Jij gaat mee nagels lakken?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Woussie1987 het volgende:
Lijkt me leuk, alleen hopelijk gaat deze meeting wel door?
Eindhoven is wel ver weg
Oh ja dat kan wel. Weet alleen niet of jullie al een beetje een eindtijd in gedachten hebben? Ongeveer hequote:Op vrijdag 16 september 2011 11:15 schreef bibi het volgende:
[..]
Wil je meerijden met Mirjam en moi?
wie ben jij?quote:Op vrijdag 16 september 2011 11:37 schreef Woussie1987 het volgende:
Lijkt me leuk, alleen hopelijk gaat deze meeting wel door?
Eindhoven is wel ver weg
mir en bieb vallen iig niet onder de nachtbrakersquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh ja dat kan wel. Weet alleen niet of jullie al een beetje een eindtijd in gedachten hebben? Ongeveer he
dat compenseren wij welquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:44 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh dat komt best uit want ik heb namelijk totaal geen zitvlees
Oh begrijp me niet verkeerd..dikke kont reprasentquote:
dasnapteikquote:Op vrijdag 16 september 2011 13:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Oh begrijp me niet verkeerd..dikke kont reprasentMaar ergens een hele middag en avond of nacht blijven plakken lukt me gewoon niet. Dabedoelik
quote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mir en bieb vallen iig niet onder de nachtbrakers
Volgens mij kom je net van de andere kant als ik het zo zie.quote:Op vrijdag 16 september 2011 13:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Blijven plakken.Ik ben goed in blijven plakken.
Dat zal wel ja, maar dan kunnen we wel op het station afspreken om samen verder te gaan naar SQ's casa.quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:09 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Volgens mij kom je net van de andere kant als ik het zo zie.
(Edit: Reactie op OV-gebeuren. Anders staat het zo raar!)
That's true!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, maar dan kunnen we wel op het station afspreken om samen verder te gaan naar SQ's casa.
Als ik kan, zouden wij wel eventueel samen kunnen treinen!quote:Op vrijdag 16 september 2011 14:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zal wel ja, maar dan kunnen we wel op het station afspreken om samen verder te gaan naar SQ's casa.
nee, we moeten nog een klere-eind terug enzoquote:Op vrijdag 16 september 2011 12:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mir en bieb vallen iig niet onder de nachtbrakers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |