Niet helemaal maar wel sort ofquote:Op woensdag 22 december 2010 22:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeker een gelukssmsje gekregen?
Trusten OAquote:
Trustenquote:
Trusten Martquote:
O, zoiets als ST nuquote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef OA het volgende:
In den beginne van KSC, zei ik altijd tot 3, 4x toe dat ik ging pitten. En dan toch nog even reageren...
Dat snap ik niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
O, zoiets als ST nu...
Die doet er een uur over om naar bed te gaan..
je houdt de traditie in stand?quote:
Dan is ze nog snelquote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef MPG het volgende:
[..]
O, zoiets als ST nu...
Die doet er een uur over om naar bed te gaan..
En dan zodra je in bed ligt nog even op je smartphone kijken wat iedereen gereageerd heeft op je 'vaarwel'-berichtje?quote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef OA het volgende:
In den beginne van KSC, zei ik altijd tot 3, 4x toe dat ik ging pitten. En dan toch nog even reageren...
Die heb ik niet, dus dat valt meequote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
En dan zodra je in bed ligt nog even op je smartphone kijken wat iedereen gereageerd heeft op je 'vaarwel'-berichtje?
quote:Op woensdag 22 december 2010 23:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik was er alleen gisteren weinig
Ik ook zodra ik mijn kussen al ruik dan slaap ik alquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ook niet, heel soms nog een berichtje maar dat is meestal binnen 5 min en dan ben ik echt
Soms heel rood. Maar ja, die gasten komen ook niet in de zonquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nou, heb je ff
Britte zien altijd wel bleek
Ik meestal nietquote:Op woensdag 22 december 2010 23:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook zodra ik mijn kussen al ruik dan slaap ik al
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |