Geen verkeerde account, vroeg het me gewoon afquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:16 schreef SecretCherry het volgende:
[..]
verkeerd account?
2 natuurlijk![]()
![]()
![]()
na, ik dacht al wel dat je het op het moment met heel andere dingetjes heel druk hebt... lijstjes maken, wat je nog kan gebruiken van je meisje en wat je nieuw moet kopen, wie je het al wil vertellen en wie nog niet, wanneer je het kan vertellen... zou het een jongetje zijn of toch weer een meisje deze keer... genoeg aan je hoofd...quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:18 schreef showkloon het volgende:
Mijsje Mijsje; je hebt dus 1 verdachte op je lijstje.
Ik zie je gok onder de spoiler staan;
maar ik verraad vandaag nog niet mijn naam.
Nog 2 dagen geduld hebben, en dan zal je het weten.
Maar ik moet bekennen, Showkloon is iets vergeten;
een cadeau, een handgemaakte kaart, helemaal klaar;
maar een gedicht krijgt Showkloon niet voor mekaar.
Showkloon heeft geen tijd, en heeft daarvoor heel veel spijt.
kerstgroeten!
Tvp hoeft niet meer hoor, tegenwoordigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door flowerbox op 21-12-2010 20:39:48 (ff veranderd) ]Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
Lijkt me wel zo leuk!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:34 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat niet alle pakjes er zullen zijn de 23e. Wat doen we dan? Wachten tot iedereen wat heeft?
Dan zou Mrien mij 2 keer achter elkaar hebben!quote:
Je maakt ons nieuwsgierig!quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:44 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dan zou Mrien mij 2 keer achter elkaar hebben!
Maar mrien heeft denk ik iemand anders, en ik denk dat ik weet wie.
Want.... ja..... daarom.... mrien weet wel waarom.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fake it till you make it...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 20:32 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Tvp hoeft niet meer hoor, tegenwoordig
Laat maar horen in pmquote:Op dinsdag 21 december 2010 20:49 schreef amaranta het volgende:
Als Mrien het wilt, dan stuur ik haar een pm waarom ik denk dat ik weet wie ze heeft.
Maar als Mrien dat niet waardeert, dan niet.
Maar ja, dan zeg ik de 23ste, JA PRECiES, DIE BEDOELDE IK.
Ik heb bezoek op 25/12 en 26/12 in de namiddag. Voor de rest geen wilde plannenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:23 schreef Beessie-Jen het volgende:
hallo lieve mensen
als het wel op de 23ste wordt, dan heb ik late dienst.Is er ook een bepaald tijdstip of wanneer het je het best uitkomt?
en mochten er meerdere mensen geen pakje hebben, dan mag het van mij ook best een paar dagen wachten; ik moet alleen 27 en 28ste ook overdag gewoon werken.
Neh laat maar. Anders is er geen lol meer aan.quote:
nou niet gauw terugkrabbelen he?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:43 schreef amaranta het volgende:
[..]
Neh laat maar. Anders is er geen lol meer aan.
Ik doe overmorgen wel alsof ik het goed had haha
Echt? Kom je naar Eindhoven?quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:20 schreef leonieke het volgende:
Ik kan ook wel wachtenLijkt me leuker voor iedereen
+ dat ik de 23e waarschijnlijk nog naar het Glazen huis moet met een cheque en ik dus maar laat zal thuis zijn als dat doorgaat
Ik vind het wel spannend. Zou mijn pakje op tijd toekomen?Of heeft mijn SS het misschien al lang gekregen en ligt het al helemaal bestoft onder de boom?
![]()
Ik hoop van nietquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:40 schreef Keshet het volgende:
Leonieke, kom je dan ook op TV denk je?
Ik sluit me aan bij Mrien, misschien nog even afwachten tot morgenavond om te kijken hoeveel pakketjes er dan nog missen?
Behalve Flowerbox dan he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het hangt ervan af of het bedrag de moeite waard is. Zoniet gaan we niet naar Antwerpen rijden en daar een paar uur aanschuivenDan storten we het bedrag gewoon en proberen we misschien telefonisch binnen te geraken
![]()
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
Oh wacht, Belgie heeft natuurlijk ook een glazen huis
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:46 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik hoop van nietAl zou het wel moeten want het is voor het werk. We nemen trouwens onze mascotte mee
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar het hangt ervan af of het bedrag de moeite waard is. Zoniet gaan we niet naar Antwerpen rijden en daar een paar uur aanschuivenDan storten we het bedrag gewoon en proberen we misschien telefonisch binnen te geraken
wat is hij al groot!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Die van mij hebben ze monddood gemaakt. Mijn pakje zegt niks. Maar hij ligt erg hoog op de kast, missschien is de afstand te ver om te overbruggen.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef mijsje het volgende:
nou kan ik ook heel stoer zeggen dat ik wel wacht tot na oud en nieuw, maar ik zie ook zo'n schattig lief pakje me aankijken de hele tijd en het roept nu al een week: 'open me, open me'![]()
maar ik wacht dus even morgenavond af...
Ach, we meeten wel een andere keer.quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
![]()
Idd
Maar anders was ik graag eens langs gekomen
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Die van mij hebben ze monddood gemaakt. Mijn pakje zegt niks. Maar hij ligt erg hoog op de kast, missschien is de afstand te ver om te overbruggen.
DommeSanta. Mag ik nog een hint aub? Of zit er een hint in het pakje?
Ja, héquote:
Moest ik kunnen, ik gaf jou een extra pakjequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:48 schreef mijsje het volgende:
Leonieke, wat is Thomas schattig! een flinke jongen al! doe mij er ook maar zo een, dan wacht ik graag tot na oud en nieuw met het pakje...
Moeten we echt eens doenquote:Op dinsdag 21 december 2010 21:49 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ach, we meeten wel een andere keer.
stout pakje!quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:50 schreef mijsje het volgende:
[..]dat is wel handig, dat ze dat al gedaan hadden... moeten ze bij mij ook doen... maar ja, anders blijft het pakje gewoon nog een weekje roepen hoor... en als ik er last van heb, zet ik het gewoon even buiten, in de kou... dat zal hem leren...
het zweepjequote:Op dinsdag 21 december 2010 21:53 schreef mijsje het volgende:
[..]
hi hi, wat gaf je het idee?
België, Holland, Spanje, oeh, dan mag ik ook komen toch?
Ik denk Miss Sly maar alleen omdat die altijd toevallig ook net post in andere topics als jij online bent... Oh en de cadeautjes zaten in een doos van Kleertjes.com. Ik weet dat ze daar laatst wat gekocht heeftquote:Op dinsdag 21 december 2010 19:58 schreef StoomSanta het volgende:
[..]
Fijn!!!![]()
![]()
En heb je al een idee wie ik ben?
quote:Op dinsdag 21 december 2010 21:59 schreef amaranta het volgende:
[..]
het zweepje
stiekem wist ik het natuurlijk al
Gij mag ôk komme.
Fijn!quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:34 schreef Kleurdoos het volgende:
hebbes.
pakje binnen
en t zou wel heel maf zijn als ik dit jaar gewoon dezelfde secretsanta heb als vorig jaar... daar begint het iig op te lijken zo
jep dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 21 december 2010 23:47 schreef Kerstdoos het volgende:
[..]
Fijn!
Waarom denk je dat ik "Santa" de zelfde ben als vorig jaar?Dat zou wel een actie zijn hè!
Blijf jij nog maar mooi even in spanning; maar je mag het uitpakken en de cadeautjes in het bijgepakte tasje doen![]()
Ik heb geen gedicht hoor. Kon echt niks bedenken. Maar echt. Met wat andere hints kom je er wel
quote:Op woensdag 22 december 2010 00:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jep dat denk ik wel.
jep, want je zus is vast de afzender vlindur
stempel-drachten
OUDSEARCH - Naaldwijk (Postcode) = zus Vlindur ?
Wat wil je weten? ik ben vandaag een hele dag werken kan pas op zijn vroegst vanavond antwoord geven.quote:Op dinsdag 21 december 2010 22:26 schreef mrien het volgende:
Kijk, weer 1 minder![]()
Nog maar 16
Kerst_Santa_Mrien ben je online, ik hoop dat je duidelijkheid kunt geven over m'n pakje![]()
Het staat hier wel een beetje zielig zo![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:36 schreef Kerst_santa_Mrien het volgende:
[..]
Wat wil je weten? ik ben vandaag een hele dag werken kan pas op zijn vroegst vanavond antwoord geven.
quote:Op dinsdag 21 december 2010 19:25 schreef mrien het volgende:
Kerst_Santa_Mrien, zo is het pakje aangekomen, kun je laten weten of zo te zien alles er nog bij zit?
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:53 schreef JoSantua het volgende:
Joshua,
Santa was nog wat vergeten te melden,
Dat gebeurd eigenlijk maar zelden,
Maar jouw pakjes mag je dus pas morgen openmaken,
Als je ze dan in ieder geval hebt en de TNT niet weer is gaan staken,
Op volgorde van nummertjes, maar dat is vast bekend,
Niet de volgorde waarin ik het verzend...Dat had ik begrepen.
Maar lief dat je het meld.
Hopelijk komt het pakje snel.
En anders komt het na de kerst.
En ja ik weet het het rijmt niet.
Mocht je nou niet ontdekken wie is ben,
Maak dan het gedicht los voor een hint, en misschien dat je iets herken (t)...
Veel plezier alvast, hopelijk komt alles op tijd!
Anders heb je een extra kadootje met kerst, da's toch ook fijn, lieve meid
Hmmm, jij komt ook weer op mijn verdachtenlijstje.quote:Op woensdag 22 december 2010 09:34 schreef Kersjes het volgende:
Door iemand anders je pakje laten posten?
Dat zou ik nou nooooit doen he, net als andermans postcode als afzender gebruiken.
Veel te misleidend![]()
![]()
Morgen morgen morgen
heee kersttrui!!! wat fijn om van je te horen!quote:Op woensdag 22 december 2010 09:35 schreef Kersttrui3 het volgende:
Ja hallo, een goedemorgen Trui
Hier ben ik dan weer
Ik had problemen met inloggen
Ik probeer het nu voor de zoveelste keer
Deze keer gelukkig met succes
Dus ik kan je meedelen
Dat je morgen je pakketje ontvangt
Als de medewerkers van TNT het niet stelen
quote:Op woensdag 22 december 2010 08:31 schreef Vlindur het volgende:
[..]
![]()
Busted!![]()
Vorig jaar mn ouders, nu mn zus, was out of options![]()
Nou jaHéél veel plezier ermee en ik hoop dat je het leuk vind
![]()
![]()
PS, als ik je volgend jaar wéér trek ruil ik met iemand anders hoor!
Bevielen je andere cadeaus ook?quote:Op woensdag 22 december 2010 10:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik had gisteren anders de kerstsokken van vorig jaar aan!
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:19 schreef trui het volgende:
haha die vlindur, wat toevallig!en weet je wat nou zo grappig is: ik heb ook dezelfde als vorig jaar!
hebben we niet per ongeluk 't lijstje van vorig jaar doorgestuurd gekregen?
quote:Op woensdag 22 december 2010 11:02 schreef HappySanta het volgende:
![]()
de Track&Trace doet het!!! Happy, de chauffeur is onderweg!!!
![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 10:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
weet ik niet meer
als t eten was, dan wel.
quote:Op woensdag 23 december 2009 00:18 schreef Kleurdoos het volgende:
hier:
2 paar hele foute kniekousen
3zakjes basil, munt en peterselie
2x marsepeinstaaf
roomboterkerstkransjes
na mijn overweldigende SS-pakket hield Urla het hier ook voor gezien ja...quote:Op woensdag 22 december 2010 13:33 schreef flowerbox het volgende:
Volgens mij zijn er trouwens best veel die niet meer posten binnen OUD die vorig jaar nog meededen met SS.
Maar...maar hij roept me echt heeeel hard en ben vanavond al om 22 uur naar bedquote:
Wat had je er ingestopt dat zo overweldigend wasquote:Op woensdag 22 december 2010 13:35 schreef trui het volgende:
[..]
na mijn overweldigende SS-pakket hield Urla het hier ook voor gezien ja...
zie hierquote:Op woensdag 22 december 2010 13:37 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Wat had je er ingestopt dat zo overweldigend was?
Nee maar de pakjesman komt hier altijd pas tegen of na 3 uur.ik maak mij dus nóg geen zorgen al is het wel koud op de deurmat.quote:
Wat een leuk topic om nog een keer door heen te lezen. En mooie foto's had Urlaquote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:12 schreef happyme28 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mijn pakket is ook gearriveerd!
[ afbeelding ]
De doos mag er nog niet af, maar die is inderdaad al kerstig genoeg![]()
Alvast bedankt SS!
(ik heb wel 2 personen in mijn hoofd die het zouden kunnen zijn, maar ik hoop op nog een hint ergens in het pakje, want ik ben bang dat ik er helemaal naast zit haha)
Nee, althans, ik heb een vermoede maar ik vind het eigenlijk ver gezocht en het was zo'n vage hint. (ik heb er maar 1 kunnen ontdekken, en daar kon ik weinig van maken). Heb ik wat gemist?quote:Op woensdag 22 december 2010 14:22 schreef HappySanta het volgende:
en weet je het echt nog niet?dat valt me mee!
Neequote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:36 schreef Kersjes het volgende:
Wat leuk dit zeg, ik heb er al helemaal zin in![]()
Secret Cherry, de camera is inmiddels weer terecht, ik zal vanavond een foto plaatsen
Nou idd! Nu vind ik het nog moeilijker dan vorig jaar in te schatten hoe het 'valt'!quote:Op woensdag 22 december 2010 15:38 schreef miss_sly het volgende:
ow, maar ik ben vooral ook benieuwd naar wat mijn lootje vindt van de kadootjes
Ik ookquote:Op woensdag 22 december 2010 16:27 schreef Orea het volgende:
Ik ben ook erg benieuwd wat mijn lootje vind!ik heb me deels aan het lijstje gehouden
Vanavond na 00:00 mogen we los!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:08 schreef Incantrix het volgende:
Mikoxx
Wat ik zo jammer vind wanneer er een paar mensen later gaan uitpakken dan de rest is dater dan zo weinig te raden over is voor deze personen.. Dus ik laat het graag over aan degenen die morgen hun pakje nog niet hebben: wat zij willen vind ik leidend
overigens: we mogen pas in de avond uitpakken? Overdag? Is het na 00:00 ook al uitpakgerechtigd?
zo dat werd eens tijd, daar hebben ze lang over gedaan!quote:Op woensdag 22 december 2010 17:09 schreef Jelief het volgende:
Mijn pakje is gearriveerd!
Ik zal zo een foto doen.
[ afbeelding ]
* Jelief rent scheurt...quote:Op woensdag 22 december 2010 17:29 schreef santa-lief het volgende:
[..]
zo dat werd eens tijd, daar hebben ze lang over gedaan!
je weet toch dat de envelop al openmag?
dat is ook wel weer waar.quote:Op woensdag 22 december 2010 17:44 schreef Jelief het volgende:
[..]
* Jelief rent scheurt...
ja maar heu dat is balen
ik mag het papier er al af halen
Toch laat ikhet nog even zitten
anders moet ik op mijzelf gaan vitten.
Kindjes kunnen ooknog weleven wachten
die weten niet waarnaar ze smachten.
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:40 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Nee, althans, ik heb een vermoede maar ik vind het eigenlijk ver gezocht en het was zo'n vage hint. (ik heb er maar 1 kunnen ontdekken, en daar kon ik weinig van maken). Heb ik wat gemist?
quote:Op woensdag 22 december 2010 15:55 schreef happyme28 het volgende:
Maar morgen kunnen er toch ook nog pakjes bezorgd worden?? Volgens mij worden vandaag de pakjes van zaterdag en maandag bezorgd, dus als er pakjes op dinsdag verstuurd zijn, zullen die morgen aankomen schat ik zo in.
En misschien wordt er vanavond nog bezorgd?
Ik ben overigens wel voor om morgen 'gewoon' uit te pakken (al is het misschien makkelijk zeggen als je je pakje hebt en je lootje 'm ook heeft ontvangen).
dit is het laatste dat we hebben gehoord/gezien van Basboussa...quote:Op vrijdag 26 november 2010 00:00 schreef Basboussa het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik doe ook meeeeeeeeeeeeeeheeeeeeeeeeeee
Het was een grapje!quote:
Woeiiiii spannend!! Nog 4.5 uurquote:Op woensdag 22 december 2010 18:48 schreef SecretSacky27 het volgende:
Mag de link maar het vorige topic ook in de OP?
Ghehe, een obsessieve kloon
En de envelop heeft een gedicht en een envelop met een print van al mijn voorgaande posts en de hints die er al dan niet in hebben gezeten. Vandaar dat het zo dik is geworden.
In jou geval was ik even de hulpsecretsantaquote:Op woensdag 22 december 2010 19:47 schreef mefke79 het volgende:
SecretSmefke, ik heb eeuwen gedacht dat je Vlindur was, maar nu denk ik dat je Lijnloos bent Niet verklappen nog, ik geef morgen mijn definitieve verdachte nog door.
Hmmm..... en ik zag ook een postcode.....quote:Op woensdag 22 december 2010 17:31 schreef Hohoho_secretsantashow het volgende:
Ah, Mikoxx, de tnt kan dus wel gewoon zijn werk doen!
Fijn om te weten.
En ja er zitten nog hints genoeg in de doos. Jij mag nog helemaal niets openmaken, morgen pas. Oja, de doos zelf is misschien nog wel een aanwijzing, al vrees ik dat er meer mensen waren met kerspakket.
Die heb ik gemistquote:Op woensdag 22 december 2010 20:08 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zet nog steeds in op Mefke als mijn SS.![]()
En zelf ben ik helemaal in het begin al eens door de mand gevallen. Maar dat heb ik genegeerd...
Gelukkig maarquote:Op woensdag 22 december 2010 20:26 schreef flowerbox het volgende:
Ze zijn super!We lopen in huis niet op schoenen dus deze zijn nooit weg.
Bedankt voor alle moeite en wat heb je een mooi handschrift.
Ik hoop niet dat ik nu te veel heb gezegd! Maar je hebt een toffe Santa,quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, echt!? Hahaha, dan had ik dat dus goed! Hmmmm...maakt wel Lijnloos minder verdacht op de een of andere manier....
En ik dacht dus werkelijk waar dat jij mij had maar dat is dus niet zoquote:Op woensdag 22 december 2010 20:33 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb alleen een sterk vermoeden over de ware identiteit van SanShet, verder helemaal niemand.
Tsja, trui en mijsje hebben iedereen, dus dat maakt de lijst ook makkelijker
Kusjekroel!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu te veel heb gezegd! Maar je hebt een toffe Santa,maar dat zijn ze vast allemaal
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:15 schreef mefke79 het volgende:
Vlindur, echt!? Hahaha, dan had ik dat dus goed! Hmmmm...maakt wel Lijnloos minder verdacht op de een of andere manier....
quote:Op woensdag 22 december 2010 20:32 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat ik nu te veel heb gezegd! Maar je hebt een toffe Santa,maar dat zijn ze vast allemaal
Agree!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:48 schreef mrien het volgende:
Van mij mag flowerbox gewoon raden hoor!
Ik ben zo bang me te veraden met hintsquote:Op woensdag 22 december 2010 20:49 schreef Zuster87 het volgende:
Oeh nog heel even!
Wat ik weet van mijn Santa:
-Een kind, maar goed is dat er 1 of meer?![]()
-Pakje kwam volgens mij uit het Noord(-oosten) van het land
-Heeft maatje 42 en draagt nikes![]()
Ik zou best meer willen weten, oh Santa?
Ohja, dat is een goeie inderdaad!quote:Op woensdag 22 december 2010 20:54 schreef mefke79 het volgende:
zuster hier ook een maatje 42, maar helaas geen nikes en ik woon niet in het noord-oosten.
Ik maak me ook echt zorgen om Basboussa. Iemand heeft haar lootje, ik meen me te heugen dat het pakje met familie van haar meeging naar Canada. Zou Basboussa's SS niet even kunnen informeren bij de contactpersonen?
Haha nou vooruit dan maar. Maar morgen wil ik dolgraag 'die ene' hint lezen hoorquote:Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef ZusterSanta het volgende:
[..]
Ik ben zo bang me te veraden met hints![]()
Het pakpapier is geen hint, dat was toen alleen te koop
Ik denk nog even na over een hint. Ik heb er 1 maar dan weet je zo'n beetje gelijk wie ik ben denk ik, daar wacht ik nog even mee
Fijn dat het pakje wel bij dr aangekomen is, maar het feit blijft dat we allang niks meer van dr hebben vernomen natuurlijk....quote:Op woensdag 22 december 2010 21:09 schreef Hohohosantavoorbasboussa het volgende:
Hallo iedereen,
Het pakje was op tijd bij haar ouders.
En haar ouders zouden het mee nemen.
Basboussa heeft zelfs hier gemeld dat het pakje er is.
Helemaal ergens in het begin toen we nog maar net begonnen waren.
Zei was de eerste die haar pakje hier in Nederland binnen had.
OK kijk je mag natuurlijk doen wat je wilt, als OUD/fok user, maar dit vind ik wel vreemd. Eerst zoveel posten, dagelijks meerdere posts, en dan poef! ineens weg.quote:
quote:Op woensdag 22 december 2010 14:52 schreef Incantrix het volgende:
Laat maar, SantaTrix, je pakje is zojuist bezorgd
Bij mij ook geen postcodequote:Op woensdag 22 december 2010 21:24 schreef mefke79 het volgende:
er zit geen postcode op mijn pakje...dat helpt niet he...
Ik ga zo even een fotootje maken! (brakke telefoonfoto, ik ga even niet de trap op nu, spierpijn)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet mieten! Door gieten!
Wat dacht je van een X in de naam? Jij hebt flowerboX , zij :quote:Op woensdag 22 december 2010 21:27 schreef flowerbox het volgende:
Oei, dat klinkt idd zorgwekkend over Basboussa.
Willen jullie me trouwens helpen? Ik kom er niet uit.
Hints uit pm-berichten:
- Ze kent mij maar niet van vrij recent.
- Iets met het estafette-topic dat ik daar moet gaan kijken
In het gedicht:
Ik ken jou, virtueel gezien, redelijk goed.
Ooit, een klein tijdje terug, verzamelden wij saampjes moed.
Ik ietsjes eerder als jij
Maar beiden werden we gezegend met een blij ei!
Ik leefde met je mee toen je met braaksel te stellen had
Gelukkig kwam dat goed; het was zo wel zat.
...
Naast een kleine hebben we nog meer gemeen, en dat is niet niks
Wat wij beiden ook hebben.....Dat is een X!
Toch nog een hint, ik heb meer dan 1 kindquote:Op woensdag 22 december 2010 21:02 schreef Zuster87 het volgende:
[..]
Haha nou vooruit dan maar. Maar morgen wil ik dolgraag 'die ene' hint lezen hoor
Ik had jou voor Secret Valentijn, toch?quote:Op woensdag 22 december 2010 20:35 schreef flowerbox het volgende:
[..]
En ik dacht dus werkelijk waar dat jij mij had maar dat is dus niet zo.
Nou weet ik het echt niet meer. Ben het hele estafette-topic al afgeweest
Die zou ik niet doorgehad hebbenquote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een X in de naam? Jij hebt flowerboX , zij :
-mikoxx?
-xxxkarinxxx?
-incantrix?
zoeits? zij hebben allemaal iets eerder dan kjij een kindje erbij (toch?)...
Thanx voor alle hints. Ik zat steeds met die X dat het een meisje moest zijn wat ze had maar het kan natuurlijk ook die x zijn in haar naam.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:32 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Wat dacht je van een X in de naam? Jij hebt flowerboX , zij :
-mikoxx?
-xxxkarinxxx?
-incantrix?
zoeits? zij hebben allemaal iets eerder dan kjij een kindje erbij (toch?)...
Ik mag toch hopen dat we niet wéér zo'n kansloos geval in ons midden hebben...quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
En er is ook een heel klein stemmetje dat zegt dat Basboussa misschien een vals account was.
Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
toen ik zwanger was van Eva, postte ik op zw.pagina bij de nov.mama's. En daar postte een meisje mee. Ze was zwanger van een tweeling, we hadden haar echte adres, en we wisten heel veel van dr. We hadden zelfs een echte hyves pagina van dr, waar zelfs dr zus op zat.
Ze beviel te vroeg en een vand e meisjes overleed. ofzoiet. Door een paar dingen die ze had gezegd klopte haar verhaal niet, een paar meiden van het forum zijn toen op onderzoek uitgegaan, oa via haar zus. En uiteindelijk bleek dat ze nooit zwanger was geweest, en dat ze alles verzonnen had.![]()
Laten we hopen van niet.quote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we niet wéér zo'n kansloos geval in ons midden hebben...
Misschien krijgt iemand wel een boek onder de kerstboomquote:Op woensdag 22 december 2010 21:48 schreef Orea het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat we niet wéér zo'n kansloos geval in ons midden hebben...
Dat was bij Reinhilde ook zo. Toen postte jij ook al, vlgs mij. Heb je dat toen meegekregen?quote:Op woensdag 22 december 2010 21:45 schreef amaranta het volgende:
En er is ook een heel klein stemmetje dat zegt dat Basboussa misschien een vals account was.
Maar dat kan ik me bijna niet voorstellen.
toen ik zwanger was van Eva, postte ik op zw.pagina bij de nov.mama's. En daar postte een meisje mee. Ze was zwanger van een tweeling, we hadden haar echte adres, en we wisten heel veel van dr. We hadden zelfs een echte hyves pagina van dr, waar zelfs dr zus op zat.
Ze beviel te vroeg en een vand e meisjes overleed. ofzoiet. Door een paar dingen die ze had gezegd klopte haar verhaal niet, een paar meiden van het forum zijn toen op onderzoek uitgegaan, oa via haar zus. En uiteindelijk bleek dat ze nooit zwanger was geweest, en dat ze alles verzonnen had.![]()
quote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Misschien krijgt iemand wel een boek onder de kerstboom
Qua cadeautjes lijkt het wel alsof er een boek bij mijn pakjes zitquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Hè, jammer dat je het niet geraden hebt, je was zó dichtbij..quote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef flowerbox het volgende:
Of het is Oxymoron. Daar zit ook een X in!
![]()
Ik denk dat het xxxkarinxxx is dan. Heb ik gelijk?
Ik ga nu trouwens naar bed want morgen weer vroooeeeg op. Werken![]()
Ik lees binnenkort wel weer bij!
Ik doe niet mee dit jaarquote:Op woensdag 22 december 2010 21:56 schreef Orea het volgende:
[..]
Qua cadeautjes lijkt het wel alsof er een boek bij mijn pakjes zit![]()
Ben JIJ mijn SS?![]()
oeh wel in t engels tochquote:Op woensdag 22 december 2010 21:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ik verdenk Karin ook! Ben benieuwd wie gelijk krijgtquote:Op woensdag 22 december 2010 21:55 schreef flowerbox het volgende:
Of het is Oxymoron. Daar zit ook een X in!
![]()
Ik denk dat het xxxkarinxxx is dan. Heb ik gelijk?
Ik ga nu trouwens naar bed want morgen weer vroooeeeg op. Werken![]()
Ik lees binnenkort wel weer bij!
Ho ho ho Amaranta, ga eens even 2 pagina's terug lezen! Daar staat je hint mijn kind!quote:Op woensdag 22 december 2010 22:15 schreef amaranta het volgende:
Ik verdenk dus nog helemaal niemand.
En domme santa houdt zich van de domme.
Kom je koffie drinken bij mij?quote:Op woensdag 22 december 2010 22:28 schreef DommeSanta het volgende:
[..]
Ho ho ho Amaranta, ga eens even 2 pagina's terug lezen! Daar staat je hint mijn kind!
En nu ga ik snel slapen, anders ga ik morgen de trein naar Eindhoven niet halen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |