Owkay laat ik het zo zeggen: ik heb een huis beschikbaar in Alkmaarquote:
Haha, goed idee. Alleen is mijn agenda volgens mij al weer vol in januariquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.... wat doen we nu![]()
Als men het al in januari wil doen, zou ik - persoonlijk - niet te lang wachten met data doorgeven (zodat mensen alvast hun agenda's kunnen checken).
Just a thought
Eerst de plek kiezen is makkelijker. Want degene bij wie het is moet wel kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
Mij is datum/tijd belangrijksten bij de 1 kan ik zuipeuh (mits overnachting) en bij de ander ben ik bob
![]()
Qua rijden zelf maakt het niks uit. Praktisch even ver.
JIj hebt zeker genoeg ruimtequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hey leuk een meeting![]()
Het mag ook bij mij, ik heb veel ruimte en woon vlak bij Den Haag.
Om het maar ff nog lastiger te maken
Bak je dan ook taartjes?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hey leuk een meeting![]()
Het mag ook bij mij, ik heb veel ruimte en woon vlak bij Den Haag.
Om het maar ff nog lastiger te maken
Maar we hebben toch die poll gehouden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Sjongejonge, wat een gedoe.
We hebben twee mogelijke organisatoren. Het enige wat er hoeft te gebeuren is dat 1 van die 2 gewoon opstaat en roept dat wel dan-en-dan een meet hebben bij hun thuis.
Als iedereen maar blijft afwachten en afwachten tot iemand anders een ei gaat leggen gebeurt er natuurlijk nooit iets.
Ik wil de knoop ook best doorhakken, maar dat is aan de organisator en niet aan mij.
Wat gaan we doen?
1. Degene die graag een meet wil organiseren voelt zich geroepen en verantwoordelijk
2. Deze persoon kiest een datum en een locatie en laat andere mensen zich aanmelden.
't Is niet moeilijk, jij bent de chef
QFT.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Juist omdat die pollresultaten zo weinig verschillen lijkt het me niet echt een probleem als één van de twee zegt van dan-en-dan bij mij thuis.
Voor de mensen die het daar niet mee eens zijn is het simpel: niet komen en de volgende keer zelf organiseren.
Maar ik ben misschien niet geheel representatief, "ver" bestaat niet echt voor mij.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bedoel, JIJ organiseert een meet, dus jij bent de baas, mensen kiezen zelf of ze komen. En als mensen niet kunnen is dat hun probleem, niet het jouwe.
*SQ is ouwe feestjes-organiseer-rot*
Is goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Me eenschIk kan jullie wel laten wachten maar het schiet niet op hier, het huis is waarschijnlijk verhuurd maar die mensen doen wat moeilijk.
Anders doen we de meet geowon bij MM, dan hoeven we ook niet meer te wachten of mijn huis nou wel of niet beschikbaar is
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik stem niet, want alles behalve de 19e kan ik.
(Ja wat, levenloos enzo.)
Mocht dat niet lukken mag je op mijn korting meetreinen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja als iemand vanuit Amsterdam of omgeving gaat zou ik graag mee willen rijden
Dan spring ik vanaf Amstel er weer bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Mocht dat niet lukken mag je op mijn korting meetreinen!
ik wil de zusjes wel zeker weer samen zien!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:01 schreef AmNaBa het volgende:
Nog niet zeker te zeggen wanneer mij het beste uitkomt eigenlijk
ben wel van plan te komen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
Ik heb mijn zus woensdag nog gezien
zij mij ook![]()
Wie weet zien we elkaar ook weer op de meet!
Ik wil jullie weer zien
(vandaag na 3 weken thuis eindelijk mijn collega's weer even gezien)
Ik zie nu eenmaal graag mensen![]()
En ja jullie ook
Jaah Leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef milka82 het volgende:
Jo,deze meeting is voor mij te doen,ik wil ook!
Helaas, ik ben er waarschijnlijk niet bij deze keer!quote:
Ik had al aangegeven dat 2 april lastig werdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:23 schreef miss--moana het volgende:
Dan wordt het zo een stille meet als jullie niet komen.
als het moet kan ik heel veel herrie maken hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:23 schreef miss--moana het volgende:
Dan wordt het zo een stille meet als jullie niet komen.
Waaraan word je geopereerd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik word als het goed is 22 maart geopereerd en dan is 2 april iets te snel van het goede helaas.
2 Aprilquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:10 schreef Dwyn het volgende:
Als ik op tijd weet wanneer het is, kan ik vrij vragen van mijn werk.
Tsjaa, dan ga ik nog steeds niet heulemaal naar Almerequote:
Je hebt ook helemaal gelijk schatjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
ik wil mensen geenszins dwingen om te reageren hoorMaar kweenie... vind het gewoon zo lullig als helemaal niemand iets zegt. Zeker omdat voorgaande meets met veel enthousiasme ontvangen werden
Maar ik heb alleen de taart afgezegt en de andere spulletjes heb ik nog. Dus de meet kan nog doorgaan hoor, ik vind het alleen zonde om een ''speciaal'' iets te bestellen als er ook een kans inzit dat het niet doorgaat. Dat vind ik zonde van het geld namelijk, dus neem ik het zekere voor het onzekerequote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:21 schreef buzzwheedle het volgende:
Vind het well een beetje trieste meet worden zo hoor![]()
dan zouden we met zn 4tjes zijn waarvan dan 1 ook nog mn zus is ( ik bedoel daarmee dak die toch al regelmatig zie)
Dankjequote:Op dinsdag 29 maart 2011 16:41 schreef miss--moana het volgende:
Ik begrijp je wel hoor Kieskleurig
Maar je bent van harte welkom!
Dat kan voor jou misschien niet veel uitmaken, maar voor anderen kan dat de doorslag geven ja, de afstand. Jij kiest zelf om naar Veghel of Eindhoven te rijden, laat andere mensen dat dan ook voor zichzelf bepalen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef buzzwheedle het volgende:
Vind het ook wel jammer dat veel mensen roepen dat de afstand een reden is om niet te komen. Aalsmeer- eindhoven of veghel was ook niet bepaald om de hoek
Nou, ik heb met de poll gestemd op Sjaan d'r huis, omdat we daar konden slapen. Dan vind ik heen en weer rijden minder vervelend, verdeeld over 2 dagen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:29 schreef buzzwheedle het volgende:
bedoel dat ook niet zo rot als het overkomt misschien, tuurlijk moet iedereen dat zelf bepalen
maar bij de poll vond iedereen het wel best en dan op het laatste moment is het eigenlijk allemaal ineens zo ver. als dat eerder duidelijk was geweest was heel die meet niet gepland.
Dat is een hoaxquote:Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je bent nog wel zo'n stoer wijf!
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAK JE VAN DIE LEKKERE BALLEN SQ?
maar natuurlijk!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAK JE VAN DIE LEKKERE BALLEN SQ?
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog niks op de agenda staan die dag. Ik schrijf het er ff met potlooi in
Shit hey, mag ik haar een keer meenemen en dus zou ik moeten kunnen, valt het precies op een wedstrijddag/weekendquote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
kinderen zijn welkom
Meldt u aan!
yayquote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij pas je er prima tussen
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Aanwezig:
Stormqueen
SpaceInvaders
IJsdraakje
Lindy
Debsterr
Loqi
Sharana (misschien)
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay okay dan neem ik wel taart mee en vier ik verjaardag bij SQ
omdat ik daar woon. Maar het staat altijd vrij om elders een meet te organiserenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef Sokkepok het volgende:
Bwah, waarom nou helemaal in Eindhoven!
Mja, daar heb je een puntquote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik daar woon. Maar het staat altijd vrij om elders een meet te organiseren
Dit! Als het nou nog op een vrijdag was, dan kon ik iig zeker weten gratis heen. Ik ben ook echt altijd blut gewoon.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef Sokkepok het volgende:
Bwah, waarom nou helemaal in Eindhoven!
Oh valt mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
lopen 15 minuten, bus 4 minuten
Ja, anders kom ik er niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh valt mee.Komen er nog meer mensen met het OV?
Jij gaat mee nagels lakken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Woussie1987 het volgende:
Lijkt me leuk, alleen hopelijk gaat deze meeting wel door?
Eindhoven is wel ver weg
Oh ja dat kan wel. Weet alleen niet of jullie al een beetje een eindtijd in gedachten hebben? Ongeveer hequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:15 schreef bibi het volgende:
[..]
Wil je meerijden met Mirjam en moi?
wie ben jij?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Woussie1987 het volgende:
Lijkt me leuk, alleen hopelijk gaat deze meeting wel door?
Eindhoven is wel ver weg
mir en bieb vallen iig niet onder de nachtbrakersquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja dat kan wel. Weet alleen niet of jullie al een beetje een eindtijd in gedachten hebben? Ongeveer he
dat compenseren wij welquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat komt best uit want ik heb namelijk totaal geen zitvlees
Oh begrijp me niet verkeerd..dikke kont reprasentquote:
dasnapteikquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd..dikke kont reprasentMaar ergens een hele middag en avond of nacht blijven plakken lukt me gewoon niet. Dabedoelik
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mir en bieb vallen iig niet onder de nachtbrakers
Volgens mij kom je net van de andere kant als ik het zo zie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijven plakken.Ik ben goed in blijven plakken.
Dat zal wel ja, maar dan kunnen we wel op het station afspreken om samen verder te gaan naar SQ's casa.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij kom je net van de andere kant als ik het zo zie.
(Edit: Reactie op OV-gebeuren. Anders staat het zo raar!)
That's true!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, maar dan kunnen we wel op het station afspreken om samen verder te gaan naar SQ's casa.
Als ik kan, zouden wij wel eventueel samen kunnen treinen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, maar dan kunnen we wel op het station afspreken om samen verder te gaan naar SQ's casa.
nee, we moeten nog een klere-eind terug enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mir en bieb vallen iig niet onder de nachtbrakers
Hij staat in mijn agendaquote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
KICK!!!!
Okee, ik heb besloten dat het weer tijd wordt! Ik ga een meet organiseren!
Datum: zaterdag 12 november 2011
Tijdstip: vanaf 14:00
Slaapplaatsen zijn beschikbaar op mijn zolder, max 5 personen
Aanwezig: Fris, koffie, thee, water, bier en wijn, overige drank zelf meenemen
kinderen zijn welkom
Meldt u aan!
Ohja...dat ook jahquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Oh, SQ, doe mij toch maar een slaapplaats
tegen die tijd wil ik vast wel weer een biertje drinken![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef milka82 het volgende:
P-A,wij kunnen wel samen die kant op!
goeie vraagquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef buzzwheedle het volgende:
SQ, wil je dat we nog wat lekkere hapjes meenemen? Ik kan vast wel wat lekkers verzinnen.
Jij had de vorige keer toch die brownies gemaakt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie vraag
ik kan sowieso brownies of cheesecake maken
of appeltaart
of cake
offeh
jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij had de vorige keer toch die brownies gemaakt?![]()
ik laat het nog wel even op tijd weten, waarschijnlijk vier ik mijn verjaardag een week later dus dan zou ik die dag gewoon kunnen komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
wil er wel even bij zeggen dat te veel misschientjes niet handig zijn voor mijn inkoopstrategie
Ohhai.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ohhai. Ik wil gaarne even een recap van de slapers. Ktnxbye.
Je moet gewoon komen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Maak van mij ook maar een misschien, ik denk er nog even over na
Pick me! Pick me!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ohhai. Ik wil gaarne even een recap van de slapers. Ktnxbye.
nee, sterker nog, het is uit het assortiment bij de gammaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef Mirjam het volgende:
is er een meet-dame die bij een bouwmarkt woont waar ze grote flessen acteon verkopen?:
fuuuuuuuuuuquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
nee, sterker nog, het is uit het assortiment bij de gamma
Ik heb het voorheen altijd bij de drogist vandaan, bij de DA in dit geval, maar volgens mij bij kun je wel teerecht bij zo'n ouderwetse drogist. Ze haalde het toen uit het magazijn en ik kon het ook bij ze bestellen.quote:
ja, bij de kruidvat hebben ze het wel, maar dat zijn van die kleine flesjes, heb liever een grote flesquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik heb het voorheen altijd bij de drogist vandaan, bij de DA in dit geval, maar volgens mij bij kun je wel teerecht bij zo'n ouderwetse drogist. Ze haalde het toen uit het magazijn en ik kon het ook bij ze bestellen.
wat kost 't?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
groothandel! Ik wil best een flesje halen mir
Ik kan er een voor je halen van 9 euro als je wilt, laat maar weten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef Mirjam het volgende:
is er een meet-dame die bij een bouwmarkt woont waar ze grote flessen acteon verkopen?:
Is dat die van de groothandel? Want daar komt nog btw bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:36 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik kan er een voor je halen van 9 euro als je wilt, laat maar weten.
Nee, de lokale drogist 'pietje' verkoopt ze voor 9 euroquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat die van de groothandel? Want daar komt nog btw bij
Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet swappen op wat voor manier dan ook. /hoarder.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet swappen op wat voor manier dan ook. /hoarder.
QFT. Heb tot nu toe 1 lakje af kunnen staan, want Essence en dupe. Voor de rest niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet swappen op wat voor manier dan ook. /hoarder.
Ik kan het dus ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja!quote:
Ah ok, jullie komen uit Leiden enzo.quote:
waar mowet je vandaan komen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah ok, jullie komen uit Leiden enzo.
Ik ga maar eens kijken of Sjaan ook gaat, dan kan ik evt ook nog een auto regelen enzeu. Ik zit dan met m'n knie namelijk
Vlaardingenquote:
LEUK!!quote:
De heenreis gaat wat lastig, maar ik wil je best terug brengen. Alleen zijn Mir en ik niet echte doorzakers. Dus je zult wel vroeger thuis zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah ok, jullie komen uit Leiden enzo.
Ik ga maar eens kijken of Sjaan ook gaat, dan kan ik evt ook nog een auto regelen enzeu. Ik zit dan met m'n knie namelijk
Da wazzal! Vanaf 14:00 toch?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 17:09 schreef AmNaBa het volgende:
Klopt, Buzz, ik heb al contact gehad met bambi.
Swappies, goed plan. Ga maar een beschaafd beetje meenemen deze keer.
Mijn auto is ook gekrompen dus.....
Is er al een "vanaf" tijd bedacht inmiddels? en moest er nog wat meegenomen worden??
Als ik uurtje eerder moet komen i.v.m. dingen regelen roep maar he. Zo ver weg woon je toch nietquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 18:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Da wazzal! Vanaf 14:00 toch?
En ik zou het wel tof vinden als iedereen iets te happen meeneemt, dat scheelt mij heel veel euro's(en ja, ik weet dat veel mensen kosten kwijt zijn aan reizen enzo, maar dat weegt bij lange na niet op tegen de kosten van eten en drinken voor 20 mensen
) hoeft dus niet veel, maar alle beetjes helpen
en ik had idd eerder ook gezegd dat ik alles zou regelen qua eten en drinken maar de opkomst loopt wel een beetje hard op inmiddels
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |