Toch alleen als de andere ook skype heeft?quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, naar ik begrepen had is haar moeder wel een beetje, uhm, wereldvreemd.
ik zou gewoon (per skype) naar canada bellen hoor! eventueel wil ik dat vanaaf wel ff doen mocht verder niemand skype hebben. skype bellen was toch gratis? nja, dat weet sangdrax wel.
Ja, ik geloof het ook..quote:Op donderdag 23 december 2010 15:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Toch alleen als de andere ook skype heeft?
Een beetje vreemd misschien, maar wel op de hoogte. Ze zou immers een pakketje voor BB meenemen naar Canada en eentje terug naar hier voor het lootje van BB.quote:Op donderdag 23 december 2010 15:07 schreef simmu het volgende:
[..]
nja, naar ik begrepen had is haar moeder wel een beetje, uhm, wereldvreemd.
ik zou gewoon (per skype) naar canada bellen hoor! eventueel wil ik dat vanaaf wel ff doen mocht verder niemand skype hebben. skype bellen was toch gratis? nja, dat weet sangdrax wel.
Precies.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:38 schreef Kleurdoos het volgende:
dude, geef mij r telefoonnummer en naam dan bel ik r moeder wel, opgelost slotje?
Totaal afhankelijk van waar ze zit. Maar het is in elk geval vroeger. Bij mijn ouders is het nu 5 uur vroeger (hoogte Aruba).quote:Op donderdag 23 december 2010 20:44 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Precies.
Wie had nou ook alweer d'r nummer in Canada? PM maar, dan bel ik wel. Hoe laat is het daar nu?
Dat weet je natuurlijk nooit.quote:Op donderdag 23 december 2010 20:49 schreef Ssserpente het volgende:
Dus het is iig vroeger? Dan bel ik 'r sowieso niet wakker?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |