Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop iig dat alles goed met haar gaat
Normaalgesproken gebeurt dat ook niet, maar als je je enthousiast opgeeft voor de Secret Santa actie, dingen regelt om mee te kunnen doen en dan ineens doodse stilte, dan is het niet vreemd dat je gemist wordt. Dat heeft dan weer niets te maken met een leven dat een tijdje voorrang krijgt, vind ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Toch zou ik ook wel ff schrikken als mijn leven een tijdje voorrang kreeg en plots had ik mijn eigen 'waar is' topic.
Wat natuurlijk niks afdoet aan de vreemdheid van haar plotselinge afwezigheid.
Ik weet niet wie BSB is, maar tegenwoordig heeft iedereen toch een mobiel met internet?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:49 schreef Mula het volgende:
Zou Basboussa niet verhuizen? Misschien dat ze zonder internet zit?
Waarschijnlijk niet maar ik gooi het toch maar even "in de groep".
Ze woont niet in Nederlandquote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie BSB is, maar tegenwoordig heeft iedereen toch een mobiel met internet?![]()
![]()
Dus als BSB echt terug wil komen kan dat heus wel en ben je echt niet aan je pc gebonden.
I knowquote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef Keshet het volgende:
Ik heb geen gegevens dus kan geen contact zoeken nog. Ook hoop ik dat ze zich zelf nog meldt, desnoods via pm bij iemand met een 'ik leef nog' oid.
Ik zou er zelf namelijk ook niet zo op zitten te wachten dat iemand m'n ouders zou bellen.
Oh, Miss Sly, ook in het buitenland hebben ze mobiel internet he.
Dus niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie BSB is, maar tegenwoordig heeft iedereen toch een mobiel met internet?![]()
![]()
Ik niet hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
Dus als BSB echt terug wil komen kan dat heus wel en ben je echt niet aan je pc gebonden.
Kun je niet een kaartje sturen naar haar moeder met de vraag hoe het met haar gaat?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Hohohosantavoorbasboussa het volgende:
Hallo iedereen,
Ik weet ook niet waar ze is en vind het ook erg raar.
Ik weet wel dat haar moeder mijn pakje heeft ontvangen.
Maar ik wil ook wel graag weten of het in Canada terecht is gekomen.
Het enige wat ik weet is wat haar echte naam is moet ik dat naar iemand pm ?
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:52 schreef Ticootje het volgende:
Oh ok... Zo stom als je gaat bellen en zegt, ja ik zoek basbousa...
Ja het ss pakje, maar als er iets loos is, opname of weet ik veel wat, bedoelde ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Maar het ss pakje zou toch bij haar moeder bezorgd worden?
Op zich is er wel contact tussen BB en haar moeder, want die moeder ging er een week of twee heen begin december. En die zou een pakketje mee terug brengen, als ik het goed begrepen heb? Dus als er iets is, zou ze dat toch wel weten, neem ik aan? En ook op de hoogte zijn van het internetcontact van haar dochter enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja het ss pakje, maar als er iets loos is, opname of weet ik veel wat, bedoelde ik.
Of we gaan ff langs..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:03 schreef YPPY het volgende:
Ik heb d'r adres in Canada en misschien een telefoonnummer daarbij gevonden. Maar dat vind ik wel ver gaan om te bellen. Ik hoop dat d'r moeder weet te vertellen dat internet daar gewoon is gecrashd/t.
nja, naar ik begrepen had is haar moeder wel een beetje, uhm, wereldvreemd.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich is er wel contact tussen BB en haar moeder, want die moeder ging er een week of twee heen begin december. En die zou een pakketje mee terug brengen, als ik het goed begrepen heb? Dus als er iets is, zou ze dat toch wel weten, neem ik aan? En ook op de hoogte zijn van het internetcontact van haar dochter enzo.
Toch alleen als de andere ook skype heeft?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, naar ik begrepen had is haar moeder wel een beetje, uhm, wereldvreemd.
ik zou gewoon (per skype) naar canada bellen hoor! eventueel wil ik dat vanaaf wel ff doen mocht verder niemand skype hebben. skype bellen was toch gratis? nja, dat weet sangdrax wel.
Ja, ik geloof het ook..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toch alleen als de andere ook skype heeft?
Een beetje vreemd misschien, maar wel op de hoogte. Ze zou immers een pakketje voor BB meenemen naar Canada en eentje terug naar hier voor het lootje van BB.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, naar ik begrepen had is haar moeder wel een beetje, uhm, wereldvreemd.
ik zou gewoon (per skype) naar canada bellen hoor! eventueel wil ik dat vanaaf wel ff doen mocht verder niemand skype hebben. skype bellen was toch gratis? nja, dat weet sangdrax wel.
Precies.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
dude, geef mij r telefoonnummer en naam dan bel ik r moeder wel, opgelost slotje?
Totaal afhankelijk van waar ze zit. Maar het is in elk geval vroeger. Bij mijn ouders is het nu 5 uur vroeger (hoogte Aruba).quote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Precies.
Wie had nou ook alweer d'r nummer in Canada? PM maar, dan bel ik wel. Hoe laat is het daar nu?
Dat weet je natuurlijk nooit.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Ssserpente het volgende:
Dus het is iig vroeger? Dan bel ik 'r sowieso niet wakker?.
Eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Kleurdoos het volgende:
nou ehm, ze zit er niet op te wachten misschien, maar ondertussen is er wel iemand die tijd en moeite in t maken van een paje voor SS heeft gestoken..en die nu zelf niets ontvangt, dus een verklaring lijkt me enigzins wel van fatsoen
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef moussy het volgende:
Gewoon: WAAAAZAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPP?!?!
Zo moeilijk is dat toch niet?
Nou, precies.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef miss_sly het volgende:
maar hoe heeft de SS van BB haar pakje bij de moeder van BB gekregen? Dan weet zij toch het juiste adres en is het juiste telefoonnummer misschien gemakkelijker te achterhalen?
Tja, vind het ook wel erg toevallig, maar kon er echt niet meer uithalen. Van d'r echte naam had de dame die ik aan de lijn had nog nooit gehoord, laat staat van een kerstcadeautjesactie via Internet...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies.
En is het niet een heel groot toeval dat die vrouw een zus in Canada heeft die Annie heet? Die naam lijkt toch erg op haar echte naam? Kan het niet een zus geweest zijn? (Ik weet niet of ze een zus heeft.)
Als het echt haar zus is, is het niet raar dat ze niet van de cadeautjesactie heeft gehoord. Wel raar is dan dat ze die naamt niet kent, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Tja, vind het ook wel erg toevallig, maar kon er echt niet meer uithalen. Van d'r echte naam had de dame die ik aan de lijn had nog nooit gehoord, laat staat van een kerstcadeautjesactie via Internet...
heb jij het kadootje persoonlijk overhandigd Groofs, of opgestuurd?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heb je gevraagd of ze het adres woonde dat jullie hebben van haar moeder?
Ook raar. En daarna postte ze nog wel gewoon?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef moussy het volgende:
Ik heb haar met de zonnetjes aktie een zonnetje gestuurd, nóóit wat op gehoord. Niet dat dat moet of zo, maar ik zou ee tekening terug krijgen. ook nooit gehad, ook niet van een grote dikke negert met een bloem achter zn oor (ofzo)
Ze heeft toch nooit een nieuwkomers-award gewonnen ofzo he?quote:
Nou dat kan de beste overkomen anders hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze heeft toch nooit een nieuwkomers-award gewonnen ofzo he?
Welk cadeautje? Ik deed niet mee met santanogwat.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb jij het kadootje persoonlijk overhandigd Groofs, of opgestuurd?
Ik heb een vriendin die Annie heet, maar zichzelf Anita noemt (tja, was ik liever Annie gebleven) dus misschien is dat hier ook wel.
Ow sorry! ik dacht dat jij haar geloot had.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Welk cadeautje? Ik deed niet mee met santanogwat.
Had ik kunnen zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
Poeh, ik hoop dat alles goed met haar is. En ik geloof ook niet echt dat ze fake was. Maar goed, ik ben wel goedgelovig.
Ik sluit me hierbij aan, en ik ben niet zo heel goedgelovig.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
Poeh, ik hoop dat alles goed met haar is. En ik geloof ook niet echt dat ze fake was. Maar goed, ik ben wel goedgelovig.
Ik dacht meer: Op zoek naar....quote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen:
Er was eens....
Ik heb een kaartje + tekening van haar gekregen, met Canadese postzegels erop en een adres in Canada. Ik zei het tegen manlief dat we een 'vermiste' hebben op FOK en toen zei ik hem dat het degene was die mij een kaart uit canada heeft gestuurd. Hij had de envelop nog bewaard (waarom in hemelsnaam), maar ik heb dus wel een adres in Canada. Er was nog iemand toch die een adres in Canada van haar had. Misschien eens checken of die wel hetzelfde zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef moussy het volgende:
Ik heb haar met de zonnetjes aktie een zonnetje gestuurd, nóóit wat op gehoord. Niet dat dat moet of zo, maar ik zou ee tekening terug krijgen. ook nooit gehad, ook niet van een grote dikke negert met een bloem achter zn oor (ofzo)
Haar mailadres heeft ze toch zelf naar de PM box OUD gestuurd? Daar moet het toch ook te achterhalen zijn? Of wordt dat niet bewaard?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Jeetjejom het volgende:
En via lootjestrekken moet inderdaad haar 'echte' mailadres te achterhalen zijn.....
dat ben ik ook, zegt niksquote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef seilram het volgende:
Haar ondertitel is Tuo neito noita on en dat is Fins voor: dat meisje is een heks....
Dit is wel erg bizar toch?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:50 schreef Jeetjejom het volgende:
@ amaranta, dan heeft ie het goed weten te verbergen iig (3 verhuizingen en 5 jaar lang)
Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd ook....quote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geen internet lijkt me sterk. Zelfs als ik geen internet zou hebben en ik deed mee aan een kerstspelding, dan zou ik zrgen dat ik in een internetcafé of iets dergelijks in elk geval even zou melden dat ik niet meer bereikbaar was en mee kon doen of zo.
Ik denk dat er dan óf iets met haar gemoed helemaal mis is (ze voelde zich niet happy toch?), of met de zwangerschap.
Of dat ze niet meer 'mag' op de een of andere manier.
Ik heb ook niet het gevoel dat ze nep was, maar ik weet niet echt hoe haar situatie thuis was..... Uit het estafette komt dat ook niet echt naar vorenquote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef mikoxx het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd ook....
Juistem. En daarbij, wat ik net al zei. Het pakje komt niet uit Canada. Moeder zou het hier op de post doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Ach en van de andere kant verbaast het me ook nix hoor! Het is een soort hamsteraar die niets weg kan gooien (is een familietrekje)
Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat iemand zijn pakje niet krijgt, want misschien heeft ze het wel gewoon aan haar moeder mee teruggegeven en heeft die het gewoon kunnen versturen.
Dus eigenlijk kunnen we die conclusie pas trekken als iedereen weet wie zijn SS is.....
Maar zelfs al zou ze zich niet helemaal goed voelen, in een maand tijd heb je toch wel even de kracht om iets te laten weten.....
Nou ik las dat bijvoorbeeld Joshua volgende week pas haar pakjes uitpakt.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, het is hooguit 24 uur nog toch? voordat iedereen alles uitgepakt heeft? of ben ik nu te geduldig?
Veeeeel te geduldigquote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, het is hooguit 24 uur nog toch? voordat iedereen alles uitgepakt heeft? of ben ik nu te geduldig?
En vooral omdat ze heel lang twijfelde of ze wel mee zou doen! Wie weet was er niemand die het initiatief nam om een SS topic te openen en had ze het allemaal voor niets gepostquote:Op donderdag 23 december 2010 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
en t lijkt me sterk dat iemand een jaar lang post als een fake, alleen maar om het secretsantatopic te vernaggelen
Veel te geduldig jaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, dat snap ik ook niet helemaalquote:Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nou ik las dat bijvoorbeeld Joshua volgende week pas haar pakjes uitpakt.
ja, ik begrijp ookniet zo waarom ze nog 'anoniem' is. Dit is een kwestie van hoge urgentie met een vlaggetje.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef moussy het volgende:
en wie heeft aan Basboussa gestuurd?
Nou, omdat haar pakje bij haar vriendin ligt, omdat ze niet haar echte adres wilde geven.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Veel te geduldig ja
[..]
Ja, dat snap ik ook niet helemaal
Je hebt t al eerder over haar geloof gehad maar ik weet niet hoor, zowel basboussa als haar man zijn universitair opgeleid en kwamen over als ruimdenkende mensen die vrij omgaan met geloof en met man-vrouw dingen enz. Ze werkte en was aan het solliciteren. Haar man kwam niet bepaald over als het dominante type dat zn vrouw graag beperkt in haar doen en laten voor zover ze over hem vertelde.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geen internet lijkt me sterk. Zelfs als ik geen internet zou hebben en ik deed mee aan een kerstspelding, dan zou ik zrgen dat ik in een internetcafé of iets dergelijks in elk geval even zou melden dat ik niet meer bereikbaar was en mee kon doen of zo.
Ik denk dat er dan óf iets met haar gemoed helemaal mis is (ze voelde zich niet happy toch?), of met de zwangerschap.
Of dat ze niet meer 'mag' op de een of andere manier.
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:
Uiteraard ken ik haar en haar man niet persoonlijk maar dat kennen anderen hier ook niet, ik denk dat je wel wat voorzichtig moeten zijn met zulk soort aannames gaan doen. Niet iedere moslim is dr een die zn vrouw graag aan een ketting in de keuken heeft![]()
Ik doe geen aanname, ik benoem alleen de dingen die ik als een mogelijkheid acht, gezien de informatie die ik heb.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Je hebt t al eerder over haar geloof gehad maar ik weet niet hoor, zowel basboussa als haar man zijn universitair opgeleid en kwamen over als ruimdenkende mensen die vrij omgaan met geloof en met man-vrouw dingen enz. Ze werkte en was aan het solliciteren. Haar man kwam niet bepaald over als het dominante type dat zn vrouw graag beperkt in haar doen en laten voor zover ze over hem vertelde.
Uiteraard ken ik haar en haar man niet persoonlijk maar dat kennen anderen hier ook niet, ik denk dat je wel wat voorzichtig moeten zijn met zulk soort aannames gaan doen. Niet iedere moslim is dr een die zn vrouw graag aan een ketting in de keuken heeft![]()
Ze heeft op dezelfde middelbare school gezeten als mijn ex-vriend, als ik afga op haar profiel dan zijn ze van t zelfde bouwjaar en zouden ze in principe bij elkaar in de klas of hetzelfde jaar gezeten moeten hebben op het vwo.
Ik wacht alleen nog ff af want k weet nog niet of ik het de moeite waard vind om hier mn ex voor te gaan mailen. Hij ziet me aankoment was net zo lekker rustig hier
Had je deze mogelijkheid ook geopperd als ze geen moslim was?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En ik scheer echt niet alle moslimmensen over één kam. Ik vind het zelfs beledigend dat je denkt dat ik dat zou doen.
waarschijnlijk helemaal niks, maar 't zijn wel twee parallelle mysteries. wie weet is er een verband.... oeh!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
misschien mis hier iets hoor (ik mis wel vaker iets) maar wat heeft joshua met dit basboussagedoe te maken?
Ben je nog op zoek naar een moslim of heb je er een in de aanbieding?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
komt er nu weer een moslimruil, mensen t is kerst
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
misschien mis hier iets hoor (ik mis wel vaker iets) maar wat heeft joshua met dit basboussagedoe te maken?
Nouja groofs je oppert de mogelijkheid al twee keer zelf dus dat je het beledigend vindt moet je dan zelf weten, ik vind het typisch om zoiets erbij te halen. Als het inderdaad bijvoorbeeld kleurdoos was geweest, om maar iemand te noemen, die out of the blue verdwijnt en waar we niets meer van horen. Zou je dan ook de mogelijkheid geopperd hebben dat ze van haar vriend niet meer op het web mag?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs beledigend dat je denkt dat ik dat zou doen.
Joshua is Basboussa?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:19 schreef trui het volgende:
[..]
waarschijnlijk helemaal niks, maar 't zijn wel twee parallelle mysteries. wie weet is er een verband.... oeh!
Kan die SS ons dan niet even vertellen wat er in dat pakje zit of wat erop staat? Dat moet bij die moeder toch ook bellen doen rinkelen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef happyme28 het volgende:
Kleurdoos, ja Bar had in ieder geval gezegd dat ze een tnt briefje had dat ze 't pakje kon afhalen op het postkantoor.
Bij BB staat 'ontvangen' omdat de SS van BB had bevestigd gekregen dat de moeder van BB het pakje had ontvangen.
Niets direct, maar er werd geopperd dat het morgen duidelijk zou worden of BB haar pakje heeft opgestuurd omdat dan toch iedereen zijn pakje heeft uitgepakt. Toen schreef ik dat Joshua gepost had dat ze haar pakje pas volgende week ging ophalen en uitpakken. Zo komt ze in de discussie volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
Daarbij heeft BB gezegd dat haar moeder het pak had opengemaakt en dat alle pakjes in de koffer zaten.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef happyme28 het volgende:
Kleurdoos, ja Bar had in ieder geval gezegd dat ze een tnt briefje had dat ze 't pakje kon afhalen op het postkantoor.
Bij BB staat 'ontvangen' omdat de SS van BB had bevestigd gekregen dat de moeder van BB het pakje had ontvangen.
t was een mooie typoquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar een moslim of heb je er een in de aanbieding?
he? Hoe kun je nou weten dat dat haar echte adres is?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef trui het volgende:
volgens mij had joshua wel haar echte adres gegeven. ik had even gespiekt toen alles nog perongeluk openbaar was (ja slecht he). en uit betrouwbare bron weet ik in elk geval dat die straat wel de straat was waar ze woonde. maar huisnr ofzo heb ik niet genoteerd hoor.![]()
ik ben ook wel heel benieuwd wie basboussa had, maar het zou natuurlijk best zo kunnen zijn dat joshua basboussa had. dus dat daarom niemand meldde dat 't kadootje gearriveerd was.
ja dat is een goeie, ze schreef zelf net dat ze het adres van een vriendin opgegeven hadquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Mone het volgende:
[..]
he? Hoe kun je nou weten dat dat haar echte adres is?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Kleurdoos het volgende:
ik voel bijna een paint aankomen, maar t zou wat ongepast zijn mocht er echt iets aan de hand zijn, dus die houden jullie te goed
Ga er nou maar van uit dat ze dat weet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat is een goeie, ze schreef zelf net dat ze het adres van een vriendin opgegeven had
Joshua was ooit de oppas van een andere OUD user.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Mone het volgende:
[..]
Ze is wel verhuisd, maar binnen Canada, ze woont nu in een 2 kamer app. geloof ik. In de zomer zouden ze dacht ik richting jordanië verkassen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef moussy het volgende:
Is Basboussa nou wel of niet verhuisd, of zit ik me voor jan doedel suf te googlen om een telefoonnummer in canada te zoeken om te bellen of alles wel oke is?
Nee. Maar Joshua heeft wel een verleden met een andere fok!user.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Mone het volgende:
Maar is Joshua dan al een ontmakserd als kloon?
ooow! Dankje, wat een mysteries zo!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joshua was ooit de oppas van een andere OUD user.
ik ken iemand die haar al langer dacht te (her)kennen. die heb ik hierover gepolst, en ze kon bevestigen dat dat de straat was waarin zij woonde. ik weet niet of 't nou zo handig is dat ik dat hier neer zet, en ik ben normaal ook niet zo'n speurneus, maar toen dus wel even.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Mone het volgende:
Gelukkig doet BE minder cryptisch .quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. Maar Joshua heeft wel een verleden met een andere fok!user.
ik zou me wel 30.000 keer bedenken eer ik joshua op mijn kind laat passenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joshua was ooit de oppas van een andere OUD user.
En ze is dus zeker geen kloon.
Sorry voor het gepook, ben wel een eneurme speurneus.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef trui het volgende:
[..]
ik ken iemand die haar al langer dacht te (her)kennen. die heb ik hierover gepolst, en ze kon bevestigen dat dat de straat was waarin zij woonde. ik weet niet of 't nou zo handig is dat ik dat hier neer zet, en ik ben normaal ook niet zo'n speurneus, maar toen dus wel even.
Ja, goed. Ik vond het niet nodig om zo precies te zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Mone het volgende:
[..]
Gelukkig doet BE minder cryptisch .
Laat ik de grap over de veklaring van goed gedrag dan maar achterwege laten he....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zou me wel 30.000 keer bedenken eer ik joshua op mijn kind laat passen
waarschijnlijk kan elin al verder tellen
Hmmm moet ik even tegen Wilders zeggen dan, dat hij zn persooneel een pakje boter cadeau....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:30 schreef Kleurdoos het volgende:
die krijg je tegenwoordig al bij een pakje boter toch?
Twitter op z'n minst natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef sheotah het volgende:
Sorry dat ik me er mee bemoei, maar heeft ze geen facebook of hyves?
Misschien dat de nieuwe bewoners wel het juiste telefoonnummer hebben? Altijd handig toch, ivm post enzo?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze is wel verhuisd, maar binnen Canada, ze woont nu in een 2 kamer app. geloof ik. In de zomer zouden ze dacht ik richting jordanië verkassen.
Maar de kans is erg groot dat ze niet meer woont op het adres dat jij van de zonnetjes actie hebt.
hip kerstpakket voor de PVV pakje boter + verklaringquote:Op donderdag 23 december 2010 22:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hmmm moet ik even tegen Wilders zeggen dan, dat hij zn persooneel een pakje boter cadeau....
Vrijwel iedereen weet dit al wel, en ik noem verderr geen namen, dus waarom dan geheimzinnig doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ja, goed. Ik vond het niet nodig om zo precies te zijn.
Haha, je hebt gelijk!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef easy-going het volgende:
Dus die moeder is met een pakje op pad naar BB gegaan?
Naar Canada, dwars door alle veiligheidsvoorschriften heen?
Zonder dat ze wist wat er in dat pakje zit?
En die moeder is nu ook niet te bereiken?
moussy, hier zit een verhaal in hoor
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef easy-going het volgende:
Dus die moeder is met een pakje op pad naar BB gegaan?
Naar Canada, dwars door alle veiligheidsvoorschriften heen?
Zonder dat ze wist wat er in dat pakje zit?
En die moeder is nu ook niet te bereiken?
moussy, hier zit een verhaal in hoor
nou nog 1 keer danquote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
hip kerstpakket voor de PVV pakje boter + verklaring
enne, voor de speurneuzen, basboussa en joshua posten ongeveer even lang in fok OUD
OHOHOHOHOH OMG
bel de telegraaf, die is altijd wel in voor dit soort nonsens
joshua liep vorig jaar nog stampvoetend rond omdat ze niet mee mocht doen tochquote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen weet dit al wel, en ik noem verderr geen namen, dus waarom dan geheimzinnig doen.Aanmoedigen lady-wrb???? Meen je dit nou?
Nou ja goed, we dwlen af, over naar Basboussa maar.
En dat in één paint?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:37 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]opgepakt bij de douane voor smokkelwaar (stroopwafels oid) en basboussa kwam r borg betalen, maar kwam toen plotseling een bewaker tegen waar ze smoorverliefd op werd (met hard kloppend lid uiteraard, Bouqetreeks FTW) en emigreerde plots stiekem naar spanje, waar Fabio (de bewaker) een klein pittoresk huisje, met paardenstallen..
die hebben elkaar vast niet johquote:Op donderdag 23 december 2010 22:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou nog 1 keer dan
hoe kan het dan zo zijn dat ze via lootjetrekken elkaar zouden hebben
dat is toch nagenoeg onmogelijk?
maar ik geef toe, het is een vreemd verhaal.
maar als iedereen een pakje heeft zie ik het probleem niet
nou dat weet ik niet meer precies, maar niemand heeft toch gezegd: jou willen we er niet bij hebben? dan moet je nu ook niet lullig gaan doen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Vrijwel iedereen weet dit al wel, en ik noem verderr geen namen, dus waarom dan geheimzinnig doen.Aanmoedigen lady-wrb???? Meen je dit nou?
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:59 schreef Basboussa het volgende:
Oh, Santa van mij, wie u ook bent. Mijn moeder heeft in alle bevalligheid de doos opengetrokken om mee te nemen, want was iets te groot zo, nu alles los, maar wel verpakt, volgens haar, en ze zegt niets...
Krijg ik de hele tijd te horen: je hebt geen idee? En heel stom gegrinnik....
Heb wel een beetje een idee, maar geen idee om zo maar te zeggen.
Kreeg trouwens over de lootjestrekkensite dat mijn Santa 1 kind heeft. Tja. Als het er 8 waren dan was het vast makkelijker geweest. Stel, Stel...
Ik heb weer wat gemist zie ik, toch nog maar wat vaker hier rondhangenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En de gretigheid waarmee dit gaat... bah zeg!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Ca.ra het volgende:
als ik Basboussa was zou ik best verdrietig zijn als ik dit topic zou lezen als ik weer terug was...
Zo gek is het toch niet, als ze om de een of andere reden is opgenomen (zwangerschapsvergiftiging, voortijdige weeën, weet ik veel...) kan het best moeilijk zijn om contact op te nemen hoor. Hier in Nederland heb je soms internet in het ziekenhuis, maar wij zijn wel een landje met de hoogste internet-dichtheid ter wereld he. En als er echt wat ergs is dan heeft ze wrsch ook wel andere prioriteiten...
Basboussa, ik hoop dat alles ok is met je en dat we snel weer wat van je horen
Er worden wat grapjes gemaakt, maar ik denk dat iedereen hoopt dat het goed met haar gaat en er niets ernstigs aan de hand is !quote:Op donderdag 23 december 2010 22:44 schreef Ca.ra het volgende:
als ik Basboussa was zou ik best verdrietig zijn als ik dit topic zou lezen als ik weer terug was...
Zo gek is het toch niet, als ze om de een of andere reden is opgenomen (zwangerschapsvergiftiging, voortijdige weeën, weet ik veel...) kan het best moeilijk zijn om contact op te nemen hoor. Hier in Nederland heb je soms internet in het ziekenhuis, maar wij zijn wel een landje met de hoogste internet-dichtheid ter wereld he. En als er echt wat ergs is dan heeft ze wrsch ook wel andere prioriteiten...
Basboussa, ik hoop dat alles ok is met je en dat we snel weer wat van je horen
nohja!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Nou inderdaad. En de gretigheid waarmee dit gaat... bah zeg!
Nou, idd! Ik heb snel last van 'alarmbellen' maar die heb ik bij Basboussa totaal niet. Ik denk niet dat ze fake is, maar dat er iets anders aan de hand is.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Mone het volgende:
[..]
Er worden wat grapjes gemaakt, maar ik denk dat iedereen hoopt dat het goed met haar gaat en er niets ernstigs aan de hand is !
zeikstraal, ik had ook een film kunnen gaan kijken ipv me een liesbreuk googlen naar een telefoonnummer in Canadaquote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je begrijpt dat ik niet doel op de waarlijk bezorgde reacties, hé?quote:
Over gretig gesproken, jij komt tegenwoordig ook alleen maar langs als je een vingertje op kan steken...quote:Op donderdag 23 december 2010 22:46 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Moeten we dan bij elke post een disclaimer gaan zetten?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je begrijpt dat ik niet doel op de waarlijk bezorgde reacties, hé?
Zoals gezegd, er worden wat gebbetjes gemaakt. Ik heb niet heel lompe reacties gezien nog.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:49 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat je begrijpt dat ik niet doel op de waarlijk bezorgde reacties, hé?
Nou ja, ieder draagt zn leed op zijn/haar manier.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Ca.ra het volgende:
Nouja misschien lees ik het dan helemaal verkeerd, maar ik zou het zelf maar zwaar klote vinden als ik er even niet was om wat voor reden dan ook, en dat er dan aan je eerlijkheid getwijfeld wordt als je terugkomt.
Dat lijkt me idd knap vervelend, maar ik zou het 'lieve' er ook wel van inzien denk ik. Het is nu door SS dat ze gemist wordt, en dat maakt de gemoederen misschien iets feller.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:51 schreef Ca.ra het volgende:
Nouja misschien lees ik het dan helemaal verkeerd, maar ik zou het zelf maar zwaar klote vinden als ik er even niet was om wat voor reden dan ook, en dat er dan aan je eerlijkheid getwijfeld wordt als je terugkomt.
Huh, als ze wat waar op tegen had?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef amaranta het volgende:
Oh ik wil het nog even opnemen voor Groof.
Groof woont zowat als enige Nederlander in een straat vol moslims.
Ik denk dat zij verdomd goed weet wat/hoe/waarom.
En ze zou er al helemaal geen huis kopen als ze er wat op tegen had.
Nou, er zijn er wel meer hoor.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:56 schreef amaranta het volgende:
Oh ik wil het nog even opnemen voor Groof.
Groof woont zowat als enige Nederlander in een straat vol moslims.
Ik denk dat zij verdomd goed weet wat/hoe/waarom.
En ze zou er al helemaal geen huis kopen als ze er wat op tegen had.
Zo lelijk zal boes toch niet zijnquote:
r moeder is door de douane aangehouden ivm stroopwafelsmokkel, basboussa heeft er een affaire op nagehouden met de bewaker en ze wonen nu in spanje, waar fabio een manege runt. met paardachtigen en een hard kloppen lid.quote:
Weet ik veel. Op moslims en hun cultuur.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:58 schreef snoopy het volgende:
[..]
Huh, als ze wat waar op tegen had?
quote:Op donderdag 23 december 2010 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
r moeder is door de douane aangehouden ivm stroopwafelsmokkel, basboussa heeft er een affaire op nagehouden met de bewaker en ze wonen nu in spanje, waar fabio een manege runt. met paardachtigen en een hard kloppen lid.
Oh, natuurlijk, ik vergat mijn ogen dicht te knijpenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
dat is hij in de eerste instantie ook, als je je ogen een beetje dichtknijpt
OMG OMG! ik herken hem!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef amaranta het volgende:
Bij Fabio de paardentemmer denk ik eerder aan een gespierde man met lange zwarte krullen.
http://i28.tinypic.com/wr0rqo.jpg
ja en op de wc hangt een ikea lamp, met kraaltjes en tierelantijntjesquote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef easy-going het volgende:
Die daanbanaan he. was die niet ooit naar Canada ge-emigreerd?
Ik geef mijn verhaal niet zomaar op hoor
ik heb mijn bril afgezet: zelfde effectquote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, ik vergat mijn ogen dicht te knijpen
sugardaddies?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
OMG OMG! ik herken hem!
Die gozer zat al op sd toen ik 16 was.
* moet weer even kotsen
nou over Reinhilde gesproken:quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef Kleurdoos het volgende:
en toen kwam reinhilde met r dikke snuit en die blies.....de bouqetreeks uitTEOTTTTTTTT
idd, das een recept van Reinhilde!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
nou over Reinhilde gesproken:
recept
quote:Kinderlijk eenvoudig te bereiden
was er niet al duidelijk in het SStopic dat Rocka haar cadeautjes van Basboussa had gekregen? dus ze heeft ze netjes op tijd verzonden/met haar moeder mee naar Nederland gegeven...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef miss_sly het volgende:
Wie is de SS van BB?
En voor wie was BB de SS?
ik hoop het helemaal met je mee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef Kersjes het volgende:
Basboussa komt zich vast nog wel eens melden als trotse mama van 2![]()
Hoop ik tenminste...
true, en toch moet ik af en toe best denken aan bijvoorbeeld Catootje en hoe het daar gaat. Het is toch een onderdeel van je leven geworden als je hier zo lang rondlooptquote:Op zaterdag 25 december 2010 11:15 schreef lady-wrb het volgende:
en zo niet, jongens, kom op zeg, het is internet hoor. dat gaat voor mij toch iets minder serieus als mijn echte leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |