Ik sluit me hierbij aan, en ik ben niet zo heel goedgelovig.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
Poeh, ik hoop dat alles goed met haar is. En ik geloof ook niet echt dat ze fake was. Maar goed, ik ben wel goedgelovig.
Ik dacht meer: Op zoek naar....quote:Op donderdag 23 december 2010 21:36 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik ben al begonnen:
Er was eens....
Ik heb een kaartje + tekening van haar gekregen, met Canadese postzegels erop en een adres in Canada. Ik zei het tegen manlief dat we een 'vermiste' hebben op FOK en toen zei ik hem dat het degene was die mij een kaart uit canada heeft gestuurd. Hij had de envelop nog bewaard (waarom in hemelsnaam), maar ik heb dus wel een adres in Canada. Er was nog iemand toch die een adres in Canada van haar had. Misschien eens checken of die wel hetzelfde zijn?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef moussy het volgende:
Ik heb haar met de zonnetjes aktie een zonnetje gestuurd, nóóit wat op gehoord. Niet dat dat moet of zo, maar ik zou ee tekening terug krijgen. ook nooit gehad, ook niet van een grote dikke negert met een bloem achter zn oor (ofzo)
Haar mailadres heeft ze toch zelf naar de PM box OUD gestuurd? Daar moet het toch ook te achterhalen zijn? Of wordt dat niet bewaard?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:44 schreef Jeetjejom het volgende:
En via lootjestrekken moet inderdaad haar 'echte' mailadres te achterhalen zijn.....
dat ben ik ook, zegt niksquote:Op donderdag 23 december 2010 21:47 schreef seilram het volgende:
Haar ondertitel is Tuo neito noita on en dat is Fins voor: dat meisje is een heks....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |