quote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:
Uiteraard ken ik haar en haar man niet persoonlijk maar dat kennen anderen hier ook niet, ik denk dat je wel wat voorzichtig moeten zijn met zulk soort aannames gaan doen. Niet iedere moslim is dr een die zn vrouw graag aan een ketting in de keuken heeft![]()
Ik doe geen aanname, ik benoem alleen de dingen die ik als een mogelijkheid acht, gezien de informatie die ik heb.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:10 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Je hebt t al eerder over haar geloof gehad maar ik weet niet hoor, zowel basboussa als haar man zijn universitair opgeleid en kwamen over als ruimdenkende mensen die vrij omgaan met geloof en met man-vrouw dingen enz. Ze werkte en was aan het solliciteren. Haar man kwam niet bepaald over als het dominante type dat zn vrouw graag beperkt in haar doen en laten voor zover ze over hem vertelde.
Uiteraard ken ik haar en haar man niet persoonlijk maar dat kennen anderen hier ook niet, ik denk dat je wel wat voorzichtig moeten zijn met zulk soort aannames gaan doen. Niet iedere moslim is dr een die zn vrouw graag aan een ketting in de keuken heeft![]()
Ze heeft op dezelfde middelbare school gezeten als mijn ex-vriend, als ik afga op haar profiel dan zijn ze van t zelfde bouwjaar en zouden ze in principe bij elkaar in de klas of hetzelfde jaar gezeten moeten hebben op het vwo.
Ik wacht alleen nog ff af want k weet nog niet of ik het de moeite waard vind om hier mn ex voor te gaan mailen. Hij ziet me aankoment was net zo lekker rustig hier
Had je deze mogelijkheid ook geopperd als ze geen moslim was?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En ik scheer echt niet alle moslimmensen over één kam. Ik vind het zelfs beledigend dat je denkt dat ik dat zou doen.
waarschijnlijk helemaal niks, maar 't zijn wel twee parallelle mysteries. wie weet is er een verband.... oeh!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
misschien mis hier iets hoor (ik mis wel vaker iets) maar wat heeft joshua met dit basboussagedoe te maken?
Ben je nog op zoek naar een moslim of heb je er een in de aanbieding?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef Kleurdoos het volgende:
komt er nu weer een moslimruil, mensen t is kerst
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
misschien mis hier iets hoor (ik mis wel vaker iets) maar wat heeft joshua met dit basboussagedoe te maken?
Nouja groofs je oppert de mogelijkheid al twee keer zelf dus dat je het beledigend vindt moet je dan zelf weten, ik vind het typisch om zoiets erbij te halen. Als het inderdaad bijvoorbeeld kleurdoos was geweest, om maar iemand te noemen, die out of the blue verdwijnt en waar we niets meer van horen. Zou je dan ook de mogelijkheid geopperd hebben dat ze van haar vriend niet meer op het web mag?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:14 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Ik vind het zelfs beledigend dat je denkt dat ik dat zou doen.
Joshua is Basboussa?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:19 schreef trui het volgende:
[..]
waarschijnlijk helemaal niks, maar 't zijn wel twee parallelle mysteries. wie weet is er een verband.... oeh!
Kan die SS ons dan niet even vertellen wat er in dat pakje zit of wat erop staat? Dat moet bij die moeder toch ook bellen doen rinkelen?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef happyme28 het volgende:
Kleurdoos, ja Bar had in ieder geval gezegd dat ze een tnt briefje had dat ze 't pakje kon afhalen op het postkantoor.
Bij BB staat 'ontvangen' omdat de SS van BB had bevestigd gekregen dat de moeder van BB het pakje had ontvangen.
Niets direct, maar er werd geopperd dat het morgen duidelijk zou worden of BB haar pakje heeft opgestuurd omdat dan toch iedereen zijn pakje heeft uitgepakt. Toen schreef ik dat Joshua gepost had dat ze haar pakje pas volgende week ging ophalen en uitpakken. Zo komt ze in de discussie volgens mij.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:18 schreef lady-wrb het volgende:
Daarbij heeft BB gezegd dat haar moeder het pak had opengemaakt en dat alle pakjes in de koffer zaten.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:17 schreef happyme28 het volgende:
Kleurdoos, ja Bar had in ieder geval gezegd dat ze een tnt briefje had dat ze 't pakje kon afhalen op het postkantoor.
Bij BB staat 'ontvangen' omdat de SS van BB had bevestigd gekregen dat de moeder van BB het pakje had ontvangen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |