ohh en ik dacht dat ik rechts was voor fokquote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Geef het op. Fok! is over het algemeen extreem rechts, gewelddadig en intuïtief handelend.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Symphonic, Mexicaantje, kan dit niet in REL ofzo? Of waar dan ook, ben niet zo bekend op FOK!. Maar het hoort niet hier,.
Bij voorbaat dank.
Eerder in MIS of POLquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Symphonic, Mexicaantje, kan dit niet in REL ofzo? Of waar dan ook, ben niet zo bekend op FOK!. Maar het hoort niet hier,.
Bij voorbaat dank.
Het was naar aanleiding van SR.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Bij voorbaat dank.
kwestie van delenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef CindieY het volgende:
al die mensen die Muse niet eerder kendenIk heb Origyn of Symmetry nog ergens bij m'n ouders liggen
in RELquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Bij voorbaat dank.
Origin of Symmetry is wel hun beste plaat!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef CindieY het volgende:
al die mensen die Muse niet eerder kendenIk heb Origyn of Symmetry nog ergens bij m'n ouders liggen
quote:
Maar wel in het SR-forum voor het goede doelquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef dasorakel het volgende:
[..]
ohh en ik dacht dat ik rechts was voor fok
Dat ik tegen het willens en wetens martelen ben van iemand die niet de volle 100% is. Het blijft een mens, wat een verschrikkelijke daden diegene ook heeft begaan. Moet ik het nog tien keer gaan herhalen of snap je het?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanwaar dan het morele bezwaar om die steen te gooien?
Doet 'ie altijd hequote:Op woensdag 22 december 2010 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Coen is nog steeds aan het luchtdrummen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |