hoezo zelf bevelkkingquote:Op woensdag 22 december 2010 02:28 schreef naatje_1 het volgende:
wiwa vindt alles verschrikkelijkschrijft zelf sterrenstof op
We kunnen ook samen gaan?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hoevaak gaan mensen dat nog vragenik zeg altijd 20x dat ik ga en dan ben ik ineens weg maar ik ben verslaaahaafd
donderdag heb ik avonddienst...dan ga ik t wat langer trekken dan vandaagquote:
Beter fok dan ..... verslaafdquote:Op woensdag 22 december 2010 02:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja hoevaak gaan mensen dat nog vragenik zeg altijd 20x dat ik ga en dan ben ik ineens weg maar ik ben verslaaahaafd
O ja, is dat zo?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik vind het stenen werpen misschien nog wel erger. Pedofielen zijn ziek, snapje.
Zegt onze alcoholistquote:
Boefje.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:29 schreef heloef het volgende:
Ben te druk aan het fappen om hier zo snel te blijven posten.
Alles lebber..quote:
Zulke 'zieke' mensen moeten ze dan maar laten inslapen als je het mij vraagtquote:Op woensdag 22 december 2010 02:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, is dat zo?
en als ze nou eens aan jouw kind komen en daar van die leuke geile filmpjes op internet zetten?
Denk je er dan nog zo over?
Je brengt je kind in vertrouwen naar een creche eb je kind wordt in een filmpje verspreid terwijl het geneukt wordt?
Neeee niet over oordelen, die persoon is ziek, dat is zielig...
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens ik wil wel blijven maar ik moet gewoon weer om 6 uur mijn nest uit voor school.
Ga dan...quote:Op woensdag 22 december 2010 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens ik wil wel blijven maar ik moet gewoon weer om 6 uur mijn nest uit voor school.
I love you for itquote:
Trustenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
precies, tnxquote:Op woensdag 22 december 2010 02:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zulke 'zieke' mensen moeten ze dan maar laten inslapen als je het mij vraagt
Zo, en nu hou ik erover op
ik zeg. Ga maar wegquote:Op woensdag 22 december 2010 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
slaap lekker kerelquote:Op woensdag 22 december 2010 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
Je kunt op school toch uitslapen ? Deed ik ook altijdquote:Op woensdag 22 december 2010 02:31 schreef Dagoduck het volgende:
Ik viel altijd in slaap tijdens geschiedenisquote:Op woensdag 22 december 2010 02:31 schreef DaMook het volgende:
[..]
Je kunt op school toch uitslapen ? Deed ik ook altijd.
Leer eens relativeren en niet zwart/wit kijken. Dat laatste wordt nergens gezegd. En ja, ik vind iets willens en wetens doen veel erger dan iets doen waar je geen erg in hebt. Wat dan ook. Niet zozeer omdat het ene dan geen gruweldaad is, maar omdat het andere het verlagen naar het niveau van diegene is. Als mijn kind dat overkwam zou ik diegene waarschijnljik in elkaar willen rossen en de Sectum Sempra vloek (lees Harry Potter maar) gebruiken en hem laten doodbloeden, maar ik zou het niet doen. En dat is het verschil.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
O ja, is dat zo?
en als ze nou eens aan jouw kind komen en daar van die leuke geile filmpjes op internet zetten?
Denk je er dan nog zo over?
Je brengt je kind in vertrouwen naar een creche eb je kind wordt in een filmpje verspreid terwijl het geneukt wordt?
Neeee niet over oordelen, die persoon is ziek, dat is zielig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |