Ja op lowlandsquote:Op woensdag 22 december 2010 01:07 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Goeie band, treden ze ook op in Nederland?
Nee ik ben echt leuk met drank op. Genoeg referenties daarvoorquote:
Okay..donderdagquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel genant ja
Okeee ik wil wel knuffelen nog
Oeh dat is waar ja. Wat een mooie wereld tegenwoordig.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Van mij mag je doen wat je wiltTijden zijn veranderd..ik mag vrouwen niet meer commanderen
Haha ik zou zo 5000 euro bieden voor hello omdat hij die toch nooit draait.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:08 schreef 3keernix het volgende:
[..]
300euro alleen om een plaat aan te vragen..
wanneer kom jij eens meeten ?quote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef 3keernix het volgende:
[..]
Daar nog niets veranderd zo te zien
Ik wil alleen jou knuffelenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay..donderdagMag Cosje ook wel even mee knuffelen
Ik vind het eigenlijk maar niksquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef fairytalessuck het volgende:
[..]
Oeh dat is waar ja. Wat een mooie wereld tegenwoordig.
Oh meidquote:Op woensdag 22 december 2010 01:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik ben echt leuk met drank op. Genoeg referenties daarvoorOok heel aanhankelijk en dan ook snel heel geil
![]()
Dan ga ik wel eventjes met Cosje knuffelenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wil alleen jou knuffelenCosje doe ik morgen al
Van mij mag je dat hardop zeggen hoor. Ik geef er alleen niet zoveel om dat je het niks vindt.quote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk maar niksMaar dat mag ik schijnbaar niet hardop zeggen
Nu maak jij mij botergeilquote:
Wilde net zeggenquote:Op woensdag 22 december 2010 01:10 schreef the_legend_killer het volgende:
300 piek voor een plaatje hebt toch youtube ofzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |