3KEERNIXquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef 3keernix het volgende:
Mijn eerste nachtbagger in maanden..waar is de tijd gebleven
In een zandloper.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef 3keernix het volgende:
Hoe gaat het met jouquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef 3keernix het volgende:
Ja ik dacht moest er eens van komen schatquote:
JAAAAAAAAAAAAA JE MAAKT MN DAG ZO HELEMAAL GOED HEquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja ik dacht moest er eens van komen schat
Torrio heb ik sinds kort op twitter ja. Die heeft de liefde van zijn leven gevondenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoe gaat het met jou
Ik had het laatst met torrio nog over je. Hij is een paar keer hier geweest.
Mijn dag ook hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAA JE MAAKT MN DAG ZO HELEMAAL GOED HE![]()
![]()
![]()
Ja echt grappigquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Torrio heb ik sinds kort op twitter ja. Die heeft de liefde van zijn leven gevonden
O jij bent dat die me heeft toegevoegd op twitterquote:Op woensdag 22 december 2010 00:38 schreef The_Chosen_1 het volgende:
WOOOHOOO 3xNIX HIER JESUC WAD EIN EER!!! GOT ICK WIL JAUW HANTDECKENUNG!!!
Jaaaaa dat ben ik!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef 3keernix het volgende:
[..]
O jij bent dat die me heeft toegevoegd op twitter, ik ga je volgen!
Ik zie het nuquote:
Ik denk ach het is kerst,kijken hoe het met mijn vrouwtje is en met julliequote:Op woensdag 22 december 2010 00:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja echt grappigmijn bijna buurvrouw
Ik zit verkeerd? :$quote:Op woensdag 22 december 2010 00:40 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je moet even naar die andere bagger gaan
Nee man. Mijn fout. Wrijf het er niet inquote:
Ga ik eerst heel hard huilen en je vol spammen via facebook, sms en weet ik hetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |