ohh en ik dacht dat ik rechts was voor fokquote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Geef het op. Fok! is over het algemeen extreem rechts, gewelddadig en intuïtief handelend.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Symphonic, Mexicaantje, kan dit niet in REL ofzo? Of waar dan ook, ben niet zo bekend op FOK!. Maar het hoort niet hier,.
Bij voorbaat dank.
Eerder in MIS of POLquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Symphonic, Mexicaantje, kan dit niet in REL ofzo? Of waar dan ook, ben niet zo bekend op FOK!. Maar het hoort niet hier,.
Bij voorbaat dank.
Het was naar aanleiding van SR.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Bij voorbaat dank.
kwestie van delenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef CindieY het volgende:
al die mensen die Muse niet eerder kendenIk heb Origyn of Symmetry nog ergens bij m'n ouders liggen
in RELquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Bij voorbaat dank.
Origin of Symmetry is wel hun beste plaat!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef CindieY het volgende:
al die mensen die Muse niet eerder kendenIk heb Origyn of Symmetry nog ergens bij m'n ouders liggen
quote:
Maar wel in het SR-forum voor het goede doelquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef dasorakel het volgende:
[..]
ohh en ik dacht dat ik rechts was voor fok
Dat ik tegen het willens en wetens martelen ben van iemand die niet de volle 100% is. Het blijft een mens, wat een verschrikkelijke daden diegene ook heeft begaan. Moet ik het nog tien keer gaan herhalen of snap je het?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vanwaar dan het morele bezwaar om die steen te gooien?
Doet 'ie altijd hequote:Op woensdag 22 december 2010 02:48 schreef Dagoduck het volgende:
Coen is nog steeds aan het luchtdrummen!
Ach, dus we beginnen te mierenneuken. Dan mag je echt oprotten nu.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Het was naar aanleiding van SR.
Zou wel een gaaf subforum zijn RELquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef BBQSausage het volgende:
Bij voorbaat dank.
Sorriejj even vergeten.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:46 schreef MilaNL het volgende:
[..]
Geef het op. Fok! is over het algemeen extreem rechts, gewelddadig en intuïtief handelend.
quote:
Misschien is dit voor jou 'normaal' maar ik noem het scheldenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:42 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
DAT ZEGT TOCH NIEMAND
Leer godverdomme eens lezen mensen.
ja dat forum wil ikquote:Op woensdag 22 december 2010 02:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
in RELvoor al uw relschopperij
raam open dan maarquote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef TheGloaming het volgende:
Ik moet gruwelijk pissen en bier halen maar de muziek blijft goed
"godverdomme" is eerder vloeken..quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
[..]
Misschien is dit voor jou 'normaal' maar ik noem het schelden
Goed, verder hou ik hierover op. Heb wel iets beters te doen
heus???quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef CindieY het volgende:
Ah, 1994. Evendoen, ik was toen 6 en al dik met muziek bezig, stond als klein meisje hier elke ochtend op te dansen
Ik was ook 6 in 1994!quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef CindieY het volgende:
Ah, 1994. Evendoen, ik was toen 6 en al dik met muziek bezig, stond als klein meisje hier elke ochtend op te dansen
Ik heb het net gewoon gedaanquote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef TheGloaming het volgende:
Ik moet gruwelijk pissen en bier halen maar de muziek blijft goed
Maakt verder niet uit, het hoort hier gewoon niet thuis. Dus maak gewoon een topic daar, pm elkaar er over, en ga daar verder inplaats van ons er mee lastig te vallen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zou wel een gaaf subforum zijn REL
Weetje, ik ga niet gauw over de schreef, maar als iemand met droge oge beweert dat die mensen ziek zijn dan knapt er iets in me... Ik ken de keerzijde.. En ik ben er niet over begonnen, ik reageerde alleen maar op.
88'quote:Op woensdag 22 december 2010 02:50 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik was ook 6 in 1994!
1988 boks
Het is gewoon een feit dat (at least 99% van) die gevallen niet de volle 100% zijn. Anders doe je zoiets niet. Dat praat het niet goed, en dat zeg ik ook nergens, en dat heb ik al vier keer gezegd ondertussen dus ik hoop dat je me snapt. If not, dan is dat in dit geval niet mijn probleem en bij dezen houd ik erover op tenzij er weer iets persoonljiks aankomt.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zou wel een gaaf subforum zijn REL
Weetje, ik ga niet gauw over de schreef, maar als iemand met droge oge beweert dat die mensen ziek zijn dan knapt er iets in me... Ik ken de keerzijde.. En ik ben er niet over begonnen, ik reageerde alleen maar op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |