Moest komma tussen Kut en Bob.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom kut bob?Volgende keer mag jij bovenop
 Maar jij kan beter bovenop blijven
 Maar jij kan beter bovenop blijven  Dat geeft mij een prettigere gevoel
 Dat geeft mij een prettigere gevoel  

Was dat die verwarrende film met Leo?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Lindgren. het volgende:
Voor degenen die Inception nog niet gezien hebben:
ahahahha wat doe je hier ga kijken sukekl

ik ook!quote:

Nee dat was iets met een S en islandquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Was dat die verwarrende film met Leo?

quote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Was dat die verwarrende film met Leo?

Haha jup, nou van mij mocht je hoor. Mocht trouwens ook maar één iemand springen. Gierigaarden.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik had dat sowieso gedaan
Oh wacht ik wist dat van dat bungeejumpen trouwens al toch? Je had als ik het me goed herinner een foto laten zien

Ben je er zo één..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moest komma tussen Kut en Bob.Maar jij kan beter bovenop blijven
Dat geeft mij een prettigere gevoel
 Mij een beetje al het werk laten doen enzo..en jij maar genieten..
 Mij een beetje al het werk laten doen enzo..en jij maar genieten..  

quote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee dat was iets met een S en island

No cluequote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:
Waar de neuk word die lijst op gebasseerd, in hoeveel topics je post als die mensen ofzo?

Ik wil welquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Patje1987 het volgende:
Ik heb verdriet, wie wil met mij mee drinken?

Hoeveel je van die persoon houdt.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:
Waar de neuk word die lijst op gebasseerd, in hoeveel topics je post als die mensen ofzo?

Meld.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Patje1987 het volgende:

ik heb echt geen idee, maar ik post vaak mee met RockNijntje, dus het klwopt wel dat ze op 1 staatquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:

Kusjequote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Patje1987 het volgende:

Quote's denk ikquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:

Hoeveel overeenkomstige topics, elkaar quoten etcquote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef MYV het volgende:

wat schiet jequote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Patje1987 het volgende:

Je staat zelfs in mijn sig.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ook!
hoewel ik je nooit spreek...

Kindercola?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef Patje1987 het volgende:

Nou ik geniet er wel van als je boven mij bent, en dan doe je inderdaad meer werk dan mij.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ben je er zo één..Mij een beetje al het werk laten doen enzo..en jij maar genieten..

quote:Op woensdag 22 december 2010 00:13 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Bob heeft BH van de 1e plaats gestoten

quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het jaar 2010:
HappyBob
Oceanview
Flippiee
92Merel
JanPiraat
Penisbaard
aight1
PeZu
Dyr.
Lindgren.
Panzermaus
Boterhamzakje
Catkiller
naatje_1
MYV
Lysdexie
Franneh
honkeytonk
Annnet
Michhas
Patje1987
fairytalessuck
Paul
Cyntiaa
Myraela
SuperwormJim
SpauldingPF
Het_Fenomeen
kitao
the_legend_killer
The_Chosen_1
porsche1
littledrummergirl
Notorious_Roy
PsychoTheRapist
ViezeFreddiey
Cyberia18
iBenny
Ang3l
FreezePop
Lluijt
Huppelmuts
Socios
BunnyCookii
Tha_Erik
TheFamousMan
Ugjerke
AdvancedPower
Knuffelzacht
Lutte

Goed verhaal.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Aambeienkweker het volgende:
* Aambeienkweker vreet zijn laatste stukjes speculaaspop op voor hij mee gaat baggeren

AP bashenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Daarom staat AP zo redelijk hoog bij mij.Ik zoek hem steeds op om te bashen.

Die gore kankersneeuw, nu gaat mijn vliegtuig morgen niet en geen manier om om te boeken. Dus mijn vakantie gaat niet doorquote:

Ik toon mijn lijst niet. Schaam mij doodquote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Daarom staat AP zo redelijk hoog bij mij.Ik zoek hem steeds op om te bashen.

sharequote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik toon mijn lijst niet. Schaam mij dood

quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
HappyBob
Oceanview
Flippiee
PeZu
Lindgren.
Penisbaard
Het_Fenomeen
Michhas
JanPiraat
honkeytonk
Beach
naatje_1
Franneh
iBenny
aight1
fairytalessuck
Lysdexie
Dyr.
Chocolate-chick
Rockiejj
MYV
Dale.
The_Chosen_1
Panzermaus
Lutte
Annnet
Catkiller
Henkie94
drietweenuleenvijfacht
AnnaPetrovia
PsychoTheRapist
Tinos85
DeRakker.
TheFamousMan
Koen66
Creeg
Kaasknabbeltje
Chloroform
-Datdus-
FreezePop
JJH
Morton_Koopa
kitao
GuitarJJ
deepart
L.no
Dhaha
Huppelmuts
the_legend_killer
78RPM

quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd van de top 3. Daarna stopte ik met lezen

het leven is kut leer er mee levenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Die gore kankersneeuw, nu gaat mijn vliegtuig morgen niet en geen manier om om te boeken. Dus mijn vakantie gaat niet door

En merel dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik houd van de top 3. Daarna stopte ik met lezen

over yvonnequote:Op woensdag 22 december 2010 00:18 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Oké sorry ik had niet over AP moeten beginnen. Laten we het over wat anders hebben.

Moet ik nog zitten ook..quote:Op woensdag 22 december 2010 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nou ik geniet er wel van als je boven mij bent, en dan doe je inderdaad meer werk dan mij.
Waarom
 Ik ben niet zo heel lenig hoor
 Ik ben niet zo heel lenig hoor  Maar ik vind het soms ook wel lekker om gewoon te liggen en jou het werk te laten doen. Kan ik ondertussen beetje fokken enzo.
 Maar ik vind het soms ook wel lekker om gewoon te liggen en jou het werk te laten doen. Kan ik ondertussen beetje fokken enzo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |