite heeft met ICT.
Mijn doel in het leven is om Becky27 te vervelen met cryptische hints over de identiteit van mijn alter ego. Hier hebben mijn alter ego en ik best veel lol mee.
Mijn grootste passie en hobby is het schrijven van gedichten. Deze gedichten bevatten dan uiteraard verborgen hints, die netjes worden bijgehouden door Becky27. Of toch niet allemaal? Je weet maar nooit waar een hint verstopt zit.
Mijn favoriete film is, uiteraard, The Grinch, met Jim Carrey. Mijn favoriete liedje is All I want for Christmas van Maria Carey. (Whats in a name) Mijn favoriete boek is uiteraard het Kookboek. Daarin staan altijd de lekkerste gerechten voor de mooie familieavonden in december.
Zo, dat was mijn verhaal.
Welke kloon wil het kloonstokje overnemen?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:43 schreef SecretSacky27 het volgende:
Zoals gezegd, je hebt mij enorm geholpen met je Estafette-teksten.
Het minste wat ik kan doen, is om een mooi verhaaltje voor jou te kletsen.
[..]
Ik dus ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 15:04 schreef Twinkly het volgende:
SecretSacky!
nou heb ik dat liedje in mijn hoofd
Wat veel hints.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:43 schreef SecretSacky27 het volgende:
Zoals gezegd, je hebt mij enorm geholpen met je Estafette-teksten.
Het minste wat ik kan doen, is om een mooi verhaaltje voor jou te kletsen.
[..]
(Even snel, dus geen rijm.)quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat veel hints.
Waar ligt de Noortpool trouwens? Of is dat een hint
En, whats in a name????
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:53 schreef Santabox het volgende:
Maar sommige lezen ook gewoon mee.
Ik la me nie gek maken nie hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2010 17:20 schreef SecretSacky27 het volgende:
[..]
(Even snel, dus geen rijm.)
Dat lijkt maar zo.
Een heleboel 'hints' zijn geen hints, en de gegeven hints zijn meestal doordenkertjes.
En bij sommige teksten als je denkt "wat is dat mens nou weer aan het bazelen?" zit er zomaar een hint verstopt. Of niet.
Oftewel, we maken er een psychologisch spelletje van.
En de naam van Becky's dochter is Noortje. Vandaar de Noortpool.
Samen met de mijne, gok ik zoquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:11 schreef Nijna het volgende:
Mijn santa is volgens mij spoorloos... of aan het broeden op een hint...
Oooooh ik kan ook een streeplijstje maken.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:29 schreef Prancer het volgende:
Wat leuk! Ik kom ook uit het noorden
En ik neem mee....... een hint!
Deze santa heeft een blond kind!
Zal ik dan eens wat verklappenquote:Op vrijdag 12 november 2010 20:50 schreef seilram het volgende:
Hhmmm dus je hebt 2 kinderen... dan kan ik eens gaan strepen![]()
oeps, dat 'noorden' kan je wel vergeten, dat was een reactie op de persoon voor mij. (kerstman komt uit het noorden enzo)quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:13 schreef Ca.ra het volgende:
[..]
Oooooh ik kan ook een streeplijstje maken.
Dank je Santa
Voorpret!!
Dat weet ik, dat jij er 2 hebtquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:12 schreef mikoxx het volgende:
Seilram (ik moet nog steeds lachen om de verklaring van jouw naam als ik 'seilram' lees) ik heb er twee
Ik ben een slechte hintlezer, ik had dat hele noorden-gedoe over het hoofd gezien. Maar een blond kind uit 2009, dat moet ik kunnen vinden. Ik ga heel hard strepen, u hoort nog van mij!quote:Op zaterdag 13 november 2010 09:12 schreef Prancer het volgende:
[..]
oeps, dat 'noorden' kan je wel vergeten, dat was een reactie op de persoon voor mij. (kerstman komt uit het noorden enzo)
Dus misschien iets minder afstreepblij maar dan doe ik er gewoon nog een ander hintje bij.
-Deze santa heeft een kind uit 2009. (misschien wel meerdere, misschien ook niet)
De heren liggen lekker iedere avond uitgebreid te poedelen in ons ligbadquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:55 schreef Hohoho_secretsantashow het volgende:
Mikoxx, helemaal vergeten dat ik nog iets wilde weten.
Jouw jongens, zitten die wel eens in hun blote gat in een lekker ligbad?
Of krijgen zij wel dagelijks douchestralen, maar zijn zij geen ligbadvandalen?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 21:13 schreef Ca.ra het volgende:
Alle 2009- kindjes die ik nu nagezocht heb zijn blond, op Graeme na. Maar ik ben pas halverwege ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |