nee vind ik juist lief , vooral als je als een sprinkhaan doetquote:Op woensdag 22 december 2010 01:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waarom moet je mijn lach nou belachelijk makenKan ik er wat aan doen dat ik hinnik als een paard en knor als een varken..
Moeten we dan eens heel gauw gaan proberen danquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik ben er serieus benieuwd naar. die vinger vibrators
Ik maakte maar een grapje, ik werk er zelf. Ik mag die dingen niet vragen want sexuele intimidatie enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zat in het testpanel. En ze werken hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WEquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Moeten we dan eens heel gauw gaan proberen dan![]()
Heb je geen poesje dan? Die zijn veel aanhankelijker.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef MYV het volgende:
Ik wil gezelschap, mijn kat geeft me geen aandacht
quote:
Iedereen moet laten zien dat we arm zijn en niks hebben. Dan valt er niets te plukken. Maar nee er is altijd wel een verrader die 5 maal op vakantie moet !quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Ja, zulke mensen hebben een averechts effect
Aandacht is opeisbaar bij katten.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef MYV het volgende:
PFF ik heb vanavond die kerstboom voor ze opgetuigd dat is al 1 groot cadeau en dat ik er wasquote:Op woensdag 22 december 2010 01:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay. Ik moet ook nog even cadeautje kopen voor mn mams omdat kerst.
't is een poesje, 5 maandenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Heb je geen poesje dan? Die zijn veel aanhankelijker.
Weet ikquote:Op woensdag 22 december 2010 01:15 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik maakte maar een grapje, ik werk er zelf. Ik mag die dingen niet vragen want sexuele intimidatie enzo.
Toch wel een vrouwelijk bobjequote:Op woensdag 22 december 2010 01:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zat in het testpanel. En ze werken hoorZowel anaal als vaginaal.
quote:
Grasshopper..van welke film is dat ook alweer?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef ainoo het volgende:
[..]
nee vind ik juist lief , vooral als je als een sprinkhaan doet
Koop een hond, die zijn veel coolerquote:Op woensdag 22 december 2010 01:14 schreef MYV het volgende:
Volgend jaar komen ze wel naar Leidenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Iedereen moet laten zien dat we arm zijn en niks hebben. Dan valt er niets te plukken. Maar nee er is altijd wel een verrader die 5 maal op vakantie moet !
wat is daar te doen dan ?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:16 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Volgend jaar komen ze wel naar Leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |