zo is dat!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:22 schreef trui het volgende:
mikoxx geloof het in elk geval wel, mefke!
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
mijsje, jij mag altijd op mijn lijsje!
Wie had er ook al weer een lijst met woonplaatsen? Ga ik even afstrepen.
Dat was p_iglet.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef mefke79 het volgende:
mijsje, jij mag altijd op mijn lijsje!
Wie had er ook al weer een lijst met woonplaatsen? Ga ik even afstrepen.
Lieve Davinia,quote:Op woensdag 10 november 2010 22:13 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dat was p_iglet.
Uhm, santa-ishah, die x'jes in je sig zijn vast niet een hint, of wel? Karin?
Enneh, ik weet het goed gemaakt. Jij doet mij een hint, ik maak mijnlijstje makkelijker. Eerlijk oversteken.
Woon jij in het noorden joh?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:54 schreef mijsje het volgende:
en ik! en ik! en ik!
ik zit ook in het noorden, mag ik ook op je lijstje Mefke?
Neuh, stamt uit de tijd dat Kimi Räikkönen bij McLaren reedquote:Op zaterdag 6 november 2010 23:04 schreef trui het volgende:
[..]
McLaura - veel naar de Mac geweest?
Dat is algemeen bekendquote:Op donderdag 11 november 2010 11:23 schreef leonieke het volgende:
Of misschien is het gewoon omdat de kerstman ook uit het noorden komt
'Ho, Ho, Ho,quote:Op donderdag 11 november 2010 12:32 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik denk dat het ook een hint is als je niks hoort van je santa...
Ja ik wil best een hint! Spannend!quote:Op donderdag 11 november 2010 09:58 schreef onbevlekt_ontvangen het volgende:
Ik heb helemaal geen hint gegeven hoor, dat heeft iemand jou dan in je oor gefluisterd. Want ik, ik niet.
Maar, wil je een hint?
Zo zo SecretSacky je hebt het estafette topic goed door kunnen lichten,quote:Op donderdag 11 november 2010 15:56 schreef SecretSacky27 het volgende:
Nou, daar gaan we weer!
Opnieuw een mooi gedichtje van je SS, vrouw of misschien toch een meneer?
Oh, wat was ik blij met je Estafette-verhaal. Mooie verhalen keer op keer.
Rijkelijk geluk in je jeugd, en nu met je kind
Tsja, je hoeft niet lang te denken wat je SS daarvan vindt
Jouw verhaal gaf me nieuwe inzichten
En toen was het weer klaar met het dichten
Beste xxxkarinxxx,quote:Op woensdag 10 november 2010 20:36 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Damn ik kan echt niks met de hint van XXSantaXX, je bent iemand die hier niet zo veel komt dus?
Deze santa wil graag gaan shoppenquote:Op maandag 8 november 2010 20:52 schreef Kerst_troel het volgende:
[..]
![]()
Wacht ik rustig af op je antwoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |