Het blijft onbehoorlijk wat mij betreft en niet nodigquote:Op woensdag 22 december 2010 02:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
"godverdomme" is eerder vloeken..
Het is vloeken. Da's iets compleet anders.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Misschien is dit voor jou 'normaal' maar ik noem het schelden
Goed, verder hou ik hierover op. Heb wel iets beters te doen
hang er vanaf wat voor goud gelen rakker je wiltquote:Op woensdag 22 december 2010 02:51 schreef TheGloaming het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog steeds geen bier![]()
Of een goudgele rakker zoals we dat hier noemen.
Slaap jij dan nooit?quote:
Tsja, als mensen mij woorden in de mond gaan leggen die ik niet zeg en me beschuldigen van dingen die verschrikkelijk zijn maar die ik ook niet heb gezegd, dan word ik pissig. My bad.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het blijft onbehoorlijk wat mij betreft en niet nodig
Zoals je wilt. Als jij dat fatsoenlijk acht in een discussie moet je dat gewoon doenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:51 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het is vloeken. Da's iets compleet anders.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:52 schreef Dagoduck het volgende:
Vloeken is een krachtterm
Schelden is een verwensing.
En nu weer lief doen
250 kranten ik zal wel moetenquote:
1982quote:
quote:
Ik ook, terwijl mijn moeder hersenvliesontsteking had..quote:Op woensdag 22 december 2010 02:52 schreef Guanabana het volgende:
Ik zat alleen met het EK nog net in de baarmoeder
Haha heb het nog steeds over bier.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:51 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
hang er vanaf wat voor goud gelen rakker je wilt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |