Ik ga wel wat later naar school uurtje of 10quote:Op woensdag 22 december 2010 02:32 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
mag ook maar ons niet de schuld geven als je tijdens school instort
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
BROEK AF TETTEN BLOOT HOLLANDSE HOEREN
eerste uurtjes zijn toch onbelangrijkquote:Op woensdag 22 december 2010 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel wat later naar school uurtje of 10
Ow dames, koop dan toch de goede maatquote:Op woensdag 22 december 2010 02:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Hahaha net nu die chickie wat zegt over d'r BH voel ik hem ook irritant zitten.
Beter 2 uur te laat dan 5 minuten te vroegquote:Op woensdag 22 december 2010 02:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ga wel wat later naar school uurtje of 10
Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij gewoon stiekem een kereltje bentquote:Op woensdag 22 december 2010 02:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
die chickiequote:Op woensdag 22 december 2010 02:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb ooit ruzie gehad met de levensbeschouwing lerares omdat ik er nooit was. Gelukkig stond mijn biologie leraar aan mijn kant en heeft haar het lokaal uit geduwdquote:Op woensdag 22 december 2010 02:32 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik viel altijd in slaap tijdens geschiedenis
Ik he bdat ding sinds vanmorgen 8 uur aan, dan voel ik hem wel hoor. Ik voel ook mijn sjaal vervelend zitten en mijn nietwollen trui jeuken.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow dames, koop dan toch de goede maatIk voel m'n bh nooit zitten
Dat chickie bedoelde ik.quote:
En waarom zou mij dat ook maar iets kunnen schelen?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij gewoon stiekem een kereltje bent
10 uur vanochtend hier, voel er niks van. Maar 't was ook een opmerking omdat gewoon heul veul vrouwen gewoon de verkeerde maat kopen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik he bdat ding sinds vanmorgen 8 uur aan, dan voel ik hem wel hoor. Ik voel ook mijn sjaal vervelend zitten en mijn nietwollen trui jeuken.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ow dames, koop dan toch de goede maatIk voel m'n bh nooit zitten
Omdat als ik het denk, ik meestal niet de enige ben.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat chickie bedoelde ik.
[..]
En waarom zou mij dat ook maar iets kunnen schelen?
zijn/haar profiel zegt dat het een mannetje isquote:Op woensdag 22 december 2010 02:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik krijg steeds meer het gevoel dat jij gewoon stiekem een kereltje bent
is niet te hopen dat ik een te kleine maat hebquote:Op woensdag 22 december 2010 02:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
10 uur vanochtend hier, voel er niks van. Maar 't was ook een opmerking omdat gewoon heul veul vrouwen gewoon de verkeerde maat kopen.
ja dikke lul, wat ben jij echt volledig kansloos.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leer eens relativeren en niet zwart/wit kijken. Dat laatste wordt nergens gezegd. En ja, ik vind iets willens en wetens doen veel erger dan iets doen waar je geen erg in hebt. Wat dan ook. Niet zozeer omdat het ene dan geen gruweldaad is, maar omdat het andere het verlagen naar het niveau van diegene is. Als mijn kind dat overkwam zou ik diegene waarschijnljik in elkaar willen rossen en de Sectum Sempra vloek (lees Harry Potter maar) gebruiken en hem laten doodbloeden, maar ik zou het niet doen. En dat is het verschil.
Tsjaaaaa maar waarom vraag je dan niet 'heb je wel de goede maat?' in plaats van de orodelenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:34 schreef CindieY het volgende:
[..]
10 uur vanochtend hier, voel er niks van. Maar 't was ook een opmerking omdat gewoon heul veul vrouwen gewoon de verkeerde maat kopen.
je weet de weg: Pquote:
Señor Squote:Op woensdag 22 december 2010 02:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dikke lul, wat ben jij echt volledig kansloos.
Ik heb het over idioten en jij haalt Harry Potter erbij, serieus,flikker op, het out of my life.
Ga jij het die ouders uitleggen. Ik ben pleegvader van 2 misbruikte kinderen, kom jij het ze ff uitleggen,,,,
Serieus, flikker op
nee, dan zijn mijn ouders weer de boel aan het terroriserenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens, zijn jullie volgende week ook nog 's nachts ergens op FOK! te vinden? dan heb ik vakantie en anders verveel ik me
ned3quote:Op woensdag 22 december 2010 02:36 schreef TheGloaming het volgende:
Kijken jullie op tv ofzo? of alleen de radio...
Mijn stream loopt iig achter.
Koop een abo. Sorry hoor, ik vind het vreselijk voor jou, je vrouw (?) en je kinderen, maar ik ben het gewoon niet met je eens.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja dikke lul, wat ben jij echt volledig kansloos.
Ik heb het over idioten en jij haalt Harry Potter erbij, serieus,flikker op, het out of my life.
Ga jij het die ouders uitleggen. Ik ben pleegvader van 2 misbruikte kinderen, kom jij het ze ff uitleggen,,,,
Serieus, flikker op
waarschijnlijk wel maar niet hierquote:Op woensdag 22 december 2010 02:35 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens, zijn jullie volgende week ook nog 's nachts ergens op FOK! te vinden? dan heb ik vakantie en anders verveel ik me
Heb je een jeukende doos?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsjaaaaa maar waarom vraag je dan niet 'heb je wel de goede maat?' in plaats van de orodelenIk krijg gewoon overal last van als ik zo laat wakker ben, zeker als er dan iets over wordt gezegd.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Leer eens relativeren en niet zwart/wit kijken. Dat laatste wordt nergens gezegd. En ja, ik vind iets willens en wetens doen veel erger dan iets doen waar je geen erg in hebt. Wat dan ook. Niet zozeer omdat het ene dan geen gruweldaad is, maar omdat het andere het verlagen naar het niveau van diegene is. Als mijn kind dat overkwam zou ik diegene waarschijnljik in elkaar willen rossen en de Sectum Sempra vloek (lees Harry Potter maar) gebruiken en hem laten doodbloeden, maar ik zou het niet doen. En dat is het verschil.
http://www.3fmfan.nl/page/sr10_playerquote:Op woensdag 22 december 2010 02:36 schreef TheGloaming het volgende:
Kijken jullie op tv ofzo? of alleen de radio...
Mijn stream loopt iig achter.
goed zoquote:
waar haat het eik over?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:37 schreef Geo3kant het volgende:
[..].. kom op hey, als dat mijn kinderen zou over komen als ik ze ooit heb zou die vent willen dat hij nooit geboren was..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |