dat compenseren wij welquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat komt best uit want ik heb namelijk totaal geen zitvlees
Oh begrijp me niet verkeerd..dikke kont reprasentquote:
dasnapteikquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd..dikke kont reprasentMaar ergens een hele middag en avond of nacht blijven plakken lukt me gewoon niet. Dabedoelik
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mir en bieb vallen iig niet onder de nachtbrakers
Volgens mij kom je net van de andere kant als ik het zo zie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijven plakken.Ik ben goed in blijven plakken.
Dat zal wel ja, maar dan kunnen we wel op het station afspreken om samen verder te gaan naar SQ's casa.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij kom je net van de andere kant als ik het zo zie.
(Edit: Reactie op OV-gebeuren. Anders staat het zo raar!)
That's true!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, maar dan kunnen we wel op het station afspreken om samen verder te gaan naar SQ's casa.
Als ik kan, zouden wij wel eventueel samen kunnen treinen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, maar dan kunnen we wel op het station afspreken om samen verder te gaan naar SQ's casa.
nee, we moeten nog een klere-eind terug enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mir en bieb vallen iig niet onder de nachtbrakers
Hij staat in mijn agendaquote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
KICK!!!!
Okee, ik heb besloten dat het weer tijd wordt! Ik ga een meet organiseren!
Datum: zaterdag 12 november 2011
Tijdstip: vanaf 14:00
Slaapplaatsen zijn beschikbaar op mijn zolder, max 5 personen
Aanwezig: Fris, koffie, thee, water, bier en wijn, overige drank zelf meenemen
kinderen zijn welkom
Meldt u aan!
Ohja...dat ook jahquote:Op dinsdag 27 september 2011 19:37 schreef Lindytje het volgende:
Oh, SQ, doe mij toch maar een slaapplaats
tegen die tijd wil ik vast wel weer een biertje drinken![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:29 schreef milka82 het volgende:
P-A,wij kunnen wel samen die kant op!
goeie vraagquote:Op maandag 3 oktober 2011 09:42 schreef buzzwheedle het volgende:
SQ, wil je dat we nog wat lekkere hapjes meenemen? Ik kan vast wel wat lekkers verzinnen.
Jij had de vorige keer toch die brownies gemaakt?quote:Op maandag 3 oktober 2011 10:45 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goeie vraag
ik kan sowieso brownies of cheesecake maken
of appeltaart
of cake
offeh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |