En dan klim je boven op me enzo?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:54 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ga ik eerst heel hard huilen en je vol spammen via facebook, sms en weet ik het

Jaquote:Op woensdag 22 december 2010 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan klim je boven op me enzo?
 en dan doe ik het werk enzo
 en dan doe ik het werk enzo  

Had em al klaar en toen dacht ik opeens..kwam ik net niet met een heel goed idee om in die andere nachtbagger verder te gaan..?..en toen klikte ik dus niet op Invoerenquote:
 Dit was mijn verhaal voor vandaag.
 Dit was mijn verhaal voor vandaag.

Zijn donshaartjes wegknippen en zulksquote:

quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Zijn donshaartjes wegknippen en zulks

Goed van jou! +10 en kudo's.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Had em al klaar en toen dacht ik opeens..kwam ik net niet met een heel goed idee om in die andere nachtbagger verder te gaan..?..en toen klikte ik dus niet op InvoerenDit was mijn verhaal voor vandaag.

Wat een baggerplaat. Dan nog liever Helloquote:Op woensdag 22 december 2010 00:55 schreef The_Chosen_1 het volgende:
WOOOOHOOOOOOOOOO WAT EEN NUMMER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wordt vast een mooie remix op #sr10

trusten!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay. Groetjes iedereen. Ik stop met fok

quote:

Ik neem mijn woorden ookal terug. Wat een kut remix ergens in het midden en nu.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:56 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Wat een baggerplaat. Dan nog liever Hello

Staat garant voor een kwaliteitstopic
 Staat garant voor een kwaliteitstopic  

Door spammen dan!!quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil mijn nieuwe nachtbagger eigenlijk openenStaat garant voor een kwaliteitstopic

quote:

Deal dat jij hem hierna opent dan?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef HappyBob het volgende:
Ik wil mijn nieuwe nachtbagger eigenlijk openenStaat garant voor een kwaliteitstopic

Nu TLK's nummerquote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik neem mijn woorden ookal terug. Wat een kut remix ergens in het midden en nu.

quote:Op woensdag 22 december 2010 00:57 schreef 3keernix het volgende:
Madonna mensen! TLK kom op ons nummer!

Okay doen we gewoonquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef Flippiee het volgende:
[..]

[..]
Deal dat jij hem hierna opent dan?
 Alleen nu verwachten jullie natuurlijk iets bijzonders
 Alleen nu verwachten jullie natuurlijk iets bijzonders  

alles van jou is toch bijzonderquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay doen we gewoonAlleen nu verwachten jullie natuurlijk iets bijzonders

je hebt nog circa 150 posts om een goede OP klaar te zetten.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]

De hele dagquote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Hoe lang heb je daar aan gewerkt

Kunnen die ook een pakketje van bol.com langsbrengen?quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Daarom heb ik mijn eigen postduiven

Nee..ik ga em niet veranderen. Het is goed zo.quote:Op woensdag 22 december 2010 00:59 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
je hebt nog circa 150 posts om een goede OP klaar te zetten.

Jij bent TS dat is al bijzonder genoegquote:Op woensdag 22 december 2010 00:58 schreef HappyBob het volgende:
[..]

Mijn duiven kunnen uitstekend samenwerken..met 3 duiven kan ik behoorlijke pakketjes laten bezorgenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:00 schreef --3S-- het volgende:
[..]
Kunnen die ook een pakketje van bol.com langsbrengen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |