quote:
Cheersquote:Op woensdag 22 december 2010 02:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Prosst, ik pak het volgende flesje.
4de glas nog maarquote:Op woensdag 22 december 2010 02:55 schreef dasorakel het volgende:
[..]
zuiplap... neem voorbeeld aan mij (A)
Ben jij zo'n alcoholist dan ?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:55 schreef dasorakel het volgende:
[..]
zuiplap... neem voorbeeld aan mij (A)
niet?quote:Op woensdag 22 december 2010 02:56 schreef Yurithemaster het volgende:
jettie palettie![]()
ik ga toch ook geen zanger mark aanvragen
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:56 schreef dasorakel het volgende:
[..]
in dat geval..als je voorbeeld neemt moet je nog ff
quote:
Wat is (A) ??quote:
jawelquote:Op woensdag 22 december 2010 02:58 schreef BBQSausage het volgende:
Nooit dat die Mexicaantje een dame is.
quote:Op woensdag 22 december 2010 02:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
A is de internationale code voor Frisdrank
ja zoiets.. ik ben te laks om hier de smiles op te zoekenquote:Op woensdag 22 december 2010 02:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
A is de internationale code voor Frisdrank
Dat ie dan ook de fok smiley gebruiktquote:
Interactie hebben, muziek draaien, niet mensen direct afwimpelen met 'draaien we nog wel' maar met 'ow, das een leuke plaat idd!'quote:
Dronken mensen niet afkappen, niet chaggerijnig daar zitten, gewoon positievere interactie en betere muziekquote:
ik ken haar langer dan vandaag (virtueel dan)quote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die ene pic die ze/hij postte bewijst geen poep.
Nee jong ik kom net binnen.quote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef Stuart het volgende:
Hmmmz, de lol is er hier enigzins af voor het moment geloof ik
Ja, dat dusquote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Interactie hebben, muziek draaien, niet mensen direct afwimpelen met 'draaien we nog wel' maar met 'ow, das een leuke plaat idd!'
t kan zo simpel zijn dat charmant zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 02:59 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dronken mensen niet afkappen, niet chaggerijnig daar zitten, gewoon positievere interactie en betere muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |