Oh, natuurlijk, ik vergat mijn ogen dicht te knijpenquote:Op donderdag 23 december 2010 23:08 schreef Kleurdoos het volgende:
dat is hij in de eerste instantie ook, als je je ogen een beetje dichtknijpt
OMG OMG! ik herken hem!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef amaranta het volgende:
Bij Fabio de paardentemmer denk ik eerder aan een gespierde man met lange zwarte krullen.
http://i28.tinypic.com/wr0rqo.jpg
ja en op de wc hangt een ikea lamp, met kraaltjes en tierelantijntjesquote:Op donderdag 23 december 2010 23:07 schreef easy-going het volgende:
Die daanbanaan he. was die niet ooit naar Canada ge-emigreerd?
Ik geef mijn verhaal niet zomaar op hoor
ik heb mijn bril afgezet: zelfde effectquote:Op donderdag 23 december 2010 23:09 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oh, natuurlijk, ik vergat mijn ogen dicht te knijpen
sugardaddies?quote:Op donderdag 23 december 2010 23:11 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
OMG OMG! ik herken hem!
Die gozer zat al op sd toen ik 16 was.
* moet weer even kotsen
nou over Reinhilde gesproken:quote:Op donderdag 23 december 2010 23:20 schreef Kleurdoos het volgende:
en toen kwam reinhilde met r dikke snuit en die blies.....de bouqetreeks uitTEOTTTTTTTT
idd, das een recept van Reinhilde!quote:Op donderdag 23 december 2010 23:26 schreef easy-going het volgende:
[..]
nou over Reinhilde gesproken:
recept
quote:Kinderlijk eenvoudig te bereiden
was er niet al duidelijk in het SStopic dat Rocka haar cadeautjes van Basboussa had gekregen? dus ze heeft ze netjes op tijd verzonden/met haar moeder mee naar Nederland gegeven...quote:Op donderdag 23 december 2010 21:34 schreef miss_sly het volgende:
Wie is de SS van BB?
En voor wie was BB de SS?
ik hoop het helemaal met je mee!quote:Op vrijdag 24 december 2010 23:11 schreef Kersjes het volgende:
Basboussa komt zich vast nog wel eens melden als trotse mama van 2![]()
Hoop ik tenminste...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |