abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90363248
Geen internet lijkt me sterk. Zelfs als ik geen internet zou hebben en ik deed mee aan een kerstspelding, dan zou ik zrgen dat ik in een internetcafé of iets dergelijks in elk geval even zou melden dat ik niet meer bereikbaar was en mee kon doen of zo.

Ik denk dat er dan óf iets met haar gemoed helemaal mis is (ze voelde zich niet happy toch?), of met de zwangerschap.

Of dat ze niet meer 'mag' op de een of andere manier.
pi_90363292
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:50 schreef Jeetjejom het volgende:
@ amaranta, dan heeft ie het goed weten te verbergen iig (3 verhuizingen en 5 jaar lang)
Dit is wel erg bizar toch?
Ik had jouw gezicht wel willen zien toen hij die enveloppe tevoorschijn haalde.
  donderdag 23 december 2010 @ 21:57:21 #153
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90363465
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Geen internet lijkt me sterk. Zelfs als ik geen internet zou hebben en ik deed mee aan een kerstspelding, dan zou ik zrgen dat ik in een internetcafé of iets dergelijks in elk geval even zou melden dat ik niet meer bereikbaar was en mee kon doen of zo.

Ik denk dat er dan óf iets met haar gemoed helemaal mis is (ze voelde zich niet happy toch?), of met de zwangerschap.

Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd ook....
  donderdag 23 december 2010 @ 21:57:44 #154
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_90363487
Ach en van de andere kant verbaast het me ook nix hoor! Het is een soort hamsteraar die niets weg kan gooien (is een familietrekje)

Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat iemand zijn pakje niet krijgt, want misschien heeft ze het wel gewoon aan haar moeder mee teruggegeven en heeft die het gewoon kunnen versturen.
Dus eigenlijk kunnen we die conclusie pas trekken als iedereen weet wie zijn SS is.....

Maar zelfs al zou ze zich niet helemaal goed voelen, in een maand tijd heb je toch wel even de kracht om iets te laten weten.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
pi_90363521
Zon enthousiaste, drukke en boeiende poster kan niet nep zijn, vreet ik me nepUGGS op.
  donderdag 23 december 2010 @ 21:59:08 #156
238474 Jeetjejom
pi_90363576
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef mikoxx het volgende:

[..]

Dat gevoel heb ik eerlijk gezegd ook....
Ik heb ook niet het gevoel dat ze nep was, maar ik weet niet echt hoe haar situatie thuis was..... Uit het estafette komt dat ook niet echt naar voren
Jouw warmte is genoeg
pi_90363681
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:57 schreef Jeetjejom het volgende:
Ach en van de andere kant verbaast het me ook nix hoor! Het is een soort hamsteraar die niets weg kan gooien (is een familietrekje)

Het hoeft trouwens niet zo te zijn dat iemand zijn pakje niet krijgt, want misschien heeft ze het wel gewoon aan haar moeder mee teruggegeven en heeft die het gewoon kunnen versturen.
Dus eigenlijk kunnen we die conclusie pas trekken als iedereen weet wie zijn SS is.....

Maar zelfs al zou ze zich niet helemaal goed voelen, in een maand tijd heb je toch wel even de kracht om iets te laten weten.....
Juistem. En daarbij, wat ik net al zei. Het pakje komt niet uit Canada. Moeder zou het hier op de post doen.
Dus los van het feit dat ze niks meer heeft laten horen, heeft (tot nader zal blijken) moeder ook het pakje niet verstuurd.
Of msschien is het wel verstuurd en wordt er flink geraadt in het SS topic.
pi_90363689
Ik denk dat in dit geval de SS maar even moet bekennen wie ze is, en dat van de mensen die nog niet hun cadeau hebben, hún SS even aan een persoon moeten vertellen wie ze hebben, zodat we kunnen achterhalen wie Basboussa heeft.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 23 december 2010 @ 22:01:42 #159
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_90363734
nou ja, het is hooguit 24 uur nog toch? voordat iedereen alles uitgepakt heeft? of ben ik nu te geduldig?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 22:01:49 #160
7074 moussy
kuttekop
pi_90363747
en wie heeft aan Basboussa gestuurd?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_90363838
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef debuurvrouw het volgende:
nou ja, het is hooguit 24 uur nog toch? voordat iedereen alles uitgepakt heeft? of ben ik nu te geduldig?
Nou ik las dat bijvoorbeeld Joshua volgende week pas haar pakjes uitpakt.

Maar ik heb ook niet echt een overzicht van wie zijn SS inmiddels weet en wie nog niet.
pi_90363847
quote:
Veeeeel te geduldig :P
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_90363951
en t lijkt me sterk dat iemand een jaar lang post als een fake, alleen maar om het secretsantatopic te vernaggelen :+
  donderdag 23 december 2010 @ 22:07:02 #164
238474 Jeetjejom
pi_90364041
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:05 schreef Kleurdoos het volgende:
en t lijkt me sterk dat iemand een jaar lang post als een fake, alleen maar om het secretsantatopic te vernaggelen :+
En vooral omdat ze heel lang twijfelde of ze wel mee zou doen! Wie weet was er niemand die het initiatief nam om een SS topic te openen en had ze het allemaal voor niets gepost :P
Jouw warmte is genoeg
pi_90364073
Ik maak me wel zorgen.
pi_90364075
quote:
Veel te geduldig ja :Y

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:03 schreef happyme28 het volgende:

[..]

Nou ik las dat bijvoorbeeld Joshua volgende week pas haar pakjes uitpakt.

Ja, dat snap ik ook niet helemaal :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_90364093
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:01 schreef moussy het volgende:
en wie heeft aan Basboussa gestuurd?
ja, ik begrijp ookniet zo waarom ze nog 'anoniem' is. Dit is een kwestie van hoge urgentie met een vlaggetje.
pi_90364200
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:07 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Veel te geduldig ja :Y

[..]

Ja, dat snap ik ook niet helemaal :')
Nou, omdat haar pakje bij haar vriendin ligt, omdat ze niet haar echte adres wilde geven.

[ Bericht 18% gewijzigd door amaranta op 23-12-2010 22:15:34 ]
pi_90364207
Heeft Ssserpente haar pakje al binnen? Dat is de enige van de lijst waarvan ik het niet zeker weet.

Dus als de SS van Ssserpente zich wil melden per PM dan zijn we er uit. Is die er dan heeft BB dus wel haar pakje opgestuurd. Zo niet, dan heeft is BB de SS van Ssserpente :@

En dan is het wel heel sneu dat ze de enige is zonder pakje :{
pi_90364217
mijn lootje heeft zich ook nog niet gemeld dus t kan best zijn dat basboussa haar had, of zijn er nog meer mensen die een pakketje missen ?
pi_90364249
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 21:54 schreef groofskendezoveelste het volgende:

Je hebt t al eerder over haar geloof gehad maar ik weet niet hoor, zowel basboussa als haar man zijn universitair opgeleid en kwamen over als ruimdenkende mensen die vrij omgaan met geloof en met man-vrouw dingen enz. Ze werkte en was aan het solliciteren. Haar man kwam niet bepaald over als het dominante type dat zn vrouw graag beperkt in haar doen en laten voor zover ze over hem vertelde.

Uiteraard ken ik haar en haar man niet persoonlijk maar dat kennen anderen hier ook niet, ik denk dat je wel wat voorzichtig moeten zijn met zulk soort aannames gaan doen. Niet iedere moslim is dr een die zn vrouw graag aan een ketting in de keuken heeft :+

Ze heeft op dezelfde middelbare school gezeten als mijn ex-vriend, als ik afga op haar profiel dan zijn ze van t zelfde bouwjaar en zouden ze in principe bij elkaar in de klas of hetzelfde jaar gezeten moeten hebben op het vwo.
Ik wacht alleen nog ff af want k weet nog niet of ik het de moeite waard vind om hier mn ex voor te gaan mailen. Hij ziet me aankomen :P t was net zo lekker rustig hier :')
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90364258
Happy, serpente heeft al foto's geplaatst van haar pakje.
Niet mieten! Door gieten!
  donderdag 23 december 2010 @ 22:11:28 #173
216602 mikoxx
Trotse tweelingmama!!
pi_90364321
Huup, ik bedoel meer dat dat een optie zou kúnnen zijn misschien.... t is ook maar gissen hoor :*
pi_90364352
Ow, ja het zijn er zoveel!

Maar volgens mijn lijstje (maar goed, die is niet zo secuur blijkt wel :@ ) heeft dan iedereen inmiddels een pakje. Dat zou dan toch betekenen dat BB wel haar pakje heeft opgestuurd *O* :?
pi_90364398
Gisteren miste er nog 6 pakjes en volgens mij zijn die uiteindelijk allemaal aangekomen vandaag.
pi_90364430
Mrien hield dat heel netjes bij toch ook? en Mikoxx volgens mij...

Mefke is nog aan het raden, maar haar santa is wel regelmatige online.
pi_90364495
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:
Uiteraard ken ik haar en haar man niet persoonlijk maar dat kennen anderen hier ook niet, ik denk dat je wel wat voorzichtig moeten zijn met zulk soort aannames gaan doen. Niet iedere moslim is dr een die zn vrouw graag aan een ketting in de keuken heeft :+
^O^
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90364509
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Je hebt t al eerder over haar geloof gehad maar ik weet niet hoor, zowel basboussa als haar man zijn universitair opgeleid en kwamen over als ruimdenkende mensen die vrij omgaan met geloof en met man-vrouw dingen enz. Ze werkte en was aan het solliciteren. Haar man kwam niet bepaald over als het dominante type dat zn vrouw graag beperkt in haar doen en laten voor zover ze over hem vertelde.

Ze heeft op dezelfde middelbare school gezeten als mijn ex-vriend, als ik afga op haar profiel dan zijn ze van t zelfde bouwjaar en zouden ze in principe bij elkaar in de klas of hetzelfde jaar gezeten moeten hebben op het vwo.
Ik wacht alleen nog ff af want k weet nog niet of ik het de moeite waard vind om hier mn ex voor te gaan mailen. Hij ziet me aankomen :P t was net zo lekker rustig hier :')
Ik doe geen aanname, ik benoem alleen de dingen die ik als een mogelijkheid acht, gezien de informatie die ik heb.

Ik noem nl nog twee dingen. Het is net zo goed nogal een aanname dat iemand die niet lekker in haar vel zit, zo verschrikkelijk depressief is geworden dat ze suïcidaal is geworden, of opgenomen is geworden of weet ik veel wat.

Had dit niet zo gegaan dan had ik het nooit bedacht. Maar nu dit zo gebeurt zijn de drie dingen die ik noem in mijn ogen de meest plausibele mogelijkheden. Ja. En ik scheer echt niet alle moslimmensen over één kam. Ik vind het zelfs ronduit beledigend dat je denkt dat ik dat zou doen.
pi_90364530
Ja, ik heb de lijst in de OP van dit SS topic gekeken en de personen waar niet 'ontvangen' achter stond hebben inmiddels volgens mij wel een pakje ontvangen.
pi_90364576
_Bar_ - _SantaBar_
Amaranta - Secretanta - ontvangen
Basboussa - Hohohosantavoorbasboussa - ontvangen
Becky27 - SecretSacky27 - ontvangen
BeessieJen - SantaJen - ontvangen Diaan
Ca.ra. - Prancer - ontvangen
Chan - ChanSanta - ontvangen
DaviniaHR - Santa-Ishah-ontvangen
Diaan73 - ontvangen
flowerbox - Santabox - ontvangen
Happyme28 - HappySanta - ontvangen
Incantrix - SantaTrix - ontvangen
Innepin - Inne-pinup - ontvangen - Poppejans
Jeetjejom - sspompidom - ontvangen
Jelief - santa-lief - ontvangen
Joshua. - JoSantua-ontvangen
Kersjes - SecretCherry - ontvangen
Keshet - SanShet - ontvangen
Kleurdoos - Kerstdoos - ontvangen - Vlindur
Lady-wrb - Santa-wrb - ontvangen
Leonieke - one-horse-open-sleonieke - ontvangen
Lijnloos - Niet_Santaloos - ontvangen Chan
Marie79 - ontvangen
Marlinde - rozemeis - ontvangen
McLaura - MCLSanta - ontvangen
Mefke79 - SecretSmefke - ontvangen
mijsje - showkloon - ontvangen - BeessieJen
Mikoxx - Hohoho_secretsantashow - ontvangen Mefke
Miss_sly - sly-santa-ontvangen
Mrien - Santarien & Kerst_Santa_Mrien - ontvangen _Bar_
Nijna - Santako - ontvangen - Trui
Orea - Kerstmuts - ontvangen - xxxKarinxxx
Oxymoron - Pogona_vitticeps - ontvangen - Yppy
p_iglet - SecretSantaKloonheelveel - ontvangen
Poppejans - PoppeSjanta - ontvangen
Raissa - SantaRaissa - ontvangen
RockabeIIa - SantaRocka - ontvangen
seilram - onbevlekt_ontvangen - ontvangen
Shandaly - ontvangen
simmu - SantaSimmu - ontvangen - Raissa
Sonnetje85 - Miskl00n - ontvangen - McLaura
Sorbootje - SorSantaBootje- ontvangen - Shandaly
Ssserpente - tochmaareenkloon
Stiemie - StoomSanta - ontvangen
Sugarsnap - SantaSnap - ontvangen - Zuster87
Tan - SanTan - ontvangen
Tessie - SanTessie - ontvangen
Trui - Kersttrui-ontvangen-sorbootje
Twinkly - TwinkleTwinklyTwinkleSant - ontvangen - Orea
Vlindur- TopSecretSanta - ontvangen
XXXKarinXXX - xxSantaxx - ontvangen
Ynske - Syntske - ontvangen
Yppy - NotSoSecret - ontvangen
Zuster87 - ZusterSanta - ontvangen

heeft bar m al?
  donderdag 23 december 2010 @ 22:15:57 #181
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90364581
volgens mij had joshua wel haar echte adres gegeven. ik had even gespiekt toen alles nog perongeluk openbaar was (ja slecht he). en uit betrouwbare bron weet ik in elk geval dat die straat wel de straat was waar ze woonde. maar huisnr ofzo heb ik niet genoteerd hoor. :+

ik ben ook wel heel benieuwd wie basboussa had, maar het zou natuurlijk best zo kunnen zijn dat joshua basboussa had. dus dat daarom niemand meldde dat 't kadootje gearriveerd was.
in de haak.
pi_90364596
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En ik scheer echt niet alle moslimmensen over één kam. Ik vind het zelfs beledigend dat je denkt dat ik dat zou doen.
Had je deze mogelijkheid ook geopperd als ze geen moslim was?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_90364656
Maar waarom staat er achter basboussa ontvangen? Hoe weten we dat??

Of werken mijn hersens niet meer goed op dit tijdstip
pi_90364665
Weet ik niet.
pi_90364674
Kleurdoos, ja Bar had in ieder geval gezegd dat ze een tnt briefje had dat ze 't pakje kon afhalen op het postkantoor. :Y

Bij BB staat 'ontvangen' omdat de SS van BB had bevestigd gekregen dat de moeder van BB het pakje had ontvangen.
pi_90364769
komt er nu weer een moslimrel, mensen t is kerst

en ik woon samen met de enige echte jezus.

dat is pas mishandeling, ik vreet alleen maar brood, vis en wijn verdomme
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 22:18:57 #187
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90364802
misschien mis hier iets hoor (ik mis wel vaker iets) maar wat heeft joshua met dit basboussagedoe te maken?
pi_90364820
:D
  donderdag 23 december 2010 @ 22:19:16 #189
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90364822
maar wel onbeperkt, kleurdoos! :)
in de haak.
pi_90364838
Mijn ss komt uit Nederland.

Maar goed. BB postte niet alleen hier, ook in het kaaskoppentopic. Ook daar is ze niet meer geweest. De stad waar ze woont bestaat gewoon, ik bedoel te zeggen, als ze echt nep was, dan heeft ze heel goed haar best gedaan.
Ik moet eerlijk zeggen dat het er bij mij ook niet in wil dat ze nep is. Maar goed, ik ben dan ook naief geloof ik.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  donderdag 23 december 2010 @ 22:19:57 #191
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_90364868
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
misschien mis hier iets hoor (ik mis wel vaker iets) maar wat heeft joshua met dit basboussagedoe te maken?
waarschijnlijk helemaal niks, maar 't zijn wel twee parallelle mysteries. wie weet is er een verband.... oeh! :+

ik geloof ook in BasBoussa's authenticiteit hoor. en hoop gewoon dat alles OK is met 'r!
in de haak.
pi_90364902
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
komt er nu weer een moslimruil, mensen t is kerst
Ben je nog op zoek naar een moslim of heb je er een in de aanbieding?
pi_90364913
quote:
:? :? :X (neee, ik weiger, dat kan niet...mijn zwangerschapshormonen doen raar. En nee, dit meen ik, ik ben niet cynisch ofzo)
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_90364926
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:

[..]

Ik vind het zelfs beledigend dat je denkt dat ik dat zou doen.
Nouja groofs je oppert de mogelijkheid al twee keer zelf dus dat je het beledigend vindt moet je dan zelf weten, ik vind het typisch om zoiets erbij te halen. Als het inderdaad bijvoorbeeld kleurdoos was geweest, om maar iemand te noemen, die out of the blue verdwijnt en waar we niets meer van horen. Zou je dan ook de mogelijkheid geopperd hebben dat ze van haar vriend niet meer op het web mag?

Ik probeer gewoon de nuance aan te geven, uiteraard kan er van alles aan de hand zijn, een vroeggeboorte en/of ziekenhuisopname ivm zwangerschap lijken mij persoonlijk de meest voor de hand liggende opties. Helaas.
En iemand's geloof lijkt me weinig relevant verder.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_90364928
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:19 schreef trui het volgende:

[..]

waarschijnlijk helemaal niks, maar 't zijn wel twee parallelle mysteries. wie weet is er een verband.... oeh! :+
Joshua is Basboussa?
pi_90364939
argh

waarom nep? hoe komt iedereen daar nou bij

de pakjes zijn aangekomen, t mens is een paar dagen niet online

ze is flink zwanger, misschien iets te vroeg bevallen, ze komt wel weer boven water.
  † In Memoriam † donderdag 23 december 2010 @ 22:21:21 #197
37843 lady-wrb
kortaf
pi_90364940
ja maar het gaat hier toch niet om joshua?

en begrijp ik nu goed dat iedereen een pakje heeft gehad?
dan is er toch niets aan de hand? dan is het alleen lullig voor degene die basboussa wat gestuurd heeft.
pi_90364941
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef happyme28 het volgende:
Kleurdoos, ja Bar had in ieder geval gezegd dat ze een tnt briefje had dat ze 't pakje kon afhalen op het postkantoor. :Y

Bij BB staat 'ontvangen' omdat de SS van BB had bevestigd gekregen dat de moeder van BB het pakje had ontvangen.
Kan die SS ons dan niet even vertellen wat er in dat pakje zit of wat erop staat? Dat moet bij die moeder toch ook bellen doen rinkelen?
pi_90364948
:{
quote:
Niets direct, maar er werd geopperd dat het morgen duidelijk zou worden of BB haar pakje heeft opgestuurd omdat dan toch iedereen zijn pakje heeft uitgepakt. Toen schreef ik dat Joshua gepost had dat ze haar pakje pas volgende week ging ophalen en uitpakken. Zo komt ze in de discussie volgens mij.

Maar nogmaals, volgens mijn lijst heeft iedere deelnemer inmiddels een pakje wat zou betekenen dat BB wel haar pakje heeft opgestuurd. Maar daar is het misterie nog niet mee opgelost waar ze is natuurlijk, maar dan is het in ieder geval niet sneu voor 1 persoon die niets krijgt.

Dus nu ben ik nog steeds bezorgd om BB en hoop ik dat er niets aan de hand is.
pi_90364983
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef happyme28 het volgende:

Daarbij heeft BB gezegd dat haar moeder het pak had opengemaakt en dat alle pakjes in de koffer zaten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')