Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 23:14 schreef Vlindur het volgende:
Ik hoop iig dat alles goed met haar gaat
Normaalgesproken gebeurt dat ook niet, maar als je je enthousiast opgeeft voor de Secret Santa actie, dingen regelt om mee te kunnen doen en dan ineens doodse stilte, dan is het niet vreemd dat je gemist wordt. Dat heeft dan weer niets te maken met een leven dat een tijdje voorrang krijgt, vind ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 08:44 schreef Vanyel het volgende:
Toch zou ik ook wel ff schrikken als mijn leven een tijdje voorrang kreeg en plots had ik mijn eigen 'waar is' topic.
Wat natuurlijk niks afdoet aan de vreemdheid van haar plotselinge afwezigheid.
Ik weet niet wie BSB is, maar tegenwoordig heeft iedereen toch een mobiel met internet?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:49 schreef Mula het volgende:
Zou Basboussa niet verhuizen? Misschien dat ze zonder internet zit?
Waarschijnlijk niet maar ik gooi het toch maar even "in de groep".
Ze woont niet in Nederlandquote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie BSB is, maar tegenwoordig heeft iedereen toch een mobiel met internet?![]()
![]()
Dus als BSB echt terug wil komen kan dat heus wel en ben je echt niet aan je pc gebonden.
I knowquote:Op donderdag 23 december 2010 13:50 schreef Keshet het volgende:
Ik heb geen gegevens dus kan geen contact zoeken nog. Ook hoop ik dat ze zich zelf nog meldt, desnoods via pm bij iemand met een 'ik leef nog' oid.
Ik zou er zelf namelijk ook niet zo op zitten te wachten dat iemand m'n ouders zou bellen.
Oh, Miss Sly, ook in het buitenland hebben ze mobiel internet he.
Dus niet.quote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rubje het volgende:
[..]
Ik weet niet wie BSB is, maar tegenwoordig heeft iedereen toch een mobiel met internet?![]()
![]()
Ik niet hoorquote:Op donderdag 23 december 2010 13:45 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
Dus als BSB echt terug wil komen kan dat heus wel en ben je echt niet aan je pc gebonden.
Kun je niet een kaartje sturen naar haar moeder met de vraag hoe het met haar gaat?quote:Op donderdag 23 december 2010 14:27 schreef Hohohosantavoorbasboussa het volgende:
Hallo iedereen,
Ik weet ook niet waar ze is en vind het ook erg raar.
Ik weet wel dat haar moeder mijn pakje heeft ontvangen.
Maar ik wil ook wel graag weten of het in Canada terecht is gekomen.
Het enige wat ik weet is wat haar echte naam is moet ik dat naar iemand pm ?
quote:Op donderdag 23 december 2010 14:52 schreef Ticootje het volgende:
Oh ok... Zo stom als je gaat bellen en zegt, ja ik zoek basbousa...
Ja het ss pakje, maar als er iets loos is, opname of weet ik veel wat, bedoelde ik.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:58 schreef Ticootje het volgende:
Maar het ss pakje zou toch bij haar moeder bezorgd worden?
Op zich is er wel contact tussen BB en haar moeder, want die moeder ging er een week of twee heen begin december. En die zou een pakketje mee terug brengen, als ik het goed begrepen heb? Dus als er iets is, zou ze dat toch wel weten, neem ik aan? En ook op de hoogte zijn van het internetcontact van haar dochter enzo.quote:Op donderdag 23 december 2010 14:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Ja het ss pakje, maar als er iets loos is, opname of weet ik veel wat, bedoelde ik.
Of we gaan ff langs..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:03 schreef YPPY het volgende:
Ik heb d'r adres in Canada en misschien een telefoonnummer daarbij gevonden. Maar dat vind ik wel ver gaan om te bellen. Ik hoop dat d'r moeder weet te vertellen dat internet daar gewoon is gecrashd/t.
nja, naar ik begrepen had is haar moeder wel een beetje, uhm, wereldvreemd.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Op zich is er wel contact tussen BB en haar moeder, want die moeder ging er een week of twee heen begin december. En die zou een pakketje mee terug brengen, als ik het goed begrepen heb? Dus als er iets is, zou ze dat toch wel weten, neem ik aan? En ook op de hoogte zijn van het internetcontact van haar dochter enzo.
Toch alleen als de andere ook skype heeft?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, naar ik begrepen had is haar moeder wel een beetje, uhm, wereldvreemd.
ik zou gewoon (per skype) naar canada bellen hoor! eventueel wil ik dat vanaaf wel ff doen mocht verder niemand skype hebben. skype bellen was toch gratis? nja, dat weet sangdrax wel.
Ja, ik geloof het ook..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toch alleen als de andere ook skype heeft?
Een beetje vreemd misschien, maar wel op de hoogte. Ze zou immers een pakketje voor BB meenemen naar Canada en eentje terug naar hier voor het lootje van BB.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, naar ik begrepen had is haar moeder wel een beetje, uhm, wereldvreemd.
ik zou gewoon (per skype) naar canada bellen hoor! eventueel wil ik dat vanaaf wel ff doen mocht verder niemand skype hebben. skype bellen was toch gratis? nja, dat weet sangdrax wel.
Precies.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
dude, geef mij r telefoonnummer en naam dan bel ik r moeder wel, opgelost slotje?
Totaal afhankelijk van waar ze zit. Maar het is in elk geval vroeger. Bij mijn ouders is het nu 5 uur vroeger (hoogte Aruba).quote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Precies.
Wie had nou ook alweer d'r nummer in Canada? PM maar, dan bel ik wel. Hoe laat is het daar nu?
Dat weet je natuurlijk nooit.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Ssserpente het volgende:
Dus het is iig vroeger? Dan bel ik 'r sowieso niet wakker?.
Eens.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:05 schreef Kleurdoos het volgende:
nou ehm, ze zit er niet op te wachten misschien, maar ondertussen is er wel iemand die tijd en moeite in t maken van een paje voor SS heeft gestoken..en die nu zelf niets ontvangt, dus een verklaring lijkt me enigzins wel van fatsoen
quote:Op donderdag 23 december 2010 21:20 schreef moussy het volgende:
Gewoon: WAAAAZAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPP?!?!
Zo moeilijk is dat toch niet?
Nou, precies.quote:Op donderdag 23 december 2010 21:26 schreef miss_sly het volgende:
maar hoe heeft de SS van BB haar pakje bij de moeder van BB gekregen? Dan weet zij toch het juiste adres en is het juiste telefoonnummer misschien gemakkelijker te achterhalen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |