Ik ook niet, net zo als dat het in de koelkast heeft gelegenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Brood (niet belegd) uit de vriezer smaakt prima. Brood met beleg dat in de ijskast heeft gelegen vind ik niet lekker![]()
..
Uit de vriezer smaakt naar mijn idee hetzelfde als dat ik 's ochtends bevroren brood smeer en dat meeneemquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef MPG het volgende:
[..]
Geen idee. Brood (niet belegd) uit de vriezer smaakt prima. Brood met beleg dat in de ijskast heeft gelegen vind ik niet lekker![]()
..
Preciesquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet doen wat voor jou het beste is natuurlijk
Je hebt gelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
PreciesDaarom blijf ik het ook gewoon doen
Aahzo. Maar dan ga ik mijn kaasboterhammen missenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Uit de vriezer smaakt naar mijn idee hetzelfde als dat ik 's ochtends bevroren brood smeer en dat meeneemAlleen kaas is niet in te vriezen
Tegenwoordig neem ik weer enkel echte koffiequote:Op woensdag 22 december 2010 22:43 schreef Bed het volgende:
[..]
Ik zet de Senseo wel weer aan voor je dan.
Regel nummer 1: Ik heb altijd gelijkquote:
He! Das mijn gebruiksaanwijzingquote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Regel nummer 1: Ik heb altijd gelijk
Regel nummer 2: Bij twijfel treedt regel 1 in werking
Jaquote:
Die je van mij gejat hebtquote:
Mijn moeder smeert zondagavond altijd brood voor de hele week. En dan gewoon in de vriezer en de avond van te voren er uit halen.quote:Op woensdag 22 december 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dit is gewoon lekker praktisch en ik hoef niet na te denken wat ik er op doe![]()
Het wordt voor je gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn moeder smeert zondagavond altijd brood voor de hele week. En dan gewoon in de vriezer en de avond van te voren er uit halen.
Echte mannen drinken Senseo... en anders moet je je eigen koffie maar meenemenquote:Op woensdag 22 december 2010 22:44 schreef OA het volgende:
[..]
Tegenwoordig neem ik weer enkel echte koffie
Dat doe ik ook, alleen dan haal ik het er pas 's ochtends uit, dan is het het meest vers bij de lunchquote:Op woensdag 22 december 2010 22:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Mijn moeder smeert zondagavond altijd brood voor de hele week. En dan gewoon in de vriezer en de avond van te voren er uit halen.
Heul nietquote:
Nee, dat was toen ik nog thuis woonde. Tegenwoordig moet ik het zelf doen.quote:
Ik zal morgen eens een foto van de senseo op m'n werk maken... dan snap je het welquote:Op woensdag 22 december 2010 22:46 schreef Bed het volgende:
[..]
Echte mannen drinken Senseo... en anders moet je je eigen koffie maar meenemen.
doe je goedquote:Op woensdag 22 december 2010 22:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat doe ik ook, alleen dan haal ik het er pas 's ochtends uit, dan is het het meest vers bij de lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |