Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik smeer dat altijd voor de hele week en dan vries ik het in met beleg en al in een zakjeAnders komt het niet goed gewoon
Trustenquote:
Ik noem het zelf 'leven in de brouwerij'.quote:
Dit is gewoon lekker praktisch en ik hoef niet na te denken wat ik er op doequote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]!
OMGWTFBBQ!
Ik smeer het 's ochtends, voor ik wegga...
Slaap lekkerquote:
Maar dat smaakt toch helemaal niet versquote:Op woensdag 22 december 2010 22:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik smeer dat altijd voor de hele week en dan vries ik het in met beleg en al in een zakjeAnders komt het niet goed gewoon
Ik neem alleen boterhammen mee (elke dag vers) en smeer ze op m'n werk!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]!
OMGWTFBBQ!
Gefeliciteerd!quote:
Dat hoef ik ook niet. Kaas, kip, kaas, ham, en dan van voren af aanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is gewoon lekker praktisch en ik hoef niet na te denken wat ik er op doe![]()
Dat zou ik ook 'gewoon' 's morgens doenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef MPG het volgende:
[..]!
OMGWTFBBQ!
Je kunt brood toch ook invriezen om langer te bewaren?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar dat smaakt toch helemaal niet vers
Ja nou ja weet je wat het is, ik kan op het moment erg moeilijk beslissen. Dus als ik dat 's ochtends moet doen dan komt het niet goed... En dit werkt voor mij primaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat zou ik ook 'gewoon' 's morgens doen
Geen idee. Brood (niet belegd) uit de vriezer smaakt prima. Brood met beleg dat in de ijskast heeft gelegen vind ik niet lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt brood toch ook invriezen om langer te bewaren?Dus dat smaakt prima hoor
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ooit zul jij ook bordjestweeten.
Oooh, nou gelukkig dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je kunt brood toch ook invriezen om langer te bewaren?Dus dat smaakt prima hoor
Dank jequote:Op woensdag 22 december 2010 22:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!![]()
Was het ook gezellig?
Dank je en Hey Stuquote:
Je moet doen wat voor jou het beste is natuurlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 22:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja nou ja weet je wat het is, ik kan op het moment erg moeilijk beslissen. Dus als ik dat 's ochtends moet doen dan komt het niet goed... En dit werkt voor mij prima![]()
Ik ook niet, net zo als dat het in de koelkast heeft gelegenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Brood (niet belegd) uit de vriezer smaakt prima. Brood met beleg dat in de ijskast heeft gelegen vind ik niet lekker![]()
..
Uit de vriezer smaakt naar mijn idee hetzelfde als dat ik 's ochtends bevroren brood smeer en dat meeneemquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Brood (niet belegd) uit de vriezer smaakt prima. Brood met beleg dat in de ijskast heeft gelegen vind ik niet lekker![]()
..
Preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet doen wat voor jou het beste is natuurlijk
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesDaarom blijf ik het ook gewoon doen
Aahzo. Maar dan ga ik mijn kaasboterhammen missenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit de vriezer smaakt naar mijn idee hetzelfde als dat ik 's ochtends bevroren brood smeer en dat meeneemAlleen kaas is niet in te vriezen
Tegenwoordig neem ik weer enkel echte koffiequote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef Bed het volgende:
[..]
Ik zet de Senseo wel weer aan voor je dan.
Regel nummer 1: Ik heb altijd gelijkquote:
He! Das mijn gebruiksaanwijzingquote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Regel nummer 1: Ik heb altijd gelijk
Regel nummer 2: Bij twijfel treedt regel 1 in werking
Jaquote:
Die je van mij gejat hebtquote:
Mijn moeder smeert zondagavond altijd brood voor de hele week. En dan gewoon in de vriezer en de avond van te voren er uit halen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is gewoon lekker praktisch en ik hoef niet na te denken wat ik er op doe![]()
Het wordt voor je gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn moeder smeert zondagavond altijd brood voor de hele week. En dan gewoon in de vriezer en de avond van te voren er uit halen.
Echte mannen drinken Senseo... en anders moet je je eigen koffie maar meenemenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Tegenwoordig neem ik weer enkel echte koffie
Dat doe ik ook, alleen dan haal ik het er pas 's ochtends uit, dan is het het meest vers bij de lunchquote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn moeder smeert zondagavond altijd brood voor de hele week. En dan gewoon in de vriezer en de avond van te voren er uit halen.
Heul nietquote:
Nee, dat was toen ik nog thuis woonde. Tegenwoordig moet ik het zelf doen.quote:
Ik zal morgen eens een foto van de senseo op m'n werk maken... dan snap je het welquote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Bed het volgende:
[..]
Echte mannen drinken Senseo... en anders moet je je eigen koffie maar meenemen.
doe je goedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, alleen dan haal ik het er pas 's ochtends uit, dan is het het meest vers bij de lunch
Senseoquote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Bed het volgende:
[..]
Echte mannen drinken Senseo... en anders moet je je eigen koffie maar meenemen.
Ik haal meestal 's avonds brood uit zodat ik het 's ochtends kan smerenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, alleen dan haal ik het er pas 's ochtends uit, dan is het het meest vers bij de lunch
Those were the daysquote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, dat was toen ik nog thuis woonde. Tegenwoordig moet ik het zelf doen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMaar je ligt ook zo lekker
Jouw mammie smeert jouw brood toch nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar, daar wordt je een grote jongen vanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, dat was toen ik nog thuis woonde. Tegenwoordig moet ik het zelf doen.
Ja toch? Maar Stu en MPG vonden het gekquote:
Daarom heb ik dezequote:
Hihihiquote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Bed het volgende:
[..]
. Jij voelt ook zo fijn aan bovenop me.
Ik word het niet! Ik ben het al!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gelukkig maar, daar wordt je een grote jongen van
Omdat ik me er niets bij voor kon stellenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja toch? Maar Stu en MPG vonden het gek
Nee, al een jaar of 20 niet meerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw mammie smeert jouw brood toch niet?
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:49 schreef OA het volgende:
[..]
Daarom heb ik deze [ afbeelding ] voor deze [ afbeelding ] ingeruild
Ik ook, vooral dat het al gesmeerd isquote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat vind ik gekquote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, gelukkig ben jij nog wel goed wakkerquote:Op woensdag 22 december 2010 22:49 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik word het niet! Ik ben het al!
zo deed ik het ook altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou, gelukkig ben jij nog wel goed wakker
/care
Wie is Al?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
En al bekent hoe het vrijdag gaat met de trein naar hoorn?
Dat duurt vanaf Amsterdam niet minder dan 8 uurquote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Trevland het volgende:
En al bekent hoe het vrijdag gaat met de trein naar hoorn?
Ik heb een ma die voor mij kooktquote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
Ik was in NL altijd een verwend nest want ik at bijna elke dag buiten de deur
Lijkt me koud.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:50 schreef Stuart het volgende:
Ik was in NL altijd een verwend nest want ik at bijna elke dag buiten de deur
Ik bedoel tijdens de lunchquote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb een ma die voor mij kookt![]()
Ik een vriendin.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh, dan ga ik dus via een andere routequote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat duurt vanaf Amsterdam niet minder dan 8 uur
die heb ik ook, als ik bij haar op vakantie benquote:Op woensdag 22 december 2010 22:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Koud? Lunchtijd, hup naar de chinees of wat dan ook, eten (vooruit telefonisch besteld) en terug naar kantoorquote:
Inderdaad, iedereen weet dat echte mannen thee drinken!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:48 schreef boem-dikkie het volgende:
Echte mannen drinken Senseo. Kom op zeg.
Ik drink nog liever thee dan Senseo.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen weet dat echte mannen thee drinken!
Nu verslik ik me in mijn bierquote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hier moet ik het juist zelf doen als ze op vakantie isquote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die heb ik ook, als ik bij haar op vakantie ben
en ik in mijn whiskyquote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nu verslik ik me in mijn bier
[moeilijke grap]"Buiten de deur."[/moeilijk grap].quote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koud? Lunchtijd, hup naar de chinees of wat dan ook, eten (vooruit telefonisch besteld) en terug naar kantoor
THEE IS VOOR ZIEKE LUIquote:Op woensdag 22 december 2010 22:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
mijn moeder is mijn vakantie adresquote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier moet ik het juist zelf doen als ze op vakantie is
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[moeilijke grap]"Buiten de deur."[/moeilijk grap].
Zeg jij soms dat mensen in Engeland allemaal ziek zijnquote:
Te moeilijk inderdaadquote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
[moeilijke grap]"Buiten de deur."[/moeilijk grap].
Hier niet, waar woont je ma dan(als we het mogen weten)?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijn moeder is mijn vakantie adres
Nou, heb je ffquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg jij soms dat mensen in Engeland allemaal ziek zijn
Ben je ziek?quote:
Soms krijg ik dat idee welquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen bij de ma van Sym op vakantie. Half-pension met gesmeerde broodjes en gekookte piepers!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier niet, waar woont je ma dan(als we het mogen weten)?
Ik drink alleen geen kaneelthee, de rest welquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weiger het gewoon te drinken
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gekookte PIEPERS? In Portugal?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen bij de ma van Sym op vakantie. Half-pension met gesmeerde broodjes en gekookte piepers!
Oeh die heb ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Turkish apple.
Blauwvingerhtee.
Ik ben voorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen bij de ma van Sym op vakantie. Half-pension met gesmeerde broodjes en gekookte piepers!
Vlak bij Lissabon, en ik heb hier al zo vaak meegepost vanuit Portugalquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier niet, waar woont je ma dan(als we het mogen weten)?
Zegt diegene die niet weet hoe ze het werkwoord worden moet vervoegen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
ARGH MANNENEcht, sommigen zijn zo dom
![]()
Wat nu weer?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Dat krijg je in economisch moeilijke tijdenquote:
Hey LLquote:
Zoals wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Zegt diegene die echt een feestje isquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zegt diegene die niet weet hoe ze het werkwoord worden moet vervoegen.
Sorryquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zegt diegene die echt een feestje is
Hey PGRquote:
Wat heb je aan die dingen als je ze kookt, dan zijn ze helemaal nutteloosquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Portugees voedselquote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh Portugal.. dan worden het uhh, stokbrood met brie én .. uhhh wat eten ze eigenlijk in Portugal?
Joh die discussie ga je toch niet aanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zegt diegene die niet weet hoe ze het werkwoord worden moet vervoegen.
Wat isser danquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Achterlijke klapjostiquote:
Jij niet, jij zou je niet zo gedragenquote:
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Kotsen ze daar in Lissabon ook Portugal?
Zeker een gelukssmsje gekregen?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gewonnen met bowlen![]()
![]()
Hier dat zeg ikquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan niet precies vertellen maar man, wat is het een eikel
Sarcasme meneer die een hekel aan iedereen heeft, sarcasmequote:
[Dr.Flash mode]Inderdaad.[/Dr.Flash mode]quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Achterlijke klapjostiNiet jij hoor, hij... Kan niet precies vertellen maar man, wat is het een eikel
Gamma?quote:
Niet helemaal maar wel sort ofquote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeker een gelukssmsje gekregen?
Trusten OAquote:
Trustenquote:
Trusten Martquote:
O, zoiets als ST nuquote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef OA het volgende:
In den beginne van KSC, zei ik altijd tot 3, 4x toe dat ik ging pitten. En dan toch nog even reageren...
Dat snap ik niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
O, zoiets als ST nu...
Die doet er een uur over om naar bed te gaan..
je houdt de traditie in stand?quote:
Dan is ze nog snelquote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
O, zoiets als ST nu...
Die doet er een uur over om naar bed te gaan..
En dan zodra je in bed ligt nog even op je smartphone kijken wat iedereen gereageerd heeft op je 'vaarwel'-berichtje?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef OA het volgende:
In den beginne van KSC, zei ik altijd tot 3, 4x toe dat ik ging pitten. En dan toch nog even reageren...
Die heb ik niet, dus dat valt meequote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En dan zodra je in bed ligt nog even op je smartphone kijken wat iedereen gereageerd heeft op je 'vaarwel'-berichtje?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was er alleen gisteren weinig
Ik ook zodra ik mijn kussen al ruik dan slaap ik alquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet, heel soms nog een berichtje maar dat is meestal binnen 5 min en dan ben ik echt
Soms heel rood. Maar ja, die gasten komen ook niet in de zonquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, heb je ff
Britte zien altijd wel bleek
Ik meestal nietquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook zodra ik mijn kussen al ruik dan slaap ik al
Vind je het gek, die wil daar niet gezien wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms heel rood. Maar ja, die gasten komen ook niet in de zon
Als je dat nu doet post je in vier topics!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef OA het volgende:
hier nog eenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook zodra ik mijn kussen al ruik dan slaap ik al
Het mooie is dat ze dan de volgende dag weer bleek zijn en weer rood worden, etc, etc...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms heel rood. Maar ja, die gasten komen ook niet in de zon
Ja, gaat altijd gewoon stug fout. Zon niet gewend. maar ja, ze zitten niet voor niets op een eiland. Daar houden, straks is het besmettelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze dan de volgende dag weer bleek zijn en weer rood worden, etc, etc...
Ik niet, ik ben een ster in wakker liggenquote:
Ja maar dat is het bierquote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
Ik slaap meestal binnen 5 minuten als ik naar bed ga
Maar ik kon het wel, wordt nu te vaak afgeleidquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BIJ WIJZE VAN TREVbij wijze van
Strongbow, strongbow!quote:
*knuf*quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een ster in wakker liggen
Dat klinkt waardeloosquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook (serieus)quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik kon het wel, wordt nu te vaak afgeleid
je snap het niet he? geeft niks hoor jochiequote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het ook welquote:
Je bent dan ook een ABBA!quote:
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja ja doeeiiiiquote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef OA het volgende:
De batterij van de laptop is nagenoeg leeg, dus nu ben ik er echt vandoor![]()
Hamster of cavia in laptop laten rennen in zo'n rad!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef OA het volgende:
Hier soms en daar baal ik dan ook vanquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar is ook deels mijn eigen foutquote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook (serieus)
Gelukkig ben ook moequote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je snap het niet he? geeft niks hoor jochie
Oh die vraag had je mij ook nog gesteldquote:
onder anderequote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef OA het volgende:
Nee, toen die T-Hawk zijn Raging Typhoon deed ging ik dood.quote:
ik heb Fles niet eens meer gehoordquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Linkerhand.quote:
SILENCEquote:Op woensdag 22 december 2010 23:06 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Fles niet eens meer gehoord
TMI trevquote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry ben rechts, wil niet met links
I kill youuuuuquote:
Meer afwisselen, anders groeit ie krom!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sorry ben rechts, wil niet met links
Bij mensen is het op een gegeven moment wel klaar met groeien hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer afwisselen, anders groeit ie krom!
Spreek je uit ervaring?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Meer afwisselen, anders groeit ie krom!
leuk... ik zat ook te twijfelen .... ik weet nog niet maar zal wel uitverkocht zijn alquote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te lezen
[..]
Daar ga ik begin april heen![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik ben te lamtakkerig om te gaan meten.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij mensen is het op een gegeven moment wel klaar met groeien hoorHoe zit dat bij jullie??
Dat denk ik ook, wij hebben ook niet de kaarten die we woudenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
leuk... ik zat ook te twijfelen .... ik weet nog niet maar zal wel uitverkocht zijn al
Nee, dat heb ik uit de Viva!quote:
Ja. Vertel.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh die vraag had je mij ook nog gesteld
Die is een heldquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die is een held
Geen idee, ik heb het over een nummer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Oh ik over the muppetquote:Op woensdag 22 december 2010 23:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het over een nummer.
Dat is Animal. En ja, die is supertof.quote:
Dat is zonder de equote:
Gevonden voorwerpen, misschien heeft iemand het gevonden!quote:
Ja. In je FoBoquote:
Onverkapte "ik kijk in FoBo's"-post.quote:
Dat zeg ikquote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is Animal. En ja, die is supertof.
Weet ik veel hoe je dat schrijft, ik is nu moe enzquote:
Valt ook niet op of zoquote:
Ik zou niet weten waar hij anders zou moeten kijkenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Onverkapte "ik kijk in FoBo's"-post.
Op je Hivs.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Valt ook niet op of zo
[..]
Ik zou niet weten waar hij anders zou moeten kijken
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vrolijke liedjes met een sarcastische ondertoon ftw
De liefdequote:
Of faecesboek.quote:
ieuwl!quote:
Tof he?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
Vrolijke liedjes met een sarcastische ondertoon ftw
google itquote:Op woensdag 22 december 2010 23:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb de hare nog nietals ze er eentje heeft
Jaquote:
O. Ben jij er zoeen....quote:
ik heb geen hivs of feesboekquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef MPG het volgende:
[..]
O. Ben jij er zoeen....
Een potentiele date wordt eerst gegoogled, gekloonscanned en ge-IP-traced?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even kotsen en dan slapen. Ik ga het weer meemaken, ziek worden met kerst.
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
Ik ga even kotsen en dan slapen. Ik ga het weer meemaken, ziek worden met kerst.
Weinig toffer of minder tof dan ziek worden @any other timequote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
IK hoop het van niet voor je, Trustenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:19 schreef Pheno het volgende:
Nerd-meisjesquote:Op woensdag 22 december 2010 23:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb geen hivs of feesboek
maar ik blijf wel een nerd
ik vind het klote om of met kerst of oud en nieuw ziek te zijn, ben het ook te vaakquote:Op woensdag 22 december 2010 23:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weinig toffer of minder tof dan ziek worden @any other time
Goeiemiddag Pezuquote:
Nerd jongetjesquote:
* MPG zwengelt kloonscan, IP-trace en google maar weer aanquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemiddag Pezu
[..]
Nerd jongetjes![]()
Meldquote:Op woensdag 22 december 2010 23:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Goeiemiddag Pezu
[..]
Nerd jongetjes![]()
Dat refrein is leukquote:
kom maar op msnquote:Op woensdag 22 december 2010 23:23 schreef MPG het volgende:
[..]
* MPG zwengelt kloonscan, IP-trace en google maar weer aan![]()
..
Nu wel, ze lagen even bij me allebeiquote:
Dat is zeker schattigquote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu wel, ze lagen even bij me allebeiInmiddels zijn ze alweer vertrokken
Ik heb een hond die mijn bed warm houdtquote:Op woensdag 22 december 2010 23:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nu wel, ze lagen even bij me allebeiInmiddels zijn ze alweer vertrokken
iewquote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een hond die mijn bed warm houdt
Hoiquote:
Heerlijkquote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hihihi, ben benieuwd naar jouw beessiesquote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
er ligt er 1 op de bank de ander is vreten en die dikke ligt in de vensterbank
sym weet hoe liefquote:Op woensdag 22 december 2010 23:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hihihi, ben benieuwd naar jouw beessies
Jaquote:
Dat lukt mij zelf heel goed dus heb ik niks voor nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ze krijgen brokjes... wij halen zakken van 15 kilo bij de intratuinquote:Op woensdag 22 december 2010 23:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JaMogen jouw poesjes gewoon voer of krijgen ze aangepast voer?q
Ik heb mijn vriend als kacheltjequote:Op woensdag 22 december 2010 23:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat lukt mij zelf heel goed dus heb ik niks voor nodig
Kee, geen bijzonderheden dus?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ze krijgen brokjes... wij halen zakken van 15 kilo bij de intratuin
soms in de aanbieding 2e zak halve prijs
Ik kan mezelf wel warm houdenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend als kacheltje
maar straks toch even een kruik maken![]()
Hoezo? is hij een beetje stuk?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend als kacheltje
maar straks toch even een kruik maken![]()
Dikkie heeft wel aangepast voer gehad vanwege tandsteen enzo maar dat moest ie nietquote:Op woensdag 22 december 2010 23:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kee, geen bijzonderheden dus?
Wat kosten die 15 kg zakken eigenlijk?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dikkie heeft wel aangepast voer gehad vanwege tandsteen enzo maar dat moest ie niet
toen kregen we een flesje mondwater oidin zijn drinkwater doen... moest ie niet
en nu gaan we maar 1 keer per jaar op controle en proberen ze het een beetje weg te halen voor zoveel dat kan
quote:
Moet je morgenavond hier komenquote:
Het ijzelt hier als een mallequote:Op woensdag 22 december 2010 23:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Moet je morgenavond hier komen![]()
Is het ook wel he? Vooral als ze lekker bij je komen kroelenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik kan mezelf wel warm houden![]()
Maar vind het wel gezellig met de poezels
nee mijn buik doet auwquote:
Ik moet dat even navragen... volgens mij scheelde het namelijk niet zo heel erg veel met dat van de supermarkt (eigen merk oid)quote:Op woensdag 22 december 2010 23:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat kosten die 15 kg zakken eigenlijk?I misschien wel wat voor soof en hilde
Dat deed het hier vanmiddag, mijn fiets was een blok ijsquote:
Eenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook wel he? Vooral als ze lekker bij je komen kroelen
[..]
nee mijn buik doet auw
[..]
Ik moet dat even navragen... volgens mij scheelde het namelijk niet zo heel erg veel met dat van de supermarkt (eigen merk oid)
Het is gewoon fijn om 1 keer in de zoveel tijd een zak te halen.. een zak van 2,5 kilo en de kinderwagen zit vol bij wijze van spreke...
Ja, dat doet Hilde bijna elke ochtendquote:Op woensdag 22 december 2010 23:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Is het ook wel he? Vooral als ze lekker bij je komen kroelen
[..]
nee mijn buik doet auw
[..]
Ik moet dat even navragen... volgens mij scheelde het namelijk niet zo heel erg veel met dat van de supermarkt (eigen merk oid)
Het is gewoon fijn om 1 keer in de zoveel tijd een zak te halen.. een zak van 2,5 kilo en de kinderwagen zit vol bij wijze van spreke...
Het is niet alsof je moet autorijden in de treinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |