t was een mooie typoquote:Op donderdag 23 december 2010 22:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ben je nog op zoek naar een moslim of heb je er een in de aanbieding?
he? Hoe kun je nou weten dat dat haar echte adres is?quote:Op donderdag 23 december 2010 22:15 schreef trui het volgende:
volgens mij had joshua wel haar echte adres gegeven. ik had even gespiekt toen alles nog perongeluk openbaar was (ja slecht he). en uit betrouwbare bron weet ik in elk geval dat die straat wel de straat was waar ze woonde. maar huisnr ofzo heb ik niet genoteerd hoor.![]()
ik ben ook wel heel benieuwd wie basboussa had, maar het zou natuurlijk best zo kunnen zijn dat joshua basboussa had. dus dat daarom niemand meldde dat 't kadootje gearriveerd was.
ja dat is een goeie, ze schreef zelf net dat ze het adres van een vriendin opgegeven hadquote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Mone het volgende:
[..]
he? Hoe kun je nou weten dat dat haar echte adres is?
quote:Op donderdag 23 december 2010 22:24 schreef Kleurdoos het volgende:
ik voel bijna een paint aankomen, maar t zou wat ongepast zijn mocht er echt iets aan de hand zijn, dus die houden jullie te goed
Ga er nou maar van uit dat ze dat weet.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja dat is een goeie, ze schreef zelf net dat ze het adres van een vriendin opgegeven had
Joshua was ooit de oppas van een andere OUD user.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Mone het volgende:
[..]
Ze is wel verhuisd, maar binnen Canada, ze woont nu in een 2 kamer app. geloof ik. In de zomer zouden ze dacht ik richting jordanië verkassen.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:25 schreef moussy het volgende:
Is Basboussa nou wel of niet verhuisd, of zit ik me voor jan doedel suf te googlen om een telefoonnummer in canada te zoeken om te bellen of alles wel oke is?
Nee. Maar Joshua heeft wel een verleden met een andere fok!user.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Mone het volgende:
Maar is Joshua dan al een ontmakserd als kloon?
ooow! Dankje, wat een mysteries zo!quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joshua was ooit de oppas van een andere OUD user.
ik ken iemand die haar al langer dacht te (her)kennen. die heb ik hierover gepolst, en ze kon bevestigen dat dat de straat was waarin zij woonde. ik weet niet of 't nou zo handig is dat ik dat hier neer zet, en ik ben normaal ook niet zo'n speurneus, maar toen dus wel even.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:22 schreef Mone het volgende:
Gelukkig doet BE minder cryptisch .quote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef amaranta het volgende:
[..]
Nee. Maar Joshua heeft wel een verleden met een andere fok!user.
ik zou me wel 30.000 keer bedenken eer ik joshua op mijn kind laat passenquote:Op donderdag 23 december 2010 22:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Joshua was ooit de oppas van een andere OUD user.
En ze is dus zeker geen kloon.
Sorry voor het gepook, ben wel een eneurme speurneus.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef trui het volgende:
[..]
ik ken iemand die haar al langer dacht te (her)kennen. die heb ik hierover gepolst, en ze kon bevestigen dat dat de straat was waarin zij woonde. ik weet niet of 't nou zo handig is dat ik dat hier neer zet, en ik ben normaal ook niet zo'n speurneus, maar toen dus wel even.
Ja, goed. Ik vond het niet nodig om zo precies te zijn.quote:Op donderdag 23 december 2010 22:27 schreef Mone het volgende:
[..]
Gelukkig doet BE minder cryptisch .
Laat ik de grap over de veklaring van goed gedrag dan maar achterwege laten he....quote:Op donderdag 23 december 2010 22:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik zou me wel 30.000 keer bedenken eer ik joshua op mijn kind laat passen
waarschijnlijk kan elin al verder tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |