Zou je er misschien honger van krijgen? Uit gewoonte ofzo? Jeweetwel, koek bij de koffie/thee, snacks bij bier/wijnquote:Op woensdag 22 december 2010 02:41 schreef Guanabana het volgende:
Coen drinkt trouwens niet hè, waarom zou dat zijn?
Ja en ik vind dat dus belachelijk.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen is het gewoon een eye for an eye..
Eens. Maar ik vind niet dat je iemand moet gaan martelen om zijn fouten, wat diegene dan ook heeft gedaan.quote:Valt niet te tolereren en Nederland gaat er ook als pussies mee om.. (strafrechtelijk)
zo lang opsluiten dat hij niemand meer wat kan doen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:41 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Bij dat soort dingen is het gewoon een eye for an eye.. Valt niet te tolereren en Nederland gaat er ook als pussies mee om.. (strafrechtelijk)
chocorozijnenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou je er misschien honger van krijgen? Uit gewoonte ofzo? Jeweetwel, koek bij de koffie/thee, snacks bij bier/wijn
Nee, maar ik bedoel alcohol, nooitquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zou je er misschien honger van krijgen? Uit gewoonte ofzo? Jeweetwel, koek bij de koffie/thee, snacks bij bier/wijn
enjelvoudig nekschot kost een paar dubbeltjesquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef dasorakel het volgende:
[..]
zo lang opsluiten dat hij niemand meer wat kan doen.
Owwwquote:Op woensdag 22 december 2010 02:43 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, maar ik bedoel alcohol, nooit
Jawel hanghem met twee benen aan 2 bomen, zaag hem dan door de midden.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat dus belachelijk.
[..]
Eens. Maar ik vind niet dat je iemand moet gaan martelen om zijn fouten, wat diegene dan ook heeft gedaan.
En ik vind jou belachelijkquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja en ik vind dat dus belachelijk.
[..]
Eens. Maar ik vind niet dat je iemand moet gaan martelen om zijn fouten, wat diegene dan ook heeft gedaan.
een mes is goedkoperquote:Op woensdag 22 december 2010 02:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
enjelvoudig nekschot kost een paar dubbeltjes
En meer zijn die gasten niet waard
Dan zijn die gasten er ook vanaf, je moet ze gewoon in een cel stoppen zodat ze echt straf krijgen, als ze dood zijn zijn ze dood, dat is niet echt straf..quote:Op woensdag 22 december 2010 02:43 schreef Symphonic het volgende:
[..]
enjelvoudig nekschot kost een paar dubbeltjes
En meer zijn die gasten niet waard
Tsja, ik niet. Ik zou hem voor eeuwig opsluiten en op water en brood laten leven, maar niet martelen. En dat is waar wij verschillen van mening, en misschien komt dat door mijn gebrek aan kinderen maar ik denk over meer dingen zo. Maar ga mij niet uitschelden (deed je niet, maar flikker op en 'van mijn gehandicapte dochter kan ik het nog tolereren' komt toch redelijk in de buurt) omdat onze mening anders is. Zoals ik al zei, ik vind het verschrikkelijk voor jou en je gezin, maar mijn Harry Potter vergelijking was prima als je had geweten waar hij op sloeg.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben pleegvadcer van 2 zwaar misbruikte meisjes, en geloof me ik zou het doen
Als iemand dat met mijn kinderen zou doen, nou reken maar
Dat zeg ik niet. Nergens. Lezen dus, zoals ik al zei.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Symphonic het volgende:
Serieus Mex, kom mijn pleegkinderen maar eens uitleggen dat het allemaal wel meevalt, en dat hun vader/ 15 jaar oudere broer niets te verwijten valt, ze waren immers ziek....
Nee in de wc pot deze keerquote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Krambo het volgende:
[..]
Toch niet weer urineren in je auto he?
Iemand niet mogen martelen ongeacht wat ze hebben gedaan. Sure, Saddam hadden ze ook niet mogen ophangen en Hitler had ook recht op een proces. Hou toch opquote:Op woensdag 22 december 2010 02:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel ver gaan, ze geeft gewoon haar mening..
Hoe wilde je dat doen?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Symphonic het volgende:
Serieus Mex, kom mijn pleegkinderen maar eens uitleggen dat het allemaal wel meevalt, en dat hun vader/ 15 jaar oudere broer niets te verwijten valt, ze waren immers ziek....
vanwaar dan het morele bezwaar om die steen te gooien?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Nergens. Lezen dus, zoals ik al zei.
Toch wel illegaal mag ik hopen?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Guanabana het volgende:
heb toevallig pas voor het eerst Muse gedownload!
wat? van muse?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Guanabana het volgende:
Geef het op. Fok! is over het algemeen extreem rechts, gewelddadig en intuïtief handelend.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je PI de bedoeling is en niet je standaard PI is.
Jij was niet aan het schelden zekerquote:Op woensdag 22 december 2010 02:45 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Tsja, ik niet. Ik zou hem voor eeuwig opsluiten en op water en brood laten leven, maar niet martelen. En dat is waar wij verschillen van mening, en misschien komt dat door mijn gebrek aan kinderen maar ik denk over meer dingen zo. Maar ga mij niet uitschelden (deed je niet, maar flikker op en 'van mijn gehandicapte dochter kan ik het nog tolereren' komt toch redelijk in de buurt) omdat onze mening anders is. Zoals ik al zei, ik vind het verschrikkelijk voor jou en je gezin, maar mijn Harry Potter vergelijking was prima als je had geweten waar hij op sloeg.
al doende leer jequote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Guanabana het volgende:
geen idee wat voor pyjama hij heeftquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef TheFamousMan het volgende:
heeft Giel al wat betere Kledij aan?
Waar dannnnnquote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jij was niet aan het schelden zeker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |