ik niet te heet en ik weet het ik heb een week geleden in Brazilië zotte chillenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat een kutweer. Ik wil 35 graden
Hahaha leugenaar je hebt die latina tienertjes lopen uitwonen.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik niet te heet en ik weet het ik heb een week geleden in Brazilië zotte chillen
Lekkerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef cool15 het volgende:
[..]
ik niet te heet en ik weet het ik heb een week geleden in Brazilië zotte chillen
oké ik zat niet in brazillie maar m'n pa wel en daar was het te heetquote:Op woensdag 22 december 2010 00:30 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Hahaha leugenaar je hebt die latina tienertjes lopen uitwonen.
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef cool15 het volgende:
[..]
oké ik zat niet in brazillie maar m'n pa wel en daar was het te heet
Als ik vrijdag beter ben wel. Ik ben elke kerst ziek trouwens. Alsof er een vloek heerstquote:Op woensdag 22 december 2010 00:31 schreef Aambeienkweker het volgende:
Gaat er iemand nog kerst vieren hier?
Ik nie
2 mensen overleden binnen onze familliekring dus niet echt reden voor feest
wie heb je misdaanquote:Op woensdag 22 december 2010 00:32 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Als ik vrijdag beter ben wel. Ik ben elke kerst ziek trouwens. Alsof er een vloek heerst
Hier moet je postenquote:Op woensdag 22 december 2010 00:33 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik weet niet waar ik moet posten.Misschien mis ik wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |