SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
i haz a sadquote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
hee waddap waddap yo.
Achtbare, alles kits?
Sta ik er wel in?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee
Zelfs 3keernix ontbreekt in mn statistieken op jaarbasisen staan allemaal paupers voor in terug
Oh kutquote:Op woensdag 22 december 2010 00:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Volgens DE lijst wil jij mij raken.
Doe datquote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
Jongens. Zal ik een Crew geheim vertellen..
Heel graag.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
Jongens. Zal ik een Crew geheim vertellen..
Gelukkig krijg ik 100% terug van tickets, alleen hotel niet alles :/quote:
Ik meen het..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Dat zuigt wel.. Kun je niet later heen?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gelukkig krijg ik 100% terug van tickets, alleen hotel niet alles :/
Over tieten gesprokenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:23 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hier of andere? Andere heeft tietuh
En dan quote je mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Over tieten gesproken
Ik wil er wel eens n paar zien
Ga ook wel later, maar nu niet meer. Ga rond de zomer wel en dan een maand ofzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat zuigt wel.. Kun je niet later heen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |