ctrl shift!quote:
Ik had vet veel zin in kerst dit jaar en nu heb ik echt teringgezeik met mijn ouders en nu begin ik bijna te janken als ik alleen al aan kerst d enk, omdat ik straks 100 keer de vraag krijg hoe kerst was en i kalle verhalen van vriendinnen moet aanhoren oe leuk het was en wat ze hebben gedaan en wat voor cadeautjes ze hebben gekregen en hoe gezellig het allemaal was.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ja. Vind dat er wat liefde betreft iets teveel 'waarde' ofzo wordt gehecht aan kerst.
enige wat er goed is is t eten en drinkenquote:
Jij denkt van niet? Jij denkt dat iemand zich niet bedenkt als hij openbaar wordt gestenigd als hij zich vergrijpt aan een kindquote:Op woensdag 22 december 2010 02:23 schreef Piles het volgende:
[..]
Alsof de strafmaat er ook maar iets mee te maken heeft
Sneaky bastard! Nu lijkt mijn quote echt nergens op te slaanquote:
dat doen we dan ookquote:Op woensdag 22 december 2010 02:24 schreef tong80 het volgende:
Deze bagger was alternatief.
Mogen we mooi vinden.
Neu, eigenlijk nietquote:Op woensdag 22 december 2010 02:24 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij denkt van niet? Jij denkt dat iemand zich niet bedenkt als hij openbaar wordt gestenigd als hij zich vergrijpt aan een kind
Misschien heb je gelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 02:24 schreef Piles het volgende:
[..]
Neu, eigenlijk nietHoe graag we ook willen dat het zo simpel werkt.
Wahahahaquote:Op woensdag 22 december 2010 02:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
an wil ik wel de eerste steen werpen
Wie is er dan meer ontwikkeld, de pedo of diegenen die de stenen werpen?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
an wil ik wel de eerste steen werpen
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:25 schreef naatje_1 het volgende:
voor hoeveel geld we gerard wakker kunnen maken
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
gaan arme geer toch niet uit bed trekken
Dadelijk nog 25 euro ofzo ook nogquote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
Eenschquote:Op woensdag 22 december 2010 02:26 schreef Yurithemaster het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |