Waarom dat?quote:Op donderdag 23 december 2010 16:14 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Dan ga ik die maar eens op de gevoelige digitale plaat zetten
Het zijn wel heel leuke doosjes
Maar als men je eraan herkent, ben je innepin!
Jij woont natuurlijk ook wel in het noorden dacht ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:15 schreef Tan het volgende:
Wel grappig, mijn lootje is in ieder geval blij met haar cadeautjes en ze heeft geen idee dat ik het ben
quote:Op donderdag 23 december 2010 18:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
Jij woont natuurlijk ook wel in het noorden dacht ik.
Je hebt namelijk ook op mijn lijstje gestaan.
Zou het?
Serieus? Zo leuk! Super!quote:
Zo nu en dan sta ik in 'creatieve uitspattingen' met vilt. Zo veel viltsters zijn hier niet dacht ikquote:Op donderdag 23 december 2010 18:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Serieus? Zo leuk! Super!
Heel erg bedankt![]()
![]()
Maar hoe kon ik dat nu weten van dat naaien?Je post niet in het naaitopic
![]()
Thomas heeft zijn body trouwens al aanHet staat hem beeldig!
(maar ik heb het kabeltje van de kodak niet bij me dus kan de foto nog niet uploaden)
Ja, zie, ik ben helemaal niet creatief. Ik had in het verkeerde topic zitten zoeken.quote:Op donderdag 23 december 2010 18:28 schreef Tan het volgende:
[..]
Zo nu en dan sta ik in 'creatieve uitspattingen' met vilt. Zo veel viltsters zijn hier niet dacht ik
Leuk hahaquote:Op donderdag 23 december 2010 18:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, zie, ik ben helemaal niet creatief. Ik had in het verkeerde topic zitten zoeken.
Maar belangrijker! Je stond dus op mijn initiële lijstje
Nee, inderdaadquote:Op donderdag 23 december 2010 18:33 schreef Tan het volgende:
[..]
Leuk haha
Fijn ook dat je er blij mee bent. Vond het best lastig dingen te vinden die door een brievenbus zouden passen, maar het is gelukt(al kwam het niet door je brievenbus begreep ik
)
Omdat je in Gelderland (Overijssel was typoquote:
Wellicht gewoon een foto laten zienquote:Op donderdag 23 december 2010 18:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Omdat je in Gelderland (Overijssel was typo) woont, en de andere gelderlandenaren zijn al geraden.
Maar nu zei santa-ishah dat de afzenderpostcode helemaal niet van haar is, dus kweet alsnog niets...
Trui, kan je me helpen?
wahahaha, jij niet in ieder gevalquote:Op donderdag 23 december 2010 18:56 schreef mijsje het volgende:
[..]
ik ben trouwens ook heel benieuwd wie jij dacht dat ik was als HappySanta...
Ik heb het topic gezocht en erin gezetquote:Op donderdag 23 december 2010 19:02 schreef DaviniaHR het volgende:
Oh, en er mist een topic in de OP 'waaaachten'
@santa-ishah, waarom zegt het mij dan niets?
Eerst eten dan kan ik de boel uploaden. Moet ik mezelf dus ff in spanning houden...
Heb je je eigen adres niet doorgegeven dan?quote:Op donderdag 23 december 2010 19:17 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb van mijn vriendin vernomen dat er twee van de drie pakjes zijn gekomen.
Volgende week heb ik tijd om de pakjes op te halen.
Dan horen jullie wat er in zit.
Maar ik ben nu al blij zonder dat ik de pakjes heb gezien.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:17 schreef Joshua. het volgende:
Ik heb van mijn vriendin vernomen dat er twee van de drie pakjes zijn gekomen.
Volgende week heb ik tijd om de pakjes op te halen.
Dan horen jullie wat er in zit.
Maar ik ben nu al blij zonder dat ik de pakjes heb gezien.
daar was ik in het begin, toen ik voor het eerst op internet kwam, ook wel voorzichtig mee... toen in het kader van: je weet maar nooit...quote:Op donderdag 23 december 2010 19:19 schreef mrien het volgende:
[..]
Heb je je eigen adres niet doorgegeven dan?
Hmkayquote:Op donderdag 23 december 2010 18:53 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
Omdat je in Gelderland (Overijssel was typo) woont, en de andere gelderlandenaren zijn al geraden.
Maar nu zei santa-ishah dat de afzenderpostcode helemaal niet van haar is, dus kweet alsnog niets...
Trui, kan je me helpen?
quote:Op donderdag 23 december 2010 17:51 schreef Tan het volgende:
Oeps, ik vergeet helemaal mijn cadeautjes open te makenZal het meteen gaan doen!!
Ik ben blij dat je er blij mee bentquote:Op donderdag 23 december 2010 19:50 schreef Lijnloos het volgende:
Chan, ontzettend bedankt!!! Wat een leuke kadootjes zeg, geweldig!
We gingen net nog even uitpakken:
Minke helpt...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemaal leuke kleine kadootjes:
[ afbeelding ]
De buit:
[ afbeelding ]
- Een UP-doosje met snoepies!
- Een paard-handpop voor MInke!
- Een setje uitstekers in sterretjesvorm!
- Mooie cupcakevormpjes!
- 2 pakjes Fondant, geel en zwart (perfecte kleuren!!!)
en een lieve kerstkaart!superbedankt!!!
![]()
En ik zal zometeen ook eens m'n foto's uploaden, even geduld nog!quote:Mijn kind komt uit 2010, maar kan nog niet lopen.
Mijn kind is tot maximaal 20 weken jonger dan de jouwe.
quote:Op donderdag 23 december 2010 19:03 schreef mefke79 het volgende:
JaaaSecretSmefke, hij is open! Komt ie:
[ afbeelding ]
Zo stond ie op de tafel hier. Ingepakt en wel...
[ afbeelding ]
Driekus wil helpen uitpakken
[ afbeelding ]
Samen uitpakken!
[ afbeelding ]
En dit zat er in!
Lekkere maskertjes, een tasje voor in mijn tas, een leuk boek, body jam en badolie!
Dank je SS....
Nou ga ik nog even puzzelen op wie je bent....Nunspeet...ik heb een vermoeden, even opzoeken!
Het was mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef lady-wrb het volgende:
mijn pakje heb ik ook al open, alleen ik kan op dit moment geen foto's uploaden.
ik had zo'n ontzettend leuk gedicht, ik heb me rot gelachen.
wat heb je me nageplozen zeg, en hoe je over mijn keuken schreef wat hilarisch en waar!
wat had ik in mijn pakje:
een ketting: echt, helemaal goed, ik had m zelf absoluut ook niet kunnen laten hangen als ik m in een winkel had gezien.
uitstekers met allerlei bloemenvormen
erg pure chocola, waar luca al kwijlend naar zat te lonken, dus ik zal m moeten delen
je hint had ik niet nodig, het was wel een bevestiging van wat ik vermoedde.
ssserpente, jij bent het he?
(het was iets met onlangs toen je ziek was en dat herkende ik al een tijdje terug)
echt heel jammer dat ik nu geen foto's kan uploaden, ik wil dat gedicht met jullie allemaal delen
en heeeeeeeel heeeeeel erg bedankt voor je kadootje
Helemaal goed!!! Hoop dat je het leuk vindt en Meike d'r sjieke nagellak ook.quote:Op donderdag 23 december 2010 19:58 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ja! daar ben ik dan!!
Ik heb al vanmorgen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel vroeg de doos opengemaakt (om half 7 vanmorgen) Vlak voor ik ging werken, ik kon niet de hele dag in spanning wachten hoor!!
Wat leuk! En het moet haast van Becky zijn toch?
[ afbeelding ]
Ik heb het gezellig bij mijn kerstbakje gezet.
4 kaarsen in de kleuren van de inrichting van ons nieuwe huis
Body Lotion van Noa
Nagellak voor Meike! (en mooie kerstkleur ook!)
En tegelstickers.
Hartstikke bedankt!!!!!!
Niet??quote:
Hahaha echt te grappig ditquote:Op donderdag 23 december 2010 20:22 schreef amaranta het volgende:
Seilram, ik heb me niet verdiept in Lush. Ik ben er speciaal voor naar Rotterdam gereden.
nouja, min of meer, ik ging naar ugg outlet.
De dierenveterkettingding was ook voor Joep. En het boekje voor de baby.
En ik las in het estafette topic dat je van bakken hield, dus een leuk kerstig huisje.
En de rest voor onder de douche etc.
Enjoy
Jij ook bedankt! Ik vind de vogel het allermooist!!! Je moet daar iets mee gaan doen, een internetsjopje ofzo.
Eva riep heel hard dankje. En vervolgens is ze gaan beuken met de stickers op het raam.
Ik heb mijn maxitaxi en super toffe waxine lichtjes.
Kaarsenhoudertje is ook erg leuk, volgens mij gaat hij draaien als hij warm wordt en maakt hij geluid. Zal hem morgen testen.
en 3 kaarten! Helemaal gaaf! Dankje dankje dankje!
Ik begon toen ook zo te twijfelen weer.... ik dacht telkens, dat kan toch niet.. dat we elkaar hebben hahaha. Ik dacht, ik ben teveel met Amaranta bezig, daarom zie ik overal tekenen dat zij mij heeft! Tot ik je kaart kreeg tuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:46 schreef amaranta het volgende:
Ik had getypt dat ik je op 19 november al had ontmaskerd. Toen je vertelde dat je 3 maanden zwanger was.
Toen typte ik. Oh, dan ben jij dus mijn Secret Santa.
hahaha....
Maareh, het pakje is dus in Utrecht op de post gegaan, dus ik dacht even aan lijnloos....
Om heel eerlijk te zijn was ik er niet kapot vanquote:Op donderdag 23 december 2010 20:47 schreef seilram het volgende:
Tan, ik ben benieuwd naar dat dropwater. Is dat lekker? Ik ken het niet, maar hou wel van drop!
Jawel joh!! ik denk dat ze bedoeld dat ze het al wist! Ik had Mikoxx al gesproken vandaag.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:41 schreef becky27 het volgende:
[..]
Helemaal goed!!! Hoop dat je het leuk vindt en Meike d'r sjieke nagellak ook.
[..]
Niet??
Jawel, superleuk zelfs!quote:
En dan te bedenken dat ik vandaag het extra-tje op de bus heb gedaan. Een cadeautje van een niet nader te noemen (op haar verzoek) goeddoenster. S moet het beestje vasthouden als je het gaat gebruiken;)quote:Op donderdag 23 december 2010 19:29 schreef miss_sly het volgende:
Even vast![]()
doen voor mijn pakje en de inhoud! Wat ontzettend leuk gedaan, Jelief! De mei tai en de tas voor Senna, echt te gek zooo leuk
foto's komen straks als de dame in bed ligt, maar wat heb je dat leuk gedaan! Dank je wel voor alles en speciaal voor de dingetjes voor mijn meisje
hmmm ik voerde het 3s nr in, en kreeg dus de gegevens van postkantoor utrecht, maar zal wel distributiecentrum zijn dan.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:51 schreef seilram het volgende:
[..]
Ik begon toen ook zo te twijfelen weer.... ik dacht telkens, dat kan toch niet.. dat we elkaar hebben hahaha. Ik dacht, ik ben teveel met Amaranta bezig, daarom zie ik overal tekenen dat zij mij heeft! Tot ik je kaart kreeg tuurlijk.
Nee hoor. Pakje is hier in Tilburg op de post gedaan... zelf naar toegewandeld met Joep. Gek....
Jaaaah je hebt uitgepaktquote:Op donderdag 23 december 2010 18:09 schreef Chan het volgende:
Nog even mn laatste post in de herhaling:
Ik heb mijn cadeautjes opengemaakt en wauw, ik ben er zóó blij meeIk heb lekkere douchespulletjes gekregen en een pen en voor Timo een zelfgemaakt hoeslakentje, echt zo leuk, iets waar we echt wat aan hebben en ook nog een hele tijd
En die kerstboom, heb je die ook zelf gemaakt? Die is echt zó mooi!
![]()
Dankjewel Santa Stiemie!!Ik had echt géén idee, maar de foto was duidelijk genoeg
Super leuke foto ook!
Ik ga vanavond foto's uploaden
Aha! Rocka had mij! Ik kan me idd wel die stoeltjes herinneren!quote:Op donderdag 23 december 2010 20:54 schreef trui het volgende:
haha wat grappig joh, dat jullie elkaar hadden!
Davinia, er is hier iemand heel goed in mooie letters calligraferen, in 't bijzonder om ze met zo'n brander in hout te tekenen. ze heeft dat bij eerdere secret-santa-acties ook gedaan. ook heeft ze in 't crea-bea topic wel eens laten zien hoe ze stoeltjes voor haar zonen had beschreven op dezelfde manier. zoekze!![]()
Zegguh, schiet ns op jij!quote:Op donderdag 23 december 2010 21:11 schreef Stiemie het volgende:
Zo de rest ook even bijgelezen en wat zijn er allemaal leuke dingen gegeven zegAl die mensen die zoveel moeite voor anderen gedaan hebben. Erg leuk en mooi om te zien
Helaas, in dat topic zul je me niet vindenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:01 schreef mefke79 het volgende:
Die MT is echt heeeeel gaaf! En al die kindjes die mee mogen uitpakken, zo lief.
Goed, dames, ik ga nog even zoeken. De tips: een kindje van dit jaar, zuid holland en nunspeet. Ik ben weer even naar het estafettetopic!
Echt, voor een tasje hebben we zelfs nog gekeken voor Sinterklaas, maar ik vond nou niet echt iets dat leuk was voor een dreumes. Was er nog niet op gekomen om zelf iets te makenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:19 schreef Jelief het volgende:
Ow wat staat het haar leuk! Toeval zeg dat je net een tasje en poppendrager wilde hebben
Ze heeft dezelfde slofjes als emma had en Ruben nu draagt
Davinia?quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef TopSecretSanta het volgende:
Vlinder, deze Santa is blij dat je de kadootjes leuk vind,
maar begrijpt dat je nog behoefte hebt aan een hint.
Het aantal kindjes wat ik heb is twee,
daar kan je vast wat mee.
Een jongen en een meid,
ik hoop dat deze hint je verblijd.
Mocht je er niet uitkomen geef dan een gil,
dat je nog meer hints wil
(en dichten kan ik, zoals je ziet, nog steeds niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |