Dat kan voor jou misschien niet veel uitmaken, maar voor anderen kan dat de doorslag geven ja, de afstand. Jij kiest zelf om naar Veghel of Eindhoven te rijden, laat andere mensen dat dan ook voor zichzelf bepalen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:14 schreef buzzwheedle het volgende:
Vind het ook wel jammer dat veel mensen roepen dat de afstand een reden is om niet te komen. Aalsmeer- eindhoven of veghel was ook niet bepaald om de hoek
Nou, ik heb met de poll gestemd op Sjaan d'r huis, omdat we daar konden slapen. Dan vind ik heen en weer rijden minder vervelend, verdeeld over 2 dagen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 19:29 schreef buzzwheedle het volgende:
bedoel dat ook niet zo rot als het overkomt misschien, tuurlijk moet iedereen dat zelf bepalen
maar bij de poll vond iedereen het wel best en dan op het laatste moment is het eigenlijk allemaal ineens zo ver. als dat eerder duidelijk was geweest was heel die meet niet gepland.
Dat is een hoaxquote:Op donderdag 15 september 2011 17:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en je bent nog wel zo'n stoer wijf!
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAK JE VAN DIE LEKKERE BALLEN SQ?
maar natuurlijk!quote:Op donderdag 15 september 2011 17:36 schreef SpaceInvaders het volgende:
MAAK JE VAN DIE LEKKERE BALLEN SQ?
quote:Op donderdag 15 september 2011 17:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik heb nog niks op de agenda staan die dag. Ik schrijf het er ff met potlooi in
Shit hey, mag ik haar een keer meenemen en dus zou ik moeten kunnen, valt het precies op een wedstrijddag/weekendquote:Op donderdag 15 september 2011 16:40 schreef Stormqueen het volgende:
kinderen zijn welkom
Meldt u aan!
yayquote:Op donderdag 15 september 2011 17:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Volgens mij pas je er prima tussen
quote:Op donderdag 15 september 2011 19:58 schreef Sharana_LV het volgende:
Aanwezig:
Stormqueen
SpaceInvaders
IJsdraakje
Lindy
Debsterr
Loqi
Sharana (misschien)
quote:Op donderdag 15 september 2011 20:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
okay okay dan neem ik wel taart mee en vier ik verjaardag bij SQ
omdat ik daar woon. Maar het staat altijd vrij om elders een meet te organiserenquote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef Sokkepok het volgende:
Bwah, waarom nou helemaal in Eindhoven!
Mja, daar heb je een puntquote:Op donderdag 15 september 2011 21:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
omdat ik daar woon. Maar het staat altijd vrij om elders een meet te organiseren
Dit! Als het nou nog op een vrijdag was, dan kon ik iig zeker weten gratis heen. Ik ben ook echt altijd blut gewoon.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:13 schreef Sokkepok het volgende:
Bwah, waarom nou helemaal in Eindhoven!
Oh valt mee.quote:Op donderdag 15 september 2011 21:08 schreef Stormqueen het volgende:
lopen 15 minuten, bus 4 minuten
Ja, anders kom ik er niet.quote:Op vrijdag 16 september 2011 10:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Oh valt mee.Komen er nog meer mensen met het OV?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |