NEE!! EIGENLIJK IS HET EEN KIP ZONDER KOP DUS DAT WORDT BEETJE LASTIG.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
HEEFT JE KIP DAN OOK EEN KIP OP ZN HOOFD OM ZN HOOFD WARM TE HOUDEN ?
OH MAAR SKIET HIJ DAN OOK ALS EEN KIP ZONDER KOP WANT DAN IS HET WEL EEN BEETJE ZIELIG ENZO WEET JE WELquote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NEE!! EIGENLIJK IS HET EEN KIP ZONDER KOP DUS DAT WORDT BEETJE LASTIG.
Ik moet alleen nog even een kleine vlag vinden die op mijn stok past.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef samvirus het volgende:
[..]
Vergeet niet je vlag niet halfstok te zetten voor fokch... ik bedoel kankerchan.co.cc
is het dood neeeeeeequote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef samvirus het volgende:
[..]
Vergeet niet je vlag niet halfstok te zetten voor fokch... ik bedoel kankerchan.co.cc
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef Annnet het volgende:
ìk gà ff ca`mme`n met een oude scha`rrel
Daagquote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef Annnet het volgende:
NEE WANT HIJ DOET SNOWBOARDEN!! WANT SKIEENquote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef 92Merel het volgende:
[..]
OH MAAR SKIET HIJ DAN OOK ALS EEN KIP ZONDER KOP WANT DAN IS HET WEL EEN BEETJE ZIELIG ENZO WEET JE WEL
pics or it didnt happenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:41 schreef Annnet het volgende:
OHJA DAT IS OOK WEL INDERDAAD EEN STUK TOFFER ENZO VOOR KIPPEN WANT ALLEEN KUIKENS MOGEN SKIIEENquote:Op woensdag 22 december 2010 00:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
NEE WANT HIJ DOET SNOWBOARDEN!! WANT SKIEEN
Pak eens n pilsje en gooi ze bij mekaarquote:Op woensdag 22 december 2010 00:42 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik wil bier en ik krijg redbull WAT IS DIT?!?!?!
Met flesje en blikje door elkaar?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Pak eens n pilsje en gooi ze bij mekaar
Whutquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
Hoofd, schouders, knie en teen
En dan wel kamelenteen
In n groot glasquote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Met flesje en blikje door elkaar?Dat gaat toch niet?
Mag ik van u 1 pond aambeien?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:43 schreef Aambeienkweker het volgende:
[..]
Pak eens n pilsje en gooi ze bij mekaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |