Tja, vind het ook wel erg toevallig, maar kon er echt niet meer uithalen. Van d'r echte naam had de dame die ik aan de lijn had nog nooit gehoord, laat staat van een kerstcadeautjesactie via Internet...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:27 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou, precies.
En is het niet een heel groot toeval dat die vrouw een zus in Canada heeft die Annie heet? Die naam lijkt toch erg op haar echte naam? Kan het niet een zus geweest zijn? (Ik weet niet of ze een zus heeft.)
Als het echt haar zus is, is het niet raar dat ze niet van de cadeautjesactie heeft gehoord. Wel raar is dan dat ze die naamt niet kent, natuurlijk.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:29 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Tja, vind het ook wel erg toevallig, maar kon er echt niet meer uithalen. Van d'r echte naam had de dame die ik aan de lijn had nog nooit gehoord, laat staat van een kerstcadeautjesactie via Internet...
heb jij het kadootje persoonlijk overhandigd Groofs, of opgestuurd?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:30 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Heb je gevraagd of ze het adres woonde dat jullie hebben van haar moeder?
Ook raar. En daarna postte ze nog wel gewoon?quote:Op donderdag 23 december 2010 21:31 schreef moussy het volgende:
Ik heb haar met de zonnetjes aktie een zonnetje gestuurd, nóóit wat op gehoord. Niet dat dat moet of zo, maar ik zou ee tekening terug krijgen. ook nooit gehad, ook niet van een grote dikke negert met een bloem achter zn oor (ofzo)
Ze heeft toch nooit een nieuwkomers-award gewonnen ofzo he?quote:
Nou dat kan de beste overkomen anders hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ze heeft toch nooit een nieuwkomers-award gewonnen ofzo he?
Welk cadeautje? Ik deed niet mee met santanogwat.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:32 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
heb jij het kadootje persoonlijk overhandigd Groofs, of opgestuurd?
Ik heb een vriendin die Annie heet, maar zichzelf Anita noemt (tja, was ik liever Annie gebleven) dus misschien is dat hier ook wel.
Ow sorry! ik dacht dat jij haar geloot had.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef groofskendezoveelste het volgende:
[..]
Welk cadeautje? Ik deed niet mee met santanogwat.
Had ik kunnen zeggen.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:33 schreef oeke het volgende:
Poeh, ik hoop dat alles goed met haar is. En ik geloof ook niet echt dat ze fake was. Maar goed, ik ben wel goedgelovig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |