Nein mann. Dan nog liever Like a Virginquote:

Dit is wel ongeveer waar.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent TS dat is al bijzonder genoeg

Nu wil ik met je knuffelenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Jij bent TS dat is al bijzonder genoeg

Op dat nummer maak ik mn kamer schoonquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Nein mann. Dan nog liever Like a Virgin

Wilde je dat dan niet al eerderquote:

Misschien wil HappyBob ze er wel 1 voor 1 uittrekken :-)quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Ik krijg donshaartjes aan mijn kin... Wie heeft een ruwe steen zodat ik mijzelf kan scheren?

Nee..eerst gewoon liefde bedrijven enzo.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Op dat nummer maak ik mn kamer schoon
[..]
Wilde je dat dan niet al eerder

Plaatje is deaudquote:

Vet:D, 1 Canyon, Ethernet Switch 5-Ports aub.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn duiven kunnen uitstekend samenwerken..met 3 duiven kan ik behoorlijke pakketjes laten bezorgen

Met mn tanden..en ik doe zn anushaar ook wel evenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:01 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Misschien wil HappyBob ze er wel 1 voor 1 uittrekken :-)

Achteraan aansluiten bobkequote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..eerst gewoon liefde bedrijven enzo.

Neeehee bah bah bah.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met mn tanden..en ik doe zn anushaar ook wel even

quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Met mn tanden..en ik doe zn anushaar ook wel even

Mijn duiven komen altijd weer naar mij toe..dus dan zit ik met jouw pakketje.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Vet:D, 1 Canyon, Ethernet Switch 5-Ports aub.

Oh. Dat wil ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee..eerst gewoon liefde bedrijven enzo.

Les Poppys, dat zing ik altijd onder de douchequote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Neeehee bah bah bah.
Hey een geil frans liedje op #sr10

quote:Op woensdag 22 december 2010 01:02 schreef Dyr. het volgende:
penis_burgers.jpg pussyburger.jpgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Nu alweer dichtquote:Op woensdag 22 december 2010 01:03 schreef Dalando het volgende:
Ik ben te moe om een topic aan te klikken,

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |