ik niet te heet en ik weet het ik heb een week geleden in Brazilië zotte chillenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kutweer. Ik wil 35 graden
Hahaha leugenaar je hebt die latina tienertjes lopen uitwonen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik niet te heet en ik weet het ik heb een week geleden in Brazilië zotte chillen
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik niet te heet en ik weet het ik heb een week geleden in Brazilië zotte chillen
oké ik zat niet in brazillie maar m'n pa wel en daar was het te heetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha leugenaar je hebt die latina tienertjes lopen uitwonen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
oké ik zat niet in brazillie maar m'n pa wel en daar was het te heet
Als ik vrijdag beter ben wel. Ik ben elke kerst ziek trouwens. Alsof er een vloek heerstquote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef Aambeienkweker het volgende:
Gaat er iemand nog kerst vieren hier?
Ik nie
2 mensen overleden binnen onze familliekring dus niet echt reden voor feest
wie heb je misdaanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik vrijdag beter ben wel. Ik ben elke kerst ziek trouwens. Alsof er een vloek heerst
Hier moet je postenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik weet niet waar ik moet posten.Misschien mis ik wat.
3KEERNIXquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef 3keernix het volgende:
Mijn eerste nachtbagger in maanden..waar is de tijd gebleven
In een zandloper.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef 3keernix het volgende:
Hoe gaat het met jouquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef 3keernix het volgende:
Ja ik dacht moest er eens van komen schatquote:
JAAAAAAAAAAAAA JE MAAKT MN DAG ZO HELEMAAL GOED HEquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja ik dacht moest er eens van komen schat
Torrio heb ik sinds kort op twitter ja. Die heeft de liefde van zijn leven gevondenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou
Ik had het laatst met torrio nog over je. Hij is een paar keer hier geweest.
Mijn dag ook hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA JE MAAKT MN DAG ZO HELEMAAL GOED HE![]()
![]()
![]()
Ja echt grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Torrio heb ik sinds kort op twitter ja. Die heeft de liefde van zijn leven gevonden
O jij bent dat die me heeft toegevoegd op twitterquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
WOOOHOOO 3xNIX HIER JESUC WAD EIN EER!!! GOT ICK WIL JAUW HANTDECKENUNG!!!
Jaaaaa dat ben ik!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
O jij bent dat die me heeft toegevoegd op twitter, ik ga je volgen!
Ik zie het nuquote:
Ik denk ach het is kerst,kijken hoe het met mijn vrouwtje is en met julliequote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt grappigmijn bijna buurvrouw
Ik zit verkeerd? :$quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet even naar die andere bagger gaan
Nee man. Mijn fout. Wrijf het er niet inquote:
Ga ik eerst heel hard huilen en je vol spammen via facebook, sms en weet ik hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |