QFT.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Juist omdat die pollresultaten zo weinig verschillen lijkt het me niet echt een probleem als één van de twee zegt van dan-en-dan bij mij thuis.
Voor de mensen die het daar niet mee eens zijn is het simpel: niet komen en de volgende keer zelf organiseren.
Maar ik ben misschien niet geheel representatief, "ver" bestaat niet echt voor mij.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:48 schreef Stormqueen het volgende:
Ik bedoel, JIJ organiseert een meet, dus jij bent de baas, mensen kiezen zelf of ze komen. En als mensen niet kunnen is dat hun probleem, niet het jouwe.
*SQ is ouwe feestjes-organiseer-rot*
Is goed!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Me eenschIk kan jullie wel laten wachten maar het schiet niet op hier, het huis is waarschijnlijk verhuurd maar die mensen doen wat moeilijk.
Anders doen we de meet geowon bij MM, dan hoeven we ook niet meer te wachten of mijn huis nou wel of niet beschikbaar is
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik stem niet, want alles behalve de 19e kan ik.
(Ja wat, levenloos enzo.)
Mocht dat niet lukken mag je op mijn korting meetreinen!quote:Op woensdag 9 februari 2011 07:21 schreef Sharana_LV het volgende:
Ohja als iemand vanuit Amsterdam of omgeving gaat zou ik graag mee willen rijden
Dan spring ik vanaf Amstel er weer bijquote:Op woensdag 9 februari 2011 10:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Mocht dat niet lukken mag je op mijn korting meetreinen!
ik wil de zusjes wel zeker weer samen zien!quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:01 schreef AmNaBa het volgende:
Nog niet zeker te zeggen wanneer mij het beste uitkomt eigenlijk
ben wel van plan te komen
quote:Op donderdag 10 februari 2011 22:23 schreef AmNaBa het volgende:
![]()
![]()
Ik heb mijn zus woensdag nog gezien
zij mij ook![]()
Wie weet zien we elkaar ook weer op de meet!
Ik wil jullie weer zien
(vandaag na 3 weken thuis eindelijk mijn collega's weer even gezien)
Ik zie nu eenmaal graag mensen![]()
En ja jullie ook
Jaah Leuk!quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:36 schreef milka82 het volgende:
Jo,deze meeting is voor mij te doen,ik wil ook!
Helaas, ik ben er waarschijnlijk niet bij deze keer!quote:
Ik had al aangegeven dat 2 april lastig werdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:23 schreef miss--moana het volgende:
Dan wordt het zo een stille meet als jullie niet komen.
als het moet kan ik heel veel herrie maken hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 07:23 schreef miss--moana het volgende:
Dan wordt het zo een stille meet als jullie niet komen.
Waaraan word je geopereerd?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:28 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik word als het goed is 22 maart geopereerd en dan is 2 april iets te snel van het goede helaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |