Ja zoiets ongeveer ook omdat me veel in door belang geweest.quote:
Ik heb met toch opeens jeuk achter mn orenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsjaaaaa maar waarom vraag je dan niet 'heb je wel de goede maat?' in plaats van de orodelenIk krijg gewoon overal last van als ik zo laat wakker ben, zeker als er dan iets over wordt gezegd.
idd, wilt is met een dquote:Op woensdag 22 december 2010 02:39 schreef CindieY het volgende:
Die TTEn dan vooral om de grammatical fout
Idd, die t van wilt moet wegquote:Op woensdag 22 december 2010 02:39 schreef CindieY het volgende:
Die TTEn dan vooral om de grammatical fout
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:39 schreef Piles het volgende:
Ondanks dat het door de jetlag nog maar 19.39 is, ben ik toch weg
Jongeh, hij heeft t over geld, kut.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:39 schreef dasorakel het volgende:
hmmz nee ik ben niet zo van de mannenliefde
Welterustenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:39 schreef Piles het volgende:
Ja dat zeg ik toch. Ik zou hem willen martelen tot hij dood zou bloeden maar ik zou het niet doen en DAT is het verschil. Degene die die gast zou stenigen zou ik net zo verschrikkelijk vinden.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..].. kom op hey, als dat mijn kinderen zou over komen als ik ze ooit heb zou die vent willen dat hij nooit geboren was..
Waarmee ik probeerde duidelijk te maken wat ik al zeg, ik zou hem willen martelen tot hij dood zou bloeden. Dus.quote:Sectumsempra is a Dark curse invented by Severus Snape (under his alias of "The Half-Blood Prince") for use against his enemies, and it soon became one of his specialities. When uttered, its effect is the equivalent of an invisible sword, slashing the target repeatedly. It works best on living targets and has no noticeable effect on inanimate objects or dead ones, such as Inferi, other than slashing them pointlessly.
ben je vrouw of homo?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:39 schreef Yurithemaster het volgende:
als niemand coen wilt neem ik hem wel
doeidoei.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:39 schreef Piles het volgende:
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:39 schreef Piles het volgende:
over iemand hier in het topic die het goedpraat dat iemand zijn leuter in een kind van 2 steekt, want he hij kan er niets aan doen, hij is ziek...quote:
Ik praat het niet goed, dat maak jij ervan.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over iemand hier in het topic die het goedpraat dat iemand zijn leuter in een kind van 2 steekt, want he hij kan er niets aan doen, hij is ziek...
ohhhhhhhquote:Op woensdag 22 december 2010 02:40 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jongeh, hij heeft t over geld, kut.
Zonder d en tquote:
Zulke mensen moet je een spuitje geven dusquote:Op woensdag 22 december 2010 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
over iemand hier in het topic die het goedpraat dat iemand zijn leuter in een kind van 2 steekt, want he hij kan er niets aan doen, hij is ziek...
Ok, ik heb 't niet gelezen, dat allereerst.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:41 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
na 12 uur ben ik een vrouw
thank you captain obviousquote:
hmmz met een vrachtwagen overheen rijden schijnt vrij effectief te zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 02:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Geen excuusquote:Op woensdag 22 december 2010 02:41 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ok, ik heb 't niet gelezen, dat allereerst.
Het valt niet goed te praten, maar pedo's zijn idd niet helemaal 100% in hun hoofd, vaak ook zelf misbruikt als kind zijnde.
Voor zover mijn serieuse bijdrage
Bij dat soort dingen is het gewoon een eye for an eye.. Valt niet te tolereren en Nederland gaat er ook als pussies mee om.. (strafrechtelijk)quote:Op woensdag 22 december 2010 02:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch. Ik zou hem willen martelen tot hij dood zou bloeden maar ik zou het niet doen en DAT is het verschil. Degene die die gast zou stenigen zou ik net zo verschrikkelijk vinden.
Oh en Symphonic:
[..]
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Yurithemaster het volgende:
nou hup mensen lief doen en weer verder over SR
Ja, anders ga uitgerekend jij uit je dak met je mooie vergelijkingenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DAT ZEGT TOCH NIEMAND
Leer godverdomme eens lezen mensen.
Ik ben pleegvadcer van 2 zwaar misbruikte meisjes, en geloof me ik zou het doenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik toch. Ik zou hem willen martelen tot hij dood zou bloeden maar ik zou het niet doen en DAT is het verschil. Degene die die gast zou stenigen zou ik net zo verschrikkelijk vinden.
Oh en Symphonic:
[..]
Waarmee ik probeerde duidelijk te maken wat ik al zeg, ik zou hem willen martelen tot hij dood zou bloeden. Dus.
Zou je er misschien honger van krijgen? Uit gewoonte ofzo? Jeweetwel, koek bij de koffie/thee, snacks bij bier/wijnquote:Op woensdag 22 december 2010 02:41 schreef Guanabana het volgende:
Coen drinkt trouwens niet hè, waarom zou dat zijn?
Ja en ik vind dat dus belachelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen is het gewoon een eye for an eye..
Eens. Maar ik vind niet dat je iemand moet gaan martelen om zijn fouten, wat diegene dan ook heeft gedaan.quote:Valt niet te tolereren en Nederland gaat er ook als pussies mee om.. (strafrechtelijk)
zo lang opsluiten dat hij niemand meer wat kan doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen is het gewoon een eye for an eye.. Valt niet te tolereren en Nederland gaat er ook als pussies mee om.. (strafrechtelijk)
chocorozijnenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou je er misschien honger van krijgen? Uit gewoonte ofzo? Jeweetwel, koek bij de koffie/thee, snacks bij bier/wijn
Nee, maar ik bedoel alcohol, nooitquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou je er misschien honger van krijgen? Uit gewoonte ofzo? Jeweetwel, koek bij de koffie/thee, snacks bij bier/wijn
enjelvoudig nekschot kost een paar dubbeltjesquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef dasorakel het volgende:
[..]
zo lang opsluiten dat hij niemand meer wat kan doen.
Owwwquote:Op woensdag 22 december 2010 02:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel alcohol, nooit
Jawel hanghem met twee benen aan 2 bomen, zaag hem dan door de midden.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat dus belachelijk.
[..]
Eens. Maar ik vind niet dat je iemand moet gaan martelen om zijn fouten, wat diegene dan ook heeft gedaan.
En ik vind jou belachelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat dus belachelijk.
[..]
Eens. Maar ik vind niet dat je iemand moet gaan martelen om zijn fouten, wat diegene dan ook heeft gedaan.
een mes is goedkoperquote:Op woensdag 22 december 2010 02:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
enjelvoudig nekschot kost een paar dubbeltjes
En meer zijn die gasten niet waard
Dan zijn die gasten er ook vanaf, je moet ze gewoon in een cel stoppen zodat ze echt straf krijgen, als ze dood zijn zijn ze dood, dat is niet echt straf..quote:Op woensdag 22 december 2010 02:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
enjelvoudig nekschot kost een paar dubbeltjes
En meer zijn die gasten niet waard
Tsja, ik niet. Ik zou hem voor eeuwig opsluiten en op water en brood laten leven, maar niet martelen. En dat is waar wij verschillen van mening, en misschien komt dat door mijn gebrek aan kinderen maar ik denk over meer dingen zo. Maar ga mij niet uitschelden (deed je niet, maar flikker op en 'van mijn gehandicapte dochter kan ik het nog tolereren' komt toch redelijk in de buurt) omdat onze mening anders is. Zoals ik al zei, ik vind het verschrikkelijk voor jou en je gezin, maar mijn Harry Potter vergelijking was prima als je had geweten waar hij op sloeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben pleegvadcer van 2 zwaar misbruikte meisjes, en geloof me ik zou het doen
Als iemand dat met mijn kinderen zou doen, nou reken maar
Dat zeg ik niet. Nergens. Lezen dus, zoals ik al zei.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Symphonic het volgende:
Serieus Mex, kom mijn pleegkinderen maar eens uitleggen dat het allemaal wel meevalt, en dat hun vader/ 15 jaar oudere broer niets te verwijten valt, ze waren immers ziek....
Nee in de wc pot deze keerquote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Toch niet weer urineren in je auto he?
Iemand niet mogen martelen ongeacht wat ze hebben gedaan. Sure, Saddam hadden ze ook niet mogen ophangen en Hitler had ook recht op een proces. Hou toch opquote:Op woensdag 22 december 2010 02:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel ver gaan, ze geeft gewoon haar mening..
Hoe wilde je dat doen?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Symphonic het volgende:
Serieus Mex, kom mijn pleegkinderen maar eens uitleggen dat het allemaal wel meevalt, en dat hun vader/ 15 jaar oudere broer niets te verwijten valt, ze waren immers ziek....
vanwaar dan het morele bezwaar om die steen te gooien?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Nergens. Lezen dus, zoals ik al zei.
Toch wel illegaal mag ik hopen?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Guanabana het volgende:
heb toevallig pas voor het eerst Muse gedownload!
wat? van muse?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Guanabana het volgende:
Geef het op. Fok! is over het algemeen extreem rechts, gewelddadig en intuïtief handelend.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je PI de bedoeling is en niet je standaard PI is.
Jij was niet aan het schelden zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja, ik niet. Ik zou hem voor eeuwig opsluiten en op water en brood laten leven, maar niet martelen. En dat is waar wij verschillen van mening, en misschien komt dat door mijn gebrek aan kinderen maar ik denk over meer dingen zo. Maar ga mij niet uitschelden (deed je niet, maar flikker op en 'van mijn gehandicapte dochter kan ik het nog tolereren' komt toch redelijk in de buurt) omdat onze mening anders is. Zoals ik al zei, ik vind het verschrikkelijk voor jou en je gezin, maar mijn Harry Potter vergelijking was prima als je had geweten waar hij op sloeg.
al doende leer jequote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Guanabana het volgende:
geen idee wat voor pyjama hij heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef TheFamousMan het volgende:
heeft Giel al wat betere Kledij aan?
Waar dannnnnquote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was niet aan het schelden zeker
ohh en ik dacht dat ik rechts was voor fokquote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Geef het op. Fok! is over het algemeen extreem rechts, gewelddadig en intuïtief handelend.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Symphonic, Mexicaantje, kan dit niet in REL ofzo? Of waar dan ook, ben niet zo bekend op FOK!. Maar het hoort niet hier,.
Bij voorbaat dank.
Eerder in MIS of POLquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Symphonic, Mexicaantje, kan dit niet in REL ofzo? Of waar dan ook, ben niet zo bekend op FOK!. Maar het hoort niet hier,.
Bij voorbaat dank.
Het was naar aanleiding van SR.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Bij voorbaat dank.
kwestie van delenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef CindieY het volgende:
al die mensen die Muse niet eerder kendenIk heb Origyn of Symmetry nog ergens bij m'n ouders liggen
in RELquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Bij voorbaat dank.
Origin of Symmetry is wel hun beste plaat!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef CindieY het volgende:
al die mensen die Muse niet eerder kendenIk heb Origyn of Symmetry nog ergens bij m'n ouders liggen
quote:
Maar wel in het SR-forum voor het goede doelquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef dasorakel het volgende:
[..]
ohh en ik dacht dat ik rechts was voor fok
Dat ik tegen het willens en wetens martelen ben van iemand die niet de volle 100% is. Het blijft een mens, wat een verschrikkelijke daden diegene ook heeft begaan. Moet ik het nog tien keer gaan herhalen of snap je het?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanwaar dan het morele bezwaar om die steen te gooien?
Doet 'ie altijd hequote:Op woensdag 22 december 2010 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Coen is nog steeds aan het luchtdrummen!
Ach, dus we beginnen te mierenneuken. Dan mag je echt oprotten nu.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was naar aanleiding van SR.
Zou wel een gaaf subforum zijn RELquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Bij voorbaat dank.
Sorriejj even vergeten.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Geef het op. Fok! is over het algemeen extreem rechts, gewelddadig en intuïtief handelend.
quote:
Misschien is dit voor jou 'normaal' maar ik noem het scheldenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DAT ZEGT TOCH NIEMAND
Leer godverdomme eens lezen mensen.
ja dat forum wil ikquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in RELvoor al uw relschopperij
raam open dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef TheGloaming het volgende:
Ik moet gruwelijk pissen en bier halen maar de muziek blijft goed
"godverdomme" is eerder vloeken..quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Misschien is dit voor jou 'normaal' maar ik noem het schelden
Goed, verder hou ik hierover op. Heb wel iets beters te doen
heus???quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef CindieY het volgende:
Ah, 1994. Evendoen, ik was toen 6 en al dik met muziek bezig, stond als klein meisje hier elke ochtend op te dansen
Ik was ook 6 in 1994!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef CindieY het volgende:
Ah, 1994. Evendoen, ik was toen 6 en al dik met muziek bezig, stond als klein meisje hier elke ochtend op te dansen
Ik heb het net gewoon gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef TheGloaming het volgende:
Ik moet gruwelijk pissen en bier halen maar de muziek blijft goed
Maakt verder niet uit, het hoort hier gewoon niet thuis. Dus maak gewoon een topic daar, pm elkaar er over, en ga daar verder inplaats van ons er mee lastig te vallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zou wel een gaaf subforum zijn REL
Weetje, ik ga niet gauw over de schreef, maar als iemand met droge oge beweert dat die mensen ziek zijn dan knapt er iets in me... Ik ken de keerzijde.. En ik ben er niet over begonnen, ik reageerde alleen maar op.
88'quote:Op woensdag 22 december 2010 02:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was ook 6 in 1994!
1988 boks
Het is gewoon een feit dat (at least 99% van) die gevallen niet de volle 100% zijn. Anders doe je zoiets niet. Dat praat het niet goed, en dat zeg ik ook nergens, en dat heb ik al vier keer gezegd ondertussen dus ik hoop dat je me snapt. If not, dan is dat in dit geval niet mijn probleem en bij dezen houd ik erover op tenzij er weer iets persoonljiks aankomt.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zou wel een gaaf subforum zijn REL
Weetje, ik ga niet gauw over de schreef, maar als iemand met droge oge beweert dat die mensen ziek zijn dan knapt er iets in me... Ik ken de keerzijde.. En ik ben er niet over begonnen, ik reageerde alleen maar op.
Het blijft onbehoorlijk wat mij betreft en niet nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 02:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"godverdomme" is eerder vloeken..
Het is vloeken. Da's iets compleet anders.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Misschien is dit voor jou 'normaal' maar ik noem het schelden
Goed, verder hou ik hierover op. Heb wel iets beters te doen
hang er vanaf wat voor goud gelen rakker je wiltquote:Op woensdag 22 december 2010 02:51 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog steeds geen bier![]()
Of een goudgele rakker zoals we dat hier noemen.
Slaap jij dan nooit?quote:
Tsja, als mensen mij woorden in de mond gaan leggen die ik niet zeg en me beschuldigen van dingen die verschrikkelijk zijn maar die ik ook niet heb gezegd, dan word ik pissig. My bad.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het blijft onbehoorlijk wat mij betreft en niet nodig
Zoals je wilt. Als jij dat fatsoenlijk acht in een discussie moet je dat gewoon doenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is vloeken. Da's iets compleet anders.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
Vloeken is een krachtterm
Schelden is een verwensing.
En nu weer lief doen
250 kranten ik zal wel moetenquote:
1982quote:
quote:
Ik ook, terwijl mijn moeder hersenvliesontsteking had..quote:Op woensdag 22 december 2010 02:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat alleen met het EK nog net in de baarmoeder
Haha heb het nog steeds over bier.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hang er vanaf wat voor goud gelen rakker je wilt
Danku.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
En nu weer lief doen
quote:
echt doeiquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:53 schreef Symphonic het volgende:
En weer terug naar SR,....
Ik vraag een plaat aan voor alle praktiserende Pedo in nederland:
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb het ook wel weer gehad, adieu.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
En nu weer lief doen
ik op 6 jaar na nietquote:Op woensdag 22 december 2010 02:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb gewoon de jaren '80 meegemaakt.
Waren wilde jaren
wat is jouw bouwjaar dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:54 schreef Guanabana het volgende:
Waren wilde jaren
Ik ook, al was ik nog maar een heel kleine Stuquote:Op woensdag 22 december 2010 02:54 schreef Guanabana het volgende:
Waren wilde jaren
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dank
Niet voor de plaat, maar voor het OT zijn
Prosst, ik pak het volgende flesjequote:
quote:
Cheersquote:Op woensdag 22 december 2010 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Prosst, ik pak het volgende flesje.
4de glas nog maarquote:Op woensdag 22 december 2010 02:55 schreef dasorakel het volgende:
[..]
zuiplap... neem voorbeeld aan mij (A)
Ben jij zo'n alcoholist dan ?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:55 schreef dasorakel het volgende:
[..]
zuiplap... neem voorbeeld aan mij (A)
niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:56 schreef Yurithemaster het volgende:
jettie palettie![]()
ik ga toch ook geen zanger mark aanvragen
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:56 schreef dasorakel het volgende:
[..]
in dat geval..als je voorbeeld neemt moet je nog ff
quote:
Wat is (A) ??quote:
jawelquote:Op woensdag 22 december 2010 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
Nooit dat die Mexicaantje een dame is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
A is de internationale code voor Frisdrank
ja zoiets.. ik ben te laks om hier de smiles op te zoekenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
A is de internationale code voor Frisdrank
Dat ie dan ook de fok smiley gebruiktquote:
Interactie hebben, muziek draaien, niet mensen direct afwimpelen met 'draaien we nog wel' maar met 'ow, das een leuke plaat idd!'quote:
Dronken mensen niet afkappen, niet chaggerijnig daar zitten, gewoon positievere interactie en betere muziekquote:
ik ken haar langer dan vandaag (virtueel dan)quote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die ene pic die ze/hij postte bewijst geen poep.
Nee jong ik kom net binnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, de lol is er hier enigzins af voor het moment geloof ik
Ja, dat dusquote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Interactie hebben, muziek draaien, niet mensen direct afwimpelen met 'draaien we nog wel' maar met 'ow, das een leuke plaat idd!'
t kan zo simpel zijn dat charmant zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dronken mensen niet afkappen, niet chaggerijnig daar zitten, gewoon positievere interactie en betere muziek
Hoe houd je het vol.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ken haar langer dan vandaag (virtueel dan)
Oew, da's wel een goede iddquote:Op woensdag 22 december 2010 03:01 schreef PyTh het volgende:
Ik wil Angie van de Rolling Stones horen!
heeft ie van mij geleerd btwquote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dronken mensen niet afkappen, niet chaggerijnig daar zitten, gewoon positievere interactie en betere muziek
quote:Op woensdag 22 december 2010 03:00 schreef Guanabana het volgende:
Er zijn zoveel mensen hier op Fok, maar Bellatrix is wel een bekende!
Ik snap je reactie, maar ik hoop dat je die van mij ook snapt. Als ik ergens niet tegen kan is het persoonlijk aanvallen in een discussie en mensen beschuldigen van woorden die nooit gezegd zijn, dan word ik echt pissig, want ik je schilderde me af als een verschrikkelijk persoon, terwijl ik dat totaal niet ben (als ik het zelf mag zeggen hehe). Wat jij dacht dat ik zei, zei ik niet, en zal ik NOOIT, maar dan ook NOOIT zeggen. Goedpraten doe ik niet aan, want de reden waardoor of de aanleiding van doen er niet toe voor de gemoedstoestand, dat weet ik maar al te goed. Dat wil ik even duidelijk maken.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:57 schreef Symphonic het volgende:
Mex: Slaap lekker
En je was niet de aanleiding, maar wel het lontje in mijn kruitvat..
En je snapt pas mijn reaktie als je ook de verhalen erachter kent, en die zijn echt om te janken helaas
ja hehquote:Op woensdag 22 december 2010 03:02 schreef Yurithemaster het volgende:
maar wat is het nog druk buiten
bekend is relatiefquote:Op woensdag 22 december 2010 03:00 schreef Guanabana het volgende:
Er zijn zoveel mensen hier op Fok, maar Bellatrix is wel een bekende!
EINDHOVEN OWNS GRONINGENquote:
ken je geen fokker dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 03:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bekend is relatief
Ik zit al 11 jaar op FOK! en ik kwam laatst iemand tegen met een lager user id dan mijn originele account, die ik echt niet kende
uhhh ik moet er dan uur later uit.. ik ben voor die tijd wegquote:Op woensdag 22 december 2010 03:03 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat gaat iedereen hier slapen? Ik twijfel om voor de 3e avond op rij voor 06.00 te gaan
Paul is bekend, als je Paul niet kent...quote:Op woensdag 22 december 2010 03:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bekend is relatief
Ik zit al 11 jaar op FOK! en ik kwam laatst iemand tegen met een lager user id dan mijn originele account, die ik echt niet kende
Ik bedoel maar, ik hang hier maar een jaartje rond en iedereen kent mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bekend is relatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bekend is een groot woord inderdaad. Ik ken zoveel mensen niet die hier veel langer zitten dan ikquote:Op woensdag 22 december 2010 03:03 schreef Symphonic het volgende:
[..]
bekend is relatief
Ik ga om 6 uur slapenquote:Op woensdag 22 december 2010 03:03 schreef Geo3kant het volgende:
Hoelaat gaat iedereen hier slapen? Ik twijfel om voor de 3e avond op rij voor 06.00 te gaan
Ik ga de 5 uur's van afgelopen nacht ook wel weer halen vermoed ikquote:Op woensdag 22 december 2010 03:03 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zit te shaken van de energieloosheid en morgen komt mijn beste vriendin langs die ik al een maand niet heb gezien.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:03 schreef Geo3kant het volgende:
blijf gewoonquote:Op woensdag 22 december 2010 03:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zit te shaken van de energieloosheid en morgen komt mijn beste vriendin langs die ik al een maand niet heb gezien.MAAR IK WIL NIET WEG
Jij ging toch slapen.quote:Op woensdag 22 december 2010 03:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik zit te shaken van de energieloosheid en morgen komt mijn beste vriendin langs die ik al een maand niet heb gezien.MAAR IK WIL NIET WEG
quote:Op woensdag 22 december 2010 03:04 schreef BBQSausage het volgende:
S
[..]
Ik bedoel maar, ik hang hier maar een jaartje rond en iedereen kent mij.
IRL ken ik maar een... en jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa white stripesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan het niet alleen!quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 03:04 schreef BBQSausage het volgende:
S
[..]
Ik bedoel maar, ik hang hier maar een jaartje rond en iedereen kent mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |