Hij staat in mijn agendaquote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
KICK!!!!
Okee, ik heb besloten dat het weer tijd wordt! Ik ga een meet organiseren!
Datum: zaterdag 12 november 2011
Tijdstip: vanaf 14:00
Slaapplaatsen zijn beschikbaar op mijn zolder, max 5 personen
Aanwezig: Fris, koffie, thee, water, bier en wijn, overige drank zelf meenemen
kinderen zijn welkom
Meldt u aan!
Ohja...dat ook jahquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Oh, SQ, doe mij toch maar een slaapplaats
tegen die tijd wil ik vast wel weer een biertje drinken![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef milka82 het volgende:
P-A,wij kunnen wel samen die kant op!
goeie vraagquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef buzzwheedle het volgende:
SQ, wil je dat we nog wat lekkere hapjes meenemen? Ik kan vast wel wat lekkers verzinnen.
Jij had de vorige keer toch die brownies gemaakt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie vraag
ik kan sowieso brownies of cheesecake maken
of appeltaart
of cake
offeh
jaquote:Op maandag 3 oktober 2011 11:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij had de vorige keer toch die brownies gemaakt?![]()
ik laat het nog wel even op tijd weten, waarschijnlijk vier ik mijn verjaardag een week later dus dan zou ik die dag gewoon kunnen komenquote:Op dinsdag 4 oktober 2011 12:08 schreef Stormqueen het volgende:
wil er wel even bij zeggen dat te veel misschientjes niet handig zijn voor mijn inkoopstrategie
Ohhai.quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ohhai. Ik wil gaarne even een recap van de slapers. Ktnxbye.
Je moet gewoon komen!quote:Op zondag 16 oktober 2011 00:42 schreef BBQ-kip het volgende:
Maak van mij ook maar een misschien, ik denk er nog even over na
Pick me! Pick me!quote:Op zaterdag 15 oktober 2011 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
Ohhai. Ik wil gaarne even een recap van de slapers. Ktnxbye.
nee, sterker nog, het is uit het assortiment bij de gammaquote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef Mirjam het volgende:
is er een meet-dame die bij een bouwmarkt woont waar ze grote flessen acteon verkopen?:
fuuuuuuuuuuquote:Op zondag 16 oktober 2011 22:15 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
nee, sterker nog, het is uit het assortiment bij de gamma
Ik heb het voorheen altijd bij de drogist vandaan, bij de DA in dit geval, maar volgens mij bij kun je wel teerecht bij zo'n ouderwetse drogist. Ze haalde het toen uit het magazijn en ik kon het ook bij ze bestellen.quote:
ja, bij de kruidvat hebben ze het wel, maar dat zijn van die kleine flesjes, heb liever een grote flesquote:Op maandag 17 oktober 2011 10:55 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik heb het voorheen altijd bij de drogist vandaan, bij de DA in dit geval, maar volgens mij bij kun je wel teerecht bij zo'n ouderwetse drogist. Ze haalde het toen uit het magazijn en ik kon het ook bij ze bestellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |