wat kost 't?quote:Op maandag 17 oktober 2011 10:56 schreef Stormqueen het volgende:
groothandel! Ik wil best een flesje halen mir
Ik kan er een voor je halen van 9 euro als je wilt, laat maar weten.quote:Op zondag 16 oktober 2011 20:36 schreef Mirjam het volgende:
is er een meet-dame die bij een bouwmarkt woont waar ze grote flessen acteon verkopen?:
Is dat die van de groothandel? Want daar komt nog btw bijquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:36 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
Ik kan er een voor je halen van 9 euro als je wilt, laat maar weten.
Nee, de lokale drogist 'pietje' verkoopt ze voor 9 euroquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 17:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat die van de groothandel? Want daar komt nog btw bij
Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet swappen op wat voor manier dan ook. /hoarder.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet swappen op wat voor manier dan ook. /hoarder.
QFT. Heb tot nu toe 1 lakje af kunnen staan, want Essence en dupe. Voor de rest niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zou graag willen, maar ik kan gewoon niet swappen op wat voor manier dan ook. /hoarder.
Ik kan het dus ook niet.quote:Op maandag 24 oktober 2011 20:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja!quote:
Ah ok, jullie komen uit Leiden enzo.quote:
waar mowet je vandaan komen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah ok, jullie komen uit Leiden enzo.
Ik ga maar eens kijken of Sjaan ook gaat, dan kan ik evt ook nog een auto regelen enzeu. Ik zit dan met m'n knie namelijk
Vlaardingenquote:
LEUK!!quote:
De heenreis gaat wat lastig, maar ik wil je best terug brengen. Alleen zijn Mir en ik niet echte doorzakers. Dus je zult wel vroeger thuis zijnquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:39 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ah ok, jullie komen uit Leiden enzo.
Ik ga maar eens kijken of Sjaan ook gaat, dan kan ik evt ook nog een auto regelen enzeu. Ik zit dan met m'n knie namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |