Owkay laat ik het zo zeggen: ik heb een huis beschikbaar in Alkmaarquote:
Haha, goed idee. Alleen is mijn agenda volgens mij al weer vol in januariquote:Op vrijdag 24 december 2010 14:36 schreef PriemGirl het volgende:
Dus.... wat doen we nu![]()
Als men het al in januari wil doen, zou ik - persoonlijk - niet te lang wachten met data doorgeven (zodat mensen alvast hun agenda's kunnen checken).
Just a thought
Eerst de plek kiezen is makkelijker. Want degene bij wie het is moet wel kunnenquote:Op woensdag 29 december 2010 16:18 schreef PriemGirl het volgende:
Mij is datum/tijd belangrijksten bij de 1 kan ik zuipeuh (mits overnachting) en bij de ander ben ik bob
![]()
Qua rijden zelf maakt het niks uit. Praktisch even ver.
JIj hebt zeker genoeg ruimtequote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hey leuk een meeting![]()
Het mag ook bij mij, ik heb veel ruimte en woon vlak bij Den Haag.
Om het maar ff nog lastiger te maken
Bak je dan ook taartjes?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:52 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Hey leuk een meeting![]()
Het mag ook bij mij, ik heb veel ruimte en woon vlak bij Den Haag.
Om het maar ff nog lastiger te maken
Maar we hebben toch die poll gehouden.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
Sjongejonge, wat een gedoe.
We hebben twee mogelijke organisatoren. Het enige wat er hoeft te gebeuren is dat 1 van die 2 gewoon opstaat en roept dat wel dan-en-dan een meet hebben bij hun thuis.
Als iedereen maar blijft afwachten en afwachten tot iemand anders een ei gaat leggen gebeurt er natuurlijk nooit iets.
Ik wil de knoop ook best doorhakken, maar dat is aan de organisator en niet aan mij.
Wat gaan we doen?
1. Degene die graag een meet wil organiseren voelt zich geroepen en verantwoordelijk
2. Deze persoon kiest een datum en een locatie en laat andere mensen zich aanmelden.
't Is niet moeilijk, jij bent de chef
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |