lang haarquote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mijn haar wordt nooit korter dan nog steeds over mijn schouders
Kusje op je traantjesquote:
rondjes draaien met haar oren ?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Als dat niet meer kan, is er vast nog een alternatief...
Nee.quote:
nou..ik moet daar echt een beetje van kokhalzenquote:
Ow. Dan hoef je het ook nog niet te weten. Is voor grote mensen. Sorry.quote:
Ik verzin dat soort dingen niet hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..ik moet daar echt een beetje van kokhalzen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik ren gewoon hard weg van die onzinquote:Op woensdag 22 december 2010 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nou..ik moet daar echt een beetje van kokhalzen
Ik ook, richting mijn bedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ren gewoon hard weg van die onzin
Nee, maar je typt het wel gewoon vrolijk over zonder er een beetje van te moeten overgevenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef DaMart het volgende:
Ik verzin dat soort dingen niet hoor.
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef wel.o.k het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik typte niet, ik kopieerplakte terwijl ik de andere kant op keekquote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar je typt het wel gewoon vrolijk over zonder er een beetje van te moeten overgeven
truste voor straks marijkjequote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, richting mijn bedIk neem juliie nog eventjes mee
Dus ik verkas naar boven
Gezellig, met Marijke mee naar bedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ook, richting mijn bedIk neem juliie nog eventjes mee
Dus ik verkas naar boven
Ik kom zo nog even terugquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef DaMart het volgende:
Ik typte niet, ik kopieerplakte terwijl ik de andere kant op keek.
Krijgt hij nu klapjes?quote:
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoorquote:
quote:
als ik klaar met hem ben zou hij wensen dat het klapjes warenquote:
twexitquote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoor.
En hopen op het bestequote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ff wachten en dan uitspoelen
quote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
als ik klaar met hem ben zou hij wensen dat het klapjes waren
Dan begint het pasquote:Op woensdag 22 december 2010 22:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat jij nog zo'n blije smiley gebruikt terwijl Marijke eigenlijk zei dat het zo voorbij is.
ik verf het al 15 jaar en het is ooit eens 1 keer fout gegaan... dus heb er wel vertrouwen inquote:
De gecensureerde versie:quote:
En vlak daarna:quote:Martin
Best knap van de #NS... tot nu toe eindigden 8 van mijn 20 treinreizen deze maand met ruim een half uur vertraging...
quote:NS online
NS_online gaat nu slapen. Morgenochtend zijn we weer terug.
Neeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 22:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen omdat de volgorde zo grappig was... ik mopper op de NS, en meteen gaan zij ervandoor.
Nu zeg jij het ook...quote:
Dan zal het wel goed gaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik verf het al 15 jaar en het is ooit eens 1 keer fout gegaan... dus heb er wel vertrouwen in
Oh!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
De gecensureerde versie:
[..]
En vlak daarna:
[..]
Ja, nou?quote:
Een keer blazen en hij vliegt 100 meter weg.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou?
Ik kan jou wel aan hoor, meneertje
O ja?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou?
Ik kan jou wel aan hoor, meneertje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |