Heej Allemaal!
Bedankt voor de reacties.
Ik post idd de laatste tijd erg weinig mee in de sc, dit komt merendeel omdat ik niet zo goed weet waar ik het over moet hebben en als ik een gesprek probeer aan te halen wordt het genegeerd.
Eerlijk gezegt vind ik de sc de laatste tijd ook erg veranderd in tegenstelling tot het begin van de sc, ik ben nogal iemand die zich dingen heel snel aantrekt en als ik dan hele nare, droevige dingen lees kan ik daar best mee zitten. Dit maakt voor mij de sc minder leuk

Nu wil ik niet zeggen dat ik de sc helemaal niets vind want, ik lach me regelmatig een buikpijn om de opmerkingen van SQ en ik vind de make-up voorbeeldjes van Lindy ook erg leuk om te zien. Maar toch is het anders als voorheen....
Ik begijp dat het meespeelt in de keuze om wel of niet naar een meet te komen. Toch vind ik dit jammer, vooral omdat dit niet eerder naar voren is gekomen. We zijn echt al een tijd bezig met deze meet en net zoals mijn posts in het sc topic geneegerd worden is het in dit topic ook zo.
Het was denk ik een kleine moeite geweest om even te zeggen waarom je niet zou komen of wat je tegen houd. Mij had het in iedergeval erg leuk geleken om de meet te organiseren, ik had daarvoor ook al enkele ''dingen'' besteld, gekocht en gepland. In het sc topic wordt over zoveel gesproken maar niet hierover en de rede van de kleinschalige animo, jammer.