helloquote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
I JUST CAME TO SAY HELLO!
HELLO!
Ben je gekomen?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef Mexicaantje. het volgende:
I JUST CAME TO SAY HELLO!
HELLO!
Neequote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
ZIjn jullie ook altijd ziek met dit weer ?
Ziek in emotionele zin. Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef the_legend_killer het volgende:
ZIjn jullie ook altijd ziek met dit weer ?
ik niet te heet en ik weet het ik heb een week geleden in Brazilië zotte chillenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kutweer. Ik wil 35 graden
Hahaha leugenaar je hebt die latina tienertjes lopen uitwonen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik niet te heet en ik weet het ik heb een week geleden in Brazilië zotte chillen
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik niet te heet en ik weet het ik heb een week geleden in Brazilië zotte chillen
oké ik zat niet in brazillie maar m'n pa wel en daar was het te heetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha leugenaar je hebt die latina tienertjes lopen uitwonen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
oké ik zat niet in brazillie maar m'n pa wel en daar was het te heet
Als ik vrijdag beter ben wel. Ik ben elke kerst ziek trouwens. Alsof er een vloek heerstquote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef Aambeienkweker het volgende:
Gaat er iemand nog kerst vieren hier?
Ik nie
2 mensen overleden binnen onze familliekring dus niet echt reden voor feest
wie heb je misdaanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik vrijdag beter ben wel. Ik ben elke kerst ziek trouwens. Alsof er een vloek heerst
Hier moet je postenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik weet niet waar ik moet posten.Misschien mis ik wat.
3KEERNIXquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef 3keernix het volgende:
Mijn eerste nachtbagger in maanden..waar is de tijd gebleven
In een zandloper.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef 3keernix het volgende:
Hoe gaat het met jouquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef 3keernix het volgende:
Ja ik dacht moest er eens van komen schatquote:
JAAAAAAAAAAAAA JE MAAKT MN DAG ZO HELEMAAL GOED HEquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja ik dacht moest er eens van komen schat
Torrio heb ik sinds kort op twitter ja. Die heeft de liefde van zijn leven gevondenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou
Ik had het laatst met torrio nog over je. Hij is een paar keer hier geweest.
Mijn dag ook hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA JE MAAKT MN DAG ZO HELEMAAL GOED HE![]()
![]()
![]()
Ja echt grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Torrio heb ik sinds kort op twitter ja. Die heeft de liefde van zijn leven gevonden
O jij bent dat die me heeft toegevoegd op twitterquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
WOOOHOOO 3xNIX HIER JESUC WAD EIN EER!!! GOT ICK WIL JAUW HANTDECKENUNG!!!
Jaaaaa dat ben ik!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
O jij bent dat die me heeft toegevoegd op twitter, ik ga je volgen!
Ik zie het nuquote:
Ik denk ach het is kerst,kijken hoe het met mijn vrouwtje is en met julliequote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt grappigmijn bijna buurvrouw
Ik zit verkeerd? :$quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet even naar die andere bagger gaan
Nee man. Mijn fout. Wrijf het er niet inquote:
Ga ik eerst heel hard huilen en je vol spammen via facebook, sms en weet ik hetquote:
En dan klim je boven op me enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga ik eerst heel hard huilen en je vol spammen via facebook, sms en weet ik het
Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan klim je boven op me enzo?
Had em al klaar en toen dacht ik opeens..kwam ik net niet met een heel goed idee om in die andere nachtbagger verder te gaan..?..en toen klikte ik dus niet op Invoerenquote:
Zijn donshaartjes wegknippen en zulksquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zijn donshaartjes wegknippen en zulks
Goed van jou! +10 en kudo's.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had em al klaar en toen dacht ik opeens..kwam ik net niet met een heel goed idee om in die andere nachtbagger verder te gaan..?..en toen klikte ik dus niet op InvoerenDit was mijn verhaal voor vandaag.
Wat een baggerplaat. Dan nog liever Helloquote:Op woensdag 22 december 2010 00:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
WOOOOHOOOOOOOOOO WAT EEN NUMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Wordt vast een mooie remix op #sr10
trusten!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay. Groetjes iedereen. Ik stop met fok
quote:
Ik neem mijn woorden ookal terug. Wat een kut remix ergens in het midden en nu.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wat een baggerplaat. Dan nog liever Hello
Door spammen dan!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil mijn nieuwe nachtbagger eigenlijk openenStaat garant voor een kwaliteitstopic
quote:
Deal dat jij hem hierna opent dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil mijn nieuwe nachtbagger eigenlijk openenStaat garant voor een kwaliteitstopic
Nu TLK's nummerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden ookal terug. Wat een kut remix ergens in het midden en nu.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef 3keernix het volgende:
Madonna mensen! TLK kom op ons nummer!
Okay doen we gewoonquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Deal dat jij hem hierna opent dan?
alles van jou is toch bijzonderquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay doen we gewoonAlleen nu verwachten jullie natuurlijk iets bijzonders
je hebt nog circa 150 posts om een goede OP klaar te zetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De hele dagquote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar aan gewerkt
Kunnen die ook een pakketje van bol.com langsbrengen?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn eigen postduiven
Nee..ik ga em niet veranderen. Het is goed zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
je hebt nog circa 150 posts om een goede OP klaar te zetten.
Jij bent TS dat is al bijzonder genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn duiven kunnen uitstekend samenwerken..met 3 duiven kan ik behoorlijke pakketjes laten bezorgenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Kunnen die ook een pakketje van bol.com langsbrengen?
Nein mann. Dan nog liever Like a Virginquote:
Dit is wel ongeveer waar.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent TS dat is al bijzonder genoeg
Nu wil ik met je knuffelenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent TS dat is al bijzonder genoeg
Op dat nummer maak ik mn kamer schoonquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nein mann. Dan nog liever Like a Virgin
Wilde je dat dan niet al eerderquote:
Misschien wil HappyBob ze er wel 1 voor 1 uittrekken :-)quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik krijg donshaartjes aan mijn kin... Wie heeft een ruwe steen zodat ik mijzelf kan scheren?
Nee..eerst gewoon liefde bedrijven enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op dat nummer maak ik mn kamer schoon
[..]
Wilde je dat dan niet al eerder
Plaatje is deaudquote:
Vet:D, 1 Canyon, Ethernet Switch 5-Ports aub.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn duiven kunnen uitstekend samenwerken..met 3 duiven kan ik behoorlijke pakketjes laten bezorgen
Met mn tanden..en ik doe zn anushaar ook wel evenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Misschien wil HappyBob ze er wel 1 voor 1 uittrekken :-)
Achteraan aansluiten bobkequote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..eerst gewoon liefde bedrijven enzo.
Neeehee bah bah bah.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met mn tanden..en ik doe zn anushaar ook wel even
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met mn tanden..en ik doe zn anushaar ook wel even
Mijn duiven komen altijd weer naar mij toe..dus dan zit ik met jouw pakketje.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Vet:D, 1 Canyon, Ethernet Switch 5-Ports aub.
Oh. Dat wil ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..eerst gewoon liefde bedrijven enzo.
Les Poppys, dat zing ik altijd onder de douchequote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Neeehee bah bah bah.
Hey een geil frans liedje op #sr10
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef Dyr. het volgende:
penis_burgers.jpg pussyburger.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu alweer dichtquote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef Dalando het volgende:
Ik ben te moe om een topic aan te klikken,
oh kut, dan ga ik wel m'n eigen duiven zoekenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn duiven komen altijd weer naar mij toe..dus dan zit ik met jouw pakketje.
Ik zing dat altijd tijdens het fappen. Erg rustgevend en doch erotisch.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Les Poppys, dat zing ik altijd onder de douche
Ik heb momenteel slipknot opstaan. beetje herrie in de tent !quote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nein mann. Dan nog liever Like a Virgin
Daar heb ik een ander nummer voorquote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik zing dat altijd tijdens het fappen. Erg rustgevend en doch erotisch.
PINKYLOVEquote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Vrouwenliefde
Pinkylove
Hoi rest
Its the final countdown?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Daar heb ik een ander nummer voor
Das herrie manquote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik heb momenteel slipknot opstaan. beetje herrie in de tent !
Ja jijquote:Op woensdag 22 december 2010 01:04 schreef fairytalessuck het volgende:
Vrouwenliefde
Pinkylove
Hoi rest
Ja knuffelenquote:
Ik denk dat die hamburger daar niet zo blij mee is. Maar ik krijg wel honger.quote:
Dankjee.quote:
Nein,quote:
Alleen al op die screencap kan ik al fappen.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef Aambeienkweker het volgende:
Videos niet bagger gerelateerd
Aawhquote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Dankjee.
Meh mn trein gaat om 8 uur maar ik wil nog helemaal niet slapen.
Was vanochtend ook al vanaf half 5 wakker, m'n ritme is ver te zoeken hehe.
Je bent ook zo lief jij hequote:
Ik dacht dat je longen helemaal schoon waren?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Jong ik ben aan het sterven. Ik heb herrie nodig om erbovenop te komen
Ik heb een vriend..en als hij een meisje versiert tijdens het stappen gaat hij echt heel genant knuffelenquote:
Ik denk dat jij nog wel schattig bent als je boos bent ;Pquote:
Nee maar herrie in mijn oren snapjequote:Op woensdag 22 december 2010 01:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik dacht dat je longen helemaal schoon waren?
Hahhaa, daar had je toch posters van aan de muur?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben ook fan van tokio hotel. ik wil ook zoen kapsel
Achjaaa ik overleef het vast wel.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb een vriend..en als hij een meisje versiert tijdens het stappen gaat hij echt heel genant knuffelenSorry..hier moest ik gelijk aan denken
Maar ik wil dus niet te lang knuffelen enzo
Goeie band, treden ze ook op in Nederland?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:06 schreef the_legend_killer het volgende:
ik ben ook fan van tokio hotel. ik wil ook zoen kapsel
Doe gewoon 2 en een halfquote:Op woensdag 22 december 2010 01:07 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Achjaaa ik overleef het vast wel.
Lekker weer 2 uur slapen olé.
Enkel in chinatown districten.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goeie band, treden ze ook op in Nederland?
Oeh dan ga ik ommmm 5 uur slapen. Mag dat van jou?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe gewoon 2 en een halfJe mag jezelf af en toe ook wel even verwennen hoor
Vraag maar aan Naatjee hoe ik dan benquote:Op woensdag 22 december 2010 01:06 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nog wel schattig bent als je boos bent ;P
300euro alleen om een plaat aan te vragen..quote:Op woensdag 22 december 2010 01:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Whahaha 20 euro voor hun rode kruis!!!!
Nee..maar zoals hij het doet is het genantquote:Op woensdag 22 december 2010 01:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Door dit verhaal is de behoefte aan knuffelen verdwenenStraks vind je het genant en heb je dat beeld voor de rest van je leven van mij.
ja heel mijn slaapkamer en woonkamer volquote:Op woensdag 22 december 2010 01:07 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hahhaa, daar had je toch posters van aan de muur?
Ook met drank op?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vraag maar aan Naatjee hoe ik dan ben
Dan ben ik bitchy![]()
Oh dat is wel genant jaquote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..maar zoals hij het doet is het genantMidden op de dansvloer..echt zo'n diepe intense knuffel met oogjes dicht en alles..
Van mij mag je doen wat je wiltquote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oeh dan ga ik ommmm 5 uur slapen. Mag dat van jou?
Daar nog niets veranderd zo te zienquote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ja heel mijn slaapkamer en woonkamer vol
Ja op lowlandsquote:Op woensdag 22 december 2010 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goeie band, treden ze ook op in Nederland?
Nee ik ben echt leuk met drank op. Genoeg referenties daarvoorquote:
Okay..donderdagquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel genant ja
Okeee ik wil wel knuffelen nog
Oeh dat is waar ja. Wat een mooie wereld tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van mij mag je doen wat je wiltTijden zijn veranderd..ik mag vrouwen niet meer commanderen
Haha ik zou zo 5000 euro bieden voor hello omdat hij die toch nooit draait.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
300euro alleen om een plaat aan te vragen..
wanneer kom jij eens meeten ?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Daar nog niets veranderd zo te zien
Ik wil alleen jou knuffelenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay..donderdagMag Cosje ook wel even mee knuffelen
Ik vind het eigenlijk maar niksquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oeh dat is waar ja. Wat een mooie wereld tegenwoordig.
Oh meidquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ben echt leuk met drank op. Genoeg referenties daarvoorOok heel aanhankelijk en dan ook snel heel geil
![]()
Dan ga ik wel eventjes met Cosje knuffelenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen jou knuffelenCosje doe ik morgen al
Van mij mag je dat hardop zeggen hoor. Ik geef er alleen niet zoveel om dat je het niks vindt.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar niksMaar dat mag ik schijnbaar niet hardop zeggen
Nu maak jij mij botergeilquote:
Wilde net zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
300 piek voor een plaatje hebt toch youtube ofzo
En ik danquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan ga ik wel eventjes met Cosje knuffelen
Ohjee bij naatje presteerde ik dat van de week door te zeggen dat ik geil wasquote:
en waarom niet. Ik ga daar toch niet heenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet praten over Lowlands in die topic.
Waarom moet je mijn lach nou belachelijk makenquote:
Hahahahhahaquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn lach nou belachelijk makenKan ik er wat aan doen dat ik hinnik als een paard en knor als een varken..
Zie je wat je met ons doetquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
En ik dan
[..]
Ohjee bij naatje presteerde ik dat van de week door te zeggen dat ik geil was![]()
Bij een ander zelfde verhaal.
en nu eindelijk bij jou ook![]()
En dan zeg ik alleen dat ik geil word/ben wat zijn mannen toch makkelijk
morgen!!!! als we uitgeslapen zijnquote:Op woensdag 22 december 2010 01:11 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wanneer hoe laat enzo? Groetjes.
Jij mag daarna weerquote:
Omdat ik geen kaartje heb.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
en waarom niet. Ik ga daar toch niet heen
quote:
Oh dus ik eerstquote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij mag daarna weerMaar die jongen heeft ook wel wat liefde verdiend.
Ja bullshit altijd.. mensen geven teveel weg en dan denkt de regering: dat gaat niet dus belasting omhoog. 4 maal op vakantie dat gaat niet dus dan gaat weer de belasting omhoog.quote:
Okay. Ik moet ook nog even cadeautje kopen voor mn mams omdat kerst.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef ainoo het volgende:
[..]
morgen!!!! als we uitgeslapen zijn
quote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hahaha onze ALbert Heijn verkoopt sindskort condooms en vinger vibrators. Ik vond dat best spannend en vroeg aan alle vrouwelijke medewerkers of ze mij konden laten zien hoe die vingervibrators werkten. Ze zeiden nee.
Ik ben er serieus benieuwd naar. die vinger vibratorsquote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hahaha onze ALbert Heijn verkoopt sindskort condooms en vinger vibrators. Ik vond dat best spannend en vroeg aan alle vrouwelijke medewerkers of ze mij konden laten zien hoe die vingervibrators werkten. Ze zeiden nee.
hoi hoi hoi, mag ik ook mee naar Duinrell?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef ainoo het volgende:
[..]
morgen!!!! als we uitgeslapen zijn
Ja, zulke mensen hebben een averechts effectquote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja bullshit altijd.. mensen geven teveel weg en dan denkt de regering: dat gaat niet dus belasting omhoog. 4 maal op vakantie dat gaat niet dus dan gaat weer de belasting omhoog.
De mensen moeten laten zien dat ze niks kunnen missen dan gaat de belasting niet omhoog.
nee vind ik juist lief , vooral als je als een sprinkhaan doetquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn lach nou belachelijk makenKan ik er wat aan doen dat ik hinnik als een paard en knor als een varken..
Moeten we dan eens heel gauw gaan proberen danquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben er serieus benieuwd naar. die vinger vibrators
Ik maakte maar een grapje, ik werk er zelf. Ik mag die dingen niet vragen want sexuele intimidatie enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat in het testpanel. En ze werken hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WEquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Moeten we dan eens heel gauw gaan proberen dan![]()
Heb je geen poesje dan? Die zijn veel aanhankelijker.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef MYV het volgende:
Ik wil gezelschap, mijn kat geeft me geen aandacht
quote:
Iedereen moet laten zien dat we arm zijn en niks hebben. Dan valt er niets te plukken. Maar nee er is altijd wel een verrader die 5 maal op vakantie moet !quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, zulke mensen hebben een averechts effect
Aandacht is opeisbaar bij katten.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef MYV het volgende:
PFF ik heb vanavond die kerstboom voor ze opgetuigd dat is al 1 groot cadeau en dat ik er wasquote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay. Ik moet ook nog even cadeautje kopen voor mn mams omdat kerst.
't is een poesje, 5 maandenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heb je geen poesje dan? Die zijn veel aanhankelijker.
Weet ikquote:Op woensdag 22 december 2010 01:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, ik werk er zelf. Ik mag die dingen niet vragen want sexuele intimidatie enzo.
Toch wel een vrouwelijk bobjequote:Op woensdag 22 december 2010 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zat in het testpanel. En ze werken hoorZowel anaal als vaginaal.
quote:
Grasshopper..van welke film is dat ook alweer?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef ainoo het volgende:
[..]
nee vind ik juist lief , vooral als je als een sprinkhaan doet
Koop een hond, die zijn veel coolerquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef MYV het volgende:
Volgend jaar komen ze wel naar Leidenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen moet laten zien dat we arm zijn en niks hebben. Dan valt er niets te plukken. Maar nee er is altijd wel een verrader die 5 maal op vakantie moet !
wat is daar te doen dan ?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Volgend jaar komen ze wel naar Leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |