Vind je het gek, die wil daar niet gezien wordenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms heel rood. Maar ja, die gasten komen ook niet in de zon
Als je dat nu doet post je in vier topics!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef OA het volgende:
In den beginne van KSC, zei ik altijd tot 3, 4x toe dat ik ging pitten. En dan toch nog even reageren...
hier nog eenquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook zodra ik mijn kussen al ruik dan slaap ik al
Het mooie is dat ze dan de volgende dag weer bleek zijn en weer rood worden, etc, etc...quote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Soms heel rood. Maar ja, die gasten komen ook niet in de zon
Ja, gaat altijd gewoon stug fout. Zon niet gewend. maar ja, ze zitten niet voor niets op een eiland. Daar houden, straks is het besmettelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef OA het volgende:
[..]
Het mooie is dat ze dan de volgende dag weer bleek zijn en weer rood worden, etc, etc...
Ik niet, ik ben een ster in wakker liggenquote:
Ja maar dat is het bierquote:Op woensdag 22 december 2010 23:02 schreef Stuart het volgende:
Ik slaap meestal binnen 5 minuten als ik naar bed ga
Maar ik kon het wel, wordt nu te vaak afgeleidquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
BIJ WIJZE VAN TREVbij wijze van
Strongbow, strongbow!quote:
*knuf*quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben een ster in wakker liggen
Dat klinkt waardeloosquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook (serieus)quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar ik kon het wel, wordt nu te vaak afgeleid
je snap het niet he? geeft niks hoor jochiequote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is het ook welquote:
Je bent dan ook een ABBA!quote:
Hoe heet ze?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
ja ja doeeiiiiquote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef OA het volgende:
De batterij van de laptop is nagenoeg leeg, dus nu ben ik er echt vandoor![]()
Hamster of cavia in laptop laten rennen in zo'n rad!quote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef OA het volgende:
De batterij van de laptop is nagenoeg leeg, dus nu ben ik er echt vandoor![]()
Hier soms en daar baal ik dan ook vanquote:Op woensdag 22 december 2010 23:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
maar is ook deels mijn eigen foutquote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk ook (serieus)
Gelukkig ben ook moequote:Op woensdag 22 december 2010 23:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
je snap het niet he? geeft niks hoor jochie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |