Nou, heb je ffquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeg jij soms dat mensen in Engeland allemaal ziek zijn
Ben je ziek?quote:
Soms krijg ik dat idee welquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen bij de ma van Sym op vakantie. Half-pension met gesmeerde broodjes en gekookte piepers!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier niet, waar woont je ma dan(als we het mogen weten)?
Ik drink alleen geen kaneelthee, de rest welquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik weiger het gewoon te drinken
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gekookte PIEPERS? In Portugal?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen bij de ma van Sym op vakantie. Half-pension met gesmeerde broodjes en gekookte piepers!
Oeh die heb ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Turkish apple.
Blauwvingerhtee.
Ik ben voorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lekker met zijn allen bij de ma van Sym op vakantie. Half-pension met gesmeerde broodjes en gekookte piepers!
Vlak bij Lissabon, en ik heb hier al zo vaak meegepost vanuit Portugalquote:Op woensdag 22 december 2010 22:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier niet, waar woont je ma dan(als we het mogen weten)?
Zegt diegene die niet weet hoe ze het werkwoord worden moet vervoegen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
ARGH MANNENEcht, sommigen zijn zo dom
![]()
Wat nu weer?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Dat krijg je in economisch moeilijke tijdenquote:
Hey LLquote:
Zoals wie?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Zegt diegene die echt een feestje isquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zegt diegene die niet weet hoe ze het werkwoord worden moet vervoegen.
Sorryquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zegt diegene die echt een feestje is
Hey PGRquote:
Wat heb je aan die dingen als je ze kookt, dan zijn ze helemaal nutteloosquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Portugees voedselquote:Op woensdag 22 december 2010 22:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Oh Portugal.. dan worden het uhh, stokbrood met brie én .. uhhh wat eten ze eigenlijk in Portugal?
Joh die discussie ga je toch niet aanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Zegt diegene die niet weet hoe ze het werkwoord worden moet vervoegen.
Wat isser danquote:Op woensdag 22 december 2010 22:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Achterlijke klapjostiquote:
Jij niet, jij zou je niet zo gedragenquote:
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Kotsen ze daar in Lissabon ook Portugal?
Zeker een gelukssmsje gekregen?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gewonnen met bowlen![]()
![]()
Hier dat zeg ikquote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Kan niet precies vertellen maar man, wat is het een eikel
Sarcasme meneer die een hekel aan iedereen heeft, sarcasmequote:
[Dr.Flash mode]Inderdaad.[/Dr.Flash mode]quote:Op woensdag 22 december 2010 22:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Achterlijke klapjostiNiet jij hoor, hij... Kan niet precies vertellen maar man, wat is het een eikel
Gamma?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |