quote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een keer blazen en hij vliegt 100 meter weg.
NU DOEDE HET GODVERREDOMME WEERquote:
Had je ze wel goed ingevet? Anders zitten ze nu vastgevrorenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
O ja?
O ja?
* MPG vat de busdeurrubbers vast uit de kofferbak.
Niet onder de indrukquote:Op woensdag 22 december 2010 22:23 schreef MPG het volgende:
[..]
O ja?
O ja?
* MPG vat de busdeurrubbers vast uit de kofferbak.
Zo'n grote longinhoud heb je nietquote:Op woensdag 22 december 2010 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
met jou heb ik wat meer werk
Je moet eens weten hoe goed ST kan blasenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo'n grote longinhoud heb je niet.
hoe weet jij dat???quote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe goed ST kan blasen![]()
...
dat weet ikquote:Op woensdag 22 december 2010 22:25 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe goed ST kan blasen![]()
...
Hij laat de boel spontaan opdrogenquote:
Trusten wokjequote:
Iets met tagjesquote:
ik heb helemaal geen blaas-tagjequote:
nee, jij werd buiten de procedure om aangenomenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
jij misbruikt je functie
Nou sorry hoor maar daar begin ik niet aan
Krijg nou wat, nu hebben jullie allebei een crew tagquote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij werd buiten de procedure om aangenomen
ja omdat ik eerder dit jaar ook al gesolliciteerd had en daar nooit meer wat van gehoord had....quote:Op woensdag 22 december 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, jij werd buiten de procedure om aangenomen
goedemorgenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Krijg nou wat, nu hebben jullie allebei een crew tag
Tof
ik deedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja omdat ik eerder dit jaar ook al gesolliciteerd had en daar nooit meer wat van gehoord had....
Nu moet je een uur blijven tot er weer xx.30 staatquote:
Neequote:
En daarna nog heeeeeel even mobiel FOK!ken.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Ik ga brood smeren, douchen en slapen![]()
Morgen ben ik er weer
Okay, tot morgen dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Morgen ben ik er weer
Lunch, voor morgen op werk. Duh. Zodat ze 's ochtends 5 minuten langer in der bed kan blijven stinkenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:35 schreef Stuart het volgende:
[..]
Okay, tot morgen dan maar
Waarom eigenlijk brood smeren
Tot morgenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Morgen ben ik er weer
Ik smeer dat altijd voor de hele week en dan vries ik het in met beleg en al in een zakjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Lunch, voor morgen op werk. Duh. Zodat ze 's ochtends 5 minuten langer in der bed kan blijven stinken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |