SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i haz a sadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hee waddap waddap yo.
Achtbare, alles kits?
Sta ik er wel in?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee
Zelfs 3keernix ontbreekt in mn statistieken op jaarbasisen staan allemaal paupers voor in terug
Oh kutquote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens DE lijst wil jij mij raken.
Doe datquote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
Jongens. Zal ik een Crew geheim vertellen..
Heel graag.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
Jongens. Zal ik een Crew geheim vertellen..
Gelukkig krijg ik 100% terug van tickets, alleen hotel niet alles :/quote:
Ik meen het..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dat zuigt wel.. Kun je niet later heen?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik 100% terug van tickets, alleen hotel niet alles :/
Over tieten gesprokenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hier of andere? Andere heeft tietuh
En dan quote je mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Over tieten gesproken
Ik wil er wel eens n paar zien
Ga ook wel later, maar nu niet meer. Ga rond de zomer wel en dan een maand ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zuigt wel.. Kun je niet later heen?
neuh deze is al bezig, die ander doen we zo welquote:Op woensdag 22 december 2010 00:25 schreef Oceanview het volgende:
Nachtbaquer 2, waar iedereen zijn vriendenlijstje toont
HIER VERDER OF NIET?
Meeste zijn hier bezig geloof ik.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:25 schreef Oceanview het volgende:
Nachtbaquer 2, waar iedereen zijn vriendenlijstje toont
HIER VERDER OF NIET?
Ik meen het..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
ke```quote:Op woensdag 22 december 2010 00:25 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Zal ik jou eens eem het tegendeel bewijzen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik meen het..Pics or it didn't happen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
W~`il je `dat e`c`htquote:Op woensdag 22 december 2010 00:26 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oké maar niet nu. We daten wel een keer.
New Kids is sowieso beter.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga Donderdag naar New Kids.Schandalig. Dan wordt New Kids : TURBO de eerstvolgende film na 'Inception'. Best zielig voor Inception eigenlijk.
Ben naar New Kids geweest, film is overrated.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
Ik ga Donderdag naar New Kids.Schandalig. Dan wordt New Kids : TURBO de eerstvolgende film na 'Inception'. Best zielig voor Inception eigenlijk.
Hoi Boboquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schande voor inception. Ga dan naar the last airbender.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:27 schreef Lindgren. het volgende:
k.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef Anon4c het volgende:
[..]
Ben naar New Kids geweest, film is overrated.
De Laatste Lucht Buiger.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Schande voor inception. Ga dan naar the last airbender.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:28 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoi BoboBOBO ZEGT DEZE!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik zal vannacht even een minuut stil zijn enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef samvirus het volgende:
http://www.kankerchan.co.cc/
Is aan het sterven
Kijk het aantal postsquote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef 92Merel het volgende:
Iedereen moet gewoon naar die andere
Jij bent toch ook hier aan`het posten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef 92Merel het volgende:
Iedereen moet gewoon naar die andere
Hahaha echt he.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Van dit nummer wordi k zo vrolijk he![]()
![]()
![]()
![]()
Dan sta ik serieus mee te dansen enzo
Dat welquote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha echt he.Maar volgens mij wordtie focking irritant als je hem tevaak beluisterd.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, wan`t je bent een echte FOK!~baas.`
Maar de clip maakt alles weer goedquote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha echt he.Maar volgens mij wordtie focking irritant als je hem tevaak beluisterd.
quote:
Nog niet eens gezienquote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar de clip maakt alles weer goed
Dat wa`s `de bedoeling.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt nou net alsof je in zn oor kotst![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Lijkt nou net alsof je in zn oor kotst![]()
en hij rende van de klif ben je nu tevredenquote:
Mensen kunnen het niet meer aan. Twee topics enzo..het wordt allemaal zo ingewikkeld.quote:
Blijkt maar weer..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mensen kunnen het niet meer aan. Twee topics enzo..het wordt allemaal zo ingewikkeld.
DAT IS MIJN BESTE VRIENDJE!! WIJ DOEN VELE DINGEN SAMEN!! VOLGENDE MAAND GAAN WE WINTERSPORTEN ENZO!! WORDT DOLLE PRET!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
BOB PAS OP! JE HEBT EEN KIP OP JE HOOFD!
HEEFT JE KIP DAN OOK EEN KIP OP ZN HOOFD OM ZN HOOFD WARM TE HOUDEN ?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
DAT IS MIJN BESTE VRIENDJE!! WIJ DOEN VELE DINGEN SAMEN!! VOLGENDE MAAND GAAN WE WINTERSPORTEN ENZO!! WORDT DOLLE PRET!!
Vergeet niet je vlag niet halfstok te zetten voor fokch... ik bedoel kankerchan.co.ccquote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal vannacht even een minuut stil zijn enzo.
NEE!! EIGENLIJK IS HET EEN KIP ZONDER KOP DUS DAT WORDT BEETJE LASTIG.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HEEFT JE KIP DAN OOK EEN KIP OP ZN HOOFD OM ZN HOOFD WARM TE HOUDEN ?
OH MAAR SKIET HIJ DAN OOK ALS EEN KIP ZONDER KOP WANT DAN IS HET WEL EEN BEETJE ZIELIG ENZO WEET JE WELquote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NEE!! EIGENLIJK IS HET EEN KIP ZONDER KOP DUS DAT WORDT BEETJE LASTIG.
Ik moet alleen nog even een kleine vlag vinden die op mijn stok past.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef samvirus het volgende:
[..]
Vergeet niet je vlag niet halfstok te zetten voor fokch... ik bedoel kankerchan.co.cc
is het dood neeeeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef samvirus het volgende:
[..]
Vergeet niet je vlag niet halfstok te zetten voor fokch... ik bedoel kankerchan.co.cc
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef Annnet het volgende:
ìk gà ff ca`mme`n met een oude scha`rrel
Daagquote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef Annnet het volgende:
NEE WANT HIJ DOET SNOWBOARDEN!! WANT SKIEENquote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OH MAAR SKIET HIJ DAN OOK ALS EEN KIP ZONDER KOP WANT DAN IS HET WEL EEN BEETJE ZIELIG ENZO WEET JE WEL
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef Annnet het volgende:
OHJA DAT IS OOK WEL INDERDAAD EEN STUK TOFFER ENZO VOOR KIPPEN WANT ALLEEN KUIKENS MOGEN SKIIEENquote:Op woensdag 22 december 2010 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NEE WANT HIJ DOET SNOWBOARDEN!! WANT SKIEEN
Pak eens n pilsje en gooi ze bij mekaarquote:Op woensdag 22 december 2010 00:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik wil bier en ik krijg redbull WAT IS DIT?!?!?!
Met flesje en blikje door elkaar?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Pak eens n pilsje en gooi ze bij mekaar
Whutquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Hoofd, schouders, knie en teen
En dan wel kamelenteen
In n groot glasquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Met flesje en blikje door elkaar?Dat gaat toch niet?
Mag ik van u 1 pond aambeien?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Pak eens n pilsje en gooi ze bij mekaar
Jaquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:44 schreef The_Chosen_1 het volgende:
WOOOHOOO WAT EEN MUZIEK BIJ SR10!!! CEXCIE MUSIC!! IIIII SAVE TODAY I SAVE TOMOROW!!! SOOO I CAN RUN AWAY!!!!
Hehe hoeft ook nietquote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Jaik weet niet of ik nog een verslaving erbij kan hebben naast jou
Fall to pieces man!quote:
MAAR EIGENLIJK GAAN WE GEWOON VOOR DE APRES-SKI HOOR!! HEERLIJKE DUITSE KUTNUMMERS MEEZINGEN EN LEKKER HOSSEN MET ZN ALLEN!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OHJA DAT IS OOK WEL INDERDAAD EEN STUK TOFFER ENZO VOOR KIPPEN WANT ALLEEN KUIKENS MOGEN SKIIEEN
Die was net geweest ja, kreeg zelfmoordneigingenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:45 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hahaha het is gewoon wachten op #hello.
Vroeger misschien ja, nu niet meerquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Die was net geweest ja, kreeg zelfmoordneigingen
Ach ik vind hem om de zoveel uur wel leuk, moet niet te vaak gebeuren.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Die was net geweest ja, kreeg zelfmoordneigingen
Ik kom altijd rond 3 uur.... Net optijd dus. Even half uurtje om op te ruimen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]Die komt om half 4 vannacht weer
Hehequote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik kom altijd rond 3 uur.... Net optijd dus. Even half uurtje om op te ruimen.
Hoe duur enzo? Veel plezier man.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef cool15 het volgende:
Srry mensen het was gezellig maar ik ga nu vertrekken voor een meisje dat amber heet
Tot later
Oeh amber. Pics graag. En veel plezier jij ouwuh snoepurdquote:Op woensdag 22 december 2010 00:47 schreef cool15 het volgende:
Srry mensen het was gezellig maar ik ga nu vertrekken voor een meisje dat amber heet
Tot later
Hopelijk lig in dan over jou te dromenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:46 schreef Flippiee het volgende:
[..]Die komt om half 4 vannacht weer
Fit?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
ALsof mijn longen schoon worden gemaakt zo voel ik mij nu
Toe beschrijf dat eens.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:48 schreef the_legend_killer het volgende:
ALsof mijn longen schoon worden gemaakt zo voel ik mij nu
Hihiquote:Op woensdag 22 december 2010 00:48 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Hopelijk lig in dan over jou te dromen
Oe..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
HihiDan dromen we samen over ons.
Wie zou dat toch zijn?quote:
quote:
Ik vind de nachtbagger sowieso leuker als ik er ben.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:49 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik vind mezelf ook leuker.Logisch dus dat ik hier zit omdat ik hier ben.
Oh ja dit.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef HappyBob het volgende:
Waarom niet gewoon in die andere verder gaan?
Nachtbagger kan niet zonder Flippieequote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de nachtbagger sowieso leuker als ik er ben.
Je bedoelt de auto update?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef 3keernix het volgende:
Zo veel veranderd zeg ik voel me net een digibeet
Met of zonder klerenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Ik vind de nachtbagger sowieso leuker als ik er ben.
Ja datquote:
Jawel van het weekend 7 topic per nacht en ik was er niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Nachtbagger kan niet zonder Flippiee
Ik voel me net Sociosquote:Op woensdag 22 december 2010 00:50 schreef 3keernix het volgende:
Zo veel veranderd zeg ik voel me net een digibeet
8 januari man nog 17 dagenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik mis wel penisbaard. Met zijn baardige penis.
Kan je nog wisselen toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja datik wil ouderwets F5'en niet dit
KLOOTZAK als je me dat aandoet he.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik voel me net SociosIk ga stoppen met fok..die nieuwe layout..ik kan het niet aan
Nog steeds manquote:
Kan dat?quote:
Jezus.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KLOOTZAK als je me dat aandoet he.
[..]
Nog steeds man
Had je ook veel eerder moeten doen hequote:Op woensdag 22 december 2010 00:52 schreef the_legend_killer het volgende:
misschien dat ik stopmet roken
Dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:52 schreef Flippiee het volgende:
[..]
KLOOTZAK als je me dat aandoet he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |